Тема: Зворотний бік
Людство завжди цікавило те, чого не помітно з першого погляду. Наприклад, Місяць, який завжди повернутий до нас одним і тим саме боком. Що коїться на його темній стороні? Хіба це не ідеальна схованка для когось чужого? Або таємниці людського мозку. Як можуть в одній особі поєднуватись естет і маніяк? Як може геній бути абсолютно безпорадним у побуті? Чи, наприклад, правила та закони. Всі знають, що їх порушувати погано. Але що буде, якщо всі, як один, почнуть їх дотримуватись? Куди може прийти таке суспільство? Розкажіть нам про це!
Обсяг конкурсної роботи від 10 до 30 тисяч знаків з пробілами
Мова українська
Формат фантастичне оповідання
Прийом творів: 01.11 - 29.11.20 (до 22:00)
Голосування:
І тур: 01.12 - 06.12.20 (до 22:00)
Форма голосування І туру: https://forms.gle/9tWHNmzJoQewhBng7
ІІ тур: 07.12 - 12.12.20 (до 22:00)
Форма голосування ІІ туру: https://forms.gle/KXCP72cKSwLnbcX68
Результати конкурсу:
- І місце: Ірина Пасько «Веселковий міст» - 54 бали;
- ІІ місце: Ілона Щириця «Сава» - 52 бали;
- ІІІ місце: Діана Семак «Все гаразд у цьому світі» - 46 балів.
Таблиця з розподілом голосів >>подивитися<<.
Коментарів: 82 RSS
1Chernidar04-11-2020 08:59
Всім привіт. Читатиму, кому потрібен детальний розбір - пишіть запрошення. А так коментуватиму за наявності часу/бажання.
2Алхімік17-11-2020 23:00
Залишилось прочитати "Голодного звіра", хоч берись і самому вже пиши
3Olha27-11-2020 18:04
Привіт. Надіслала лист з твором, але не отримала зворотнього зв’язку. Думаю, він попав у спам. Що робити?
4Альона Сіліна28-11-2020 14:48
Все добре, лист отримали)
5Костянтинос29-11-2020 22:18
Щодо майстер класу э питання. У ньому братимуть учатсь лише ті хто вийшов з групи? Чи всі учасники? Які оповіданя будуть розбиратися? Переможці чи вибиратимуть випадково? І на якій платформі це буде відбуватися?
6Костянтинос30-11-2020 07:18
А чи ви будете ділити оповідання на групи? Чи доведеться читати всі 70 оповідань? Мало хто буде читати все
7Аноним30-11-2020 08:09
Всім привіт! Запрошую зробити детальний розбір твору номер 57 "Спейсер: за межею світу"
8Автор твору № 4130-11-2020 11:48
Запрошення!
Прошу вас, Chernidar, прочитати мою роботу під номером 41 "Втрачена технологія". Заздалегіть дякую.
Також запрошую всіх бажаючих поділитися враженнями.
9Брунатнобурий бобер30-11-2020 13:51
А що з групами? Буде лише одна? Я не встигну стільки прочитати! Це ж не міні-фортеця!
10Уро Борос30-11-2020 21:28
Chernidar
я автор творів "Гра тіней" у групі 1 та "Голоси сирен" у групі 3
Прошу розібрати мої твори, якщо є бажання!
11Аноним01-12-2020 22:01
Читаю твори і прозріваю...
Раніше вважалося: хочеш бути грамотним - більше читай.
Зараз так не скажеш. Майже всі твори з купою граматичних помилок, з неправильним вживанням слів. Якщо все це надрукують в такому вигляді, читачі точно не стануть більш грамотними. Мені дуже шкода.
Чому людина, що називає себе письменником, не вважає за потрібне згадати елементарні правила української мови?
Майже в усіх творах біда з вживанням розділових знаків у діалогах та прямій мові.
Загальна помилка - використання "їх" замість "їхній" там, де це необхідно.
Слово "прямо" відповідає на питання "як?" або "куди?". А якщо щось знаходиться перед вами, вживається слово "просто" - "просто переді мною", наприклад.
Слово "вірно" в українській мові моє значення, тотожне "вірності": вірно кохати, вірно служити. Якщо щось робиться так, як треба, то це "правильно", а не "вірно".
Людина має рацію, а не буває права. "Ти правий" - це русизм.
Продовжувати можна довго... Сумно все це.
12Костантинос02-12-2020 11:01
пишить це авторам під творами може хтось буде виправлятися
13Нікетамід02-12-2020 13:11
Ось так завжди. Найжирніші та найкрутіші твори конкурсу розміщено де завгодно, тільки не в твоїй групі для голосування
14Анонім02-12-2020 13:20
Але головне, щоб вони не були у групі з твоїм оповіданням
15Аноним02-12-2020 15:39
Анонім
"Але головне, щоб вони не були у групі з твоїм оповіданням" - не вірите у власні сили?)))
16Нікетамід02-12-2020 18:32
Не знаю як ви, але я розумію одне: після таких робіт, як "Вільний", "Спейсер: за межею світу (16+)", "Гра тіней", "Голоси сирен", "Аровтоп" - моя робота просто сира і сіра туфта.
Авторам цих оповідань:
Д Я К У Ю, що ви є.
17Аноним02-12-2020 18:41
Ой, це зараз у мене непоганий твір (судячи з відгуків та власних відчуттів), а читали б ви, що я на міні фортецю-відпровляв минулого разу...
18БрунатноБурийБобер03-12-2020 13:45
Аноним, отак і ростемо.
Анонім, навіщо думати про перемогу? Хай дійсно перемагають кращі!
Хіба вам буде приємно, якщо переможете з недолугим твором?
19Альона Сіліна03-12-2020 15:55
Щодо майстер класу э питання. У ньому братимуть учатсь лише ті хто вийшов з групи? Чи всі учасники? Які оповіданя будуть розбиратися? Переможці чи вибиратимуть випадково? І на якій платформі це буде відбуватися?
В майстер-клас завжди бере участь переможець конкорсу та оповідання, які обрали організатори. Послухати та подивитися, зазвичай, може кожен.
Платформа, швидше за все, Google Meet.
А чи ви будете ділити оповідання на групи? Чи доведеться читати всі 70 оповідань? Мало хто буде читати все
Вже давно все поділіли)
20Алхімік04-12-2020 00:52
Те дивне відчуття, коли Сторітелер все правильно розкладає по полицям, проте коли ти сам збираєш шафку-оповідання, то всередині опиняється звідкілясь купа скелетів.
21Нікетамід04-12-2020 02:12
Так, мене теж цікавить запитання, чому своя купа не смердить?
22Алхімік04-12-2020 03:50
Заздрю. А в мене одні скелети
23Аноним04-12-2020 13:00
Нікетамід.
Так, мене теж цікавить запитання, чому своя купа не смердить?
Це має біологічне підгрунтя. Чужі запахи багато живих істот (люди, собаки, слони, акули...) мають добре відчувати та розрізняти для аналізу різних явищ: мітки на території, напрям втечі здобичі, стан чужого здоров'я, придатність їжі, стать, наявність овуляції у самки... Це дуже важливий елемент коммунікації зі світом, однак якби ми всі відчували б свої запахи так добре, як і чужі, то було б складніше аналізувати всі навколо. Хочеш рознюхати чи не починається цвіль на хлібі, а її збиває запах твого власного поту...
Наші запахи з нами завжди й ми звикаємо до них та ігноруємо, щоб не "осліпнути" в плані нюху.
24Нікетамід04-12-2020 13:06
Пане Аноним, було дуже цікаво!
Але то я так написала про помилки в своїй роботі (типу: "цікаво, чому не бачиш своїх критичних недоліків у творі?")
Мені дуже сподобався ваш коментар!
25Аноним04-12-2020 13:17
Нікетамід
А ваш твір - "Втрачена технологія". Вгадав?)) (не хвилюйтесь, не по запаху, а по коментарям здалося)
26Нікетамід04-12-2020 14:07
Ой ой, я зрозуміла де випадково спалилася...
27Аноним04-12-2020 22:13
Шкода,що я занадто пiздно отримав вiдповiдь щодо Майстер классу та уже встиг у Гугл-формi вiдмовитися вiд участi. Хоча уже та дуже хотiв. Але налякала невизначенicть щодо умов, термiну та платформ проведенная
28Владислав Лєнцев05-12-2020 00:10
На щастя, цього разу голоси розподілилися без мук, не довелося давати бали якомусь оповіданню, "тому що немає більше кому". Сподіваюся, до фіналу вийдуть саме мої фаворити, а не отеті всі знервовані автори, які в коментарях починають Священну війну з критиками.
Хоча який конкурс без срачів у камєнтах та надірваних его?
29Костянтинос05-12-2020 10:40
Та я вже упевнився, що ви моє оповідання у фінал не допустите
30Аноним05-12-2020 11:38
Блін, ну чого єдина можливість мені почути критику від Влада - пройти у фінал (не знайшов смайлику з сльозами:down
31Учасник05-12-2020 15:03
А мені особисто першу п'ятірку легко було визначити, а от бали всередині - важкувато. Хоча з першим місцем у першій групі для мене було все однозначно.
32Учасник05-12-2020 15:08
Шановні організатори, а відповідь на поштову скриньку про отриманий вами бюлетень буде? А то я гугл-форму, здається, вже як дві доби заповнив, а відповіді ще нема.
33Учасник05-12-2020 16:10
Не знаю як у кого, а для мене будь-який мій твір здається мені шедевром. Ніякої недолугості. Одна геніальність))) Ну от читаю я оповідання в групі, яку оцінюю, і думаю: ну куди їм до мого великого твору, до мого "геніального" задуму? Своя купа не смердить! Так що я не проти, щоб мій твір переміг , але навіть проходження у фінал вже практично нереальне з такими розгромними коментаріями під моїм "шедевром".
Пишу не для перемоги, не для роботи. Пишу просто по-кайфу, вкладаю свою душу в це. По-суті беру участь у конкурсі не для перемоги, не для власного его, а через те, що це майданчик, де ми одне одного змушуємо читати нашу "графоманію". А де ще мені змусити когось, щоб він читав мої оповідання ? Зоряна фортеця !!!
Але моє его все ж було розірване на цьому конкурсі. От думаю, можливо, прийняти виклик і на наступний конкурс відправити твір за всіма "правилами" сторітелінгу, деякі з яких мені не подобаються і мені важко їх дотримуватись. А це значить - сприймати написання твору як роботу, ніякої "пристрасті", ніяких "рожевих" окулярів, тільки схеми та техніка... Побачимо... А потім, в далекій преспективі, "поєднати" цю бездушну схематозну сторітелінгівську техніку і власний стиль.
PS От Влад, наприклад, похвалив одне оповідання, у якому я з перших абзаців мало що розумів, здавалось якийсь брєд, і якби не конкурс, не читав би далі. А от далі автор твору розкриває доволі цікавий оригінальний світ, до якого я просто не дійшов, читаючи це все добровільно. Але ж твір був за всіма правилами сторітеллінгу - в ніякому разу не розкривати свій світ відразу.
А от мені подобається щось на зразок сцени театру, коли всі декорації ти вже бачиш з самого початку, ти розумієш схему цього світу і далі розвивається сюжет. Або ж за аналогією заведення механічного годинника - коли ти спочатку заводиш годинник (розумієш цей світ, коли відбуваються події - зараз, у майбутньому, чи минулому; які правила цього світу), а потім ти вже відпускаєш пружину і годинник запускається (рухається сюжет твору).
Особисто мені ніколи не облом було читати перші 2-3 абзаци жорсткого інфодампу, який так не любить Влад і більшість з учасників. І коли я творю власний світ, я прямо виписую хронологію свого світу, іноді за сотні років до початку подій у творі. І не обов'язково вони мають напряму стосуватися безпосереднього сюжету. Я хронологію виписав навіть для маленького оповідання, яке я надіслав на цей конкурс. Це прям якась хвороба
34Нікетамід05-12-2020 20:15
Навіть знаю який...
Так сталося, що і мої смаки з його не співпадають. Десь на 80%. Були навіть такі твори, де Влад залишив позитивну рецензію, а я навіть не перетнула межу в 5 абзаців, бо зрозуміла: текст тріпає нерви мені, і я потім почну тріпати нерви автору
Тому не забувайте про поняття "цільової аудиторії". Як то кажуть, про смаки не сперечаються.
Пробачте, якщо щось не те кажу.
Всім успіху
35Уроборос05-12-2020 20:16
Чесно кажучи, беру вже втретє учатсь у такому конкурсі, я жодного разу не сподівався на перемогу. Жодного разу жоден мй твір не виходив у фінал. Весь час чогось не вистачало, іноді кількох балів. З моїм "даруванням" через яке я можу не помітити у власному тексті навіть елементарні помилки, якщо їх редактор МС Ворд "не бачить" - в мене взагалі жодних шансів. З мене кепський критик та редактор. Але потрапляння у фінал дало би мені наснаги рости та розвиватися далі.
36Нікетамід05-12-2020 20:56
Оце мене мучають смутні передчуття:
Більшість творів - фентезі... А отже переважна цільова аудиторія на цьому конкурсі "заточена" на таке.
І якщо автор пише фентезі, то, скоріше за все, він не дуже любить всілякі там піу-піу, складні соціальні проблеми і карколомні терміни...
Оце буду сміятися, якщо фантастики буде мало у фіналі
37Костянтинос05-12-2020 21:10
Я нічого тут з правил не зрозумів, тому прошу пояснити:
у першому турі голосують ЛИШЕ автори, чи судді також будуть голосувати?
38Учасник05-12-2020 21:13
"А судді хто?"©
39Нікетамід05-12-2020 21:17
Згідно п.3 Загальних правил - ЛИШЕ автори.
40Уроборос05-12-2020 21:25
Дякую! А фіналу це теж стосується? ТОбто за оповідання у фіналі теж голосують лише автори?
41Учасник05-12-2020 21:28
Шановні організатори! Ви відправляєте відповіді на пошту після того, як учасники Вам надсилають бюлетень гугл-формою? А то я відповіді не отримав. Трохи хвилююсь.
Шановні учасники, вам відповіді надсилали? Відпишіться, будь ласка. Можливо я щось неправильно зробив...
42Аноним05-12-2020 21:40
Нікетамід
У фентезі також можна порушувати цікаві теми. Я б сказав, що фентезі і фантастика це дві сторони монети філософії. Перше вивчає її через відчуття й призму минулого, а друге через науку та можливе майбутнє.
Фантастика аналізує дуже багато глибоких проблем і не лише соціальних.
Прикладом може бути Сталевий алхімік з його питаннями норм моралі й наближення людей до Бога, або Берсерк з аналізом можливості людини протистояти фатуму.
Карколомні терміни у фантастиці також є, але вона ними не хизується. Вона пробує передавати їх через більш абстрактні та інтуїтивні поняття. Наприклад філософія волюнтаризму та пасіонарності, напротивагу каузальності часто фігурує як вогонь життя з чи проти пітьми. Сходу можна назвати Прометея, легенду про Аанга та Дарксоулс...
Тому не недооцінюйте фентезі
43Нікетамід05-12-2020 21:57
Я не говорила, що фентезі - це тотальне зло.
Просто я мала на увазі співвідношення авторів, які будуть виставляти оцінки.
Чи не вважаєте Ви тактичним недоліком, якщо більша половина творів були б, наприклад, детективами, а решта - мелодрами? Думаю, логічно, що це впливатиме на результати.
Я саме це мала на увазі.
А щодо жанрів фентезі й фантастики - жанрово і за структурою це різні речі.
Пробачте, якщо якось неправильно висловлюють.
Всім бажаю успіху.
44Нікетамід05-12-2020 22:00
* висловлююсь
45Костянтинос05-12-2020 22:52
Я фентезі люблю, але не бачив нічого з свого доробку щоб сюди відправити. Може невірно зрозумів тему - що саме тут треба щось по космос, НФ та ін. ну хіба що кіберапнк чи постапокаліпсис
46Нікетамід06-12-2020 00:02
Всі: робочий гамір перед фіналом.
Я: *наспівує пісню Леприконсів* "І я розумію, що я пролітаю".
47Аноним06-12-2020 00:24
Нікетамід
Ой, тут ніколи не вгадаєш. Буває твір так собі, а проходить далі, а буває все чудово, але "не судьба"... У мене зараз наче все чудово, але чуйка підказує готуватися до вильоту... Може просто так готую себе на всяк випадок, але в житті буває різне.
48Нікетамід06-12-2020 05:55
Нарешті я зрозуміла, кого мені так сильно нагадував Влад!
Принцесу клаксозаврів (Klaxosaur Princess) із аніме "Darling in the franx"!
Вся планета боролася проти неї, вважаючи альфа злом, але лише в останній серії виявилося, що саме вона допоможе вратувати людство від справжніх неприємностей
49Аноним06-12-2020 15:03
А де забирати значок: "Я проголосував"?
Загалом, по групі 4 хочу відмітити, що задумався над текстами: 57, 59, 62, 64, 66, 67 та 70. Кожен з них мав шанси пройти в моїх очах, тому якщо хтось із вас не пройде у фінал, то не засмучуйтеся. Писали не дарма і щось у кожному є такого, що мені зайшло. Загалом лишив коментар під кожним текстом у групі (як Аноним), тому можете зрозуміти де і чому так. Також хочу зауважити, що не всі з інших творів у групі відверто погані. Деякі просто не готові, а деякі використали ряд невдалих інструментів для розкриття непоганої історії, тож не опускайте рук, читайте критику, працюйте і наступного разу буде значно краще.
Загалом з названих творів можу поділитися певною оцінкою. (плюси та мінуси є не чимось конкретним, а показують співвідношення моїх позитивних вражень з негативними, недоотриманими, або сумнівними. Тобто дивіться на відсоткове співвідношення плюсиків з мінусами)
1. 70 (+)
2. 67 (+++-)
3. 66 (++-)
4. 57 (+-)
5. 59 (+-)
62 (++---)
64 (++---)
Також із творів, які я читав поза групою (читав ще не всі) хочу похвалити авторів наступних творів: 13(+-), 49 (+++-), 52(+++-). Якщо пройду в фінал з вами, то знатиму, що конкуренти в мене не слабкі.
50Анонімус Спірітус06-12-2020 16:15
Мені випала група 2.
Тому відмічу кого включив у власний свій ТОП -5, але не скажу скільки балів віддав:
№21 "Мотлох" - сподобалося бо тут є елементи кіберпанку, взагалі тема екології дуже актуальна
№27 "Закон незворотності"
№28 ПВМ - як гарний зразок фентезі
№30 "Фатум" - теж трохи кіберпанк та постапокаліпсис
№ 33 "Дарунок с Космосу"
Також хочу відмітити
№20 "Страхи що живуть у твоїй голові" - довго вагався, і твір дуже якісний, але трохи не моє
№ 22 "Заради людства"- ідея цікава, але наче читаєш якійсь протокол, автору вчитися звязувати текст між уривками
№ 26 А780ЕІ- чесно кажучі не в топі саме через дуже невдалу назву. Авторе, прикладіть зовсім трохи більше фантазії коли називаєте твір
№ 35 "Сава"- через несподіваний сюжетний твіст який застосовували класики НФ
№ 36 "Мутація" - дуже цікава тема, але трохи невдала реалізація
Про інші групи не скажу бо не можу сам себе похвалити
51А.Я.06-12-2020 20:19
коли має прийти підтвердження того, що голос прийнято через Ґуґл-форму?
52Уроборос06-12-2020 20:45
Я вже отримав Я запитав через відповідь у тому листі, де отримав посилання на гугл-форму
Гадаю, ви теж можете спитати щоб переконатися
53Аноним06-12-2020 21:21
Цікаво, результати до 23:59 сьогодні будуть, чи вже завтра зранку?
54Уроборос06-12-2020 21:44
гадаю що завтра вранці. бо адміни - теж живі люди
55Учасник06-12-2020 22:06
Я ніякої відповіді не отримав. Заповнив другий раз і надіслав дубль через пошту в останню хвилину до дедлайну.
У мене побоювання, що гугл не відправив відповідь, бо порахував мене як бота ))) У мене з корпорацією "добра" складні стосунки
56Учасник06-12-2020 22:12
Хоча в кінці написало - ваша відповідь зарахована (чи щось типу таке, точно не пам'ятаю).
Короче, якщо мій голос не врахують - прошу зарахувати мене
в комуністижертвою Google. Як же я люблю цю корпорацію...57Альона Сіліна06-12-2020 23:01
Організатори до останнього сподівалися на покращення ситуації. Досвід показує, що онлайн-мк не дають такої ж віддачі, тому все ще у пошуках нових форм. Для нас нова реальність теж виклик і випробування.
В налаштуваннях форми виставлена автоматична розсилка підтвердження на поштову скриньку. Але ми врахуємо те, що багато хто скаржився на відсутність такої відповіді і допрацюємо форму для фіналу.
Як вам вже відповіли, лише автори.
Так, наш конкурс повністю "самосудний".
Ви мали отримати автоматичну відповідь від системи. Але, як виявилося, на відсутність такої відповіді скаржиться багато хто. Дійсно, шляху гуглу незбагненні.
Гарна ідея, зробимо в майбутньому)))
Дякую за розуміння того, що критика може бути і підбадьорливою!
Подивіться у спамі, можливо лист потрапив туди?
Але поки до Діснею він не дотягує)
Ваші дві відповіді бачу.
Дякую за розуміння))))
58Альона Сіліна06-12-2020 23:04
Дякуємо всім учасникам, які проявили активність, проголосували вчасно і згідно правил.
Обіцяємо не затягувати із оголошенням назв оповідань, які пройшли до фіналу.
59Сторонній06-12-2020 23:52
З кожним роком рівень оповідань все вищий – це дуже втішно. Шкода, що вилетів, бо провтикав дедлайн.
Але страшно вкурвлюють коментарі типу "не люблю горори". Це ж жанрова упередженість, найпримітивніший рівень. Ми ж оцінюємо художню цінність твору, а не те, чи збігаються у його автора жанрові вподобання з вашими. Ну і "обіцяв знімати бали за квантову фізику" – ну норм система оцінювання, можна диплом літературознавця без іспитів отримувати, чесне слово. Я розумію, що більшість з нас не є літературознавцями чи культурологами, та й абсолютної об'єктивності досягнути неможливо, але блін, ну хоча б такі очевидні упередження відкинути можна ж, інакше смаківщина, а не оцінювання виходить)
Ну це, до слова, було про коменти не до моїх оповідань – мені пощастило, більш-менш неупереджено коментували (хоча я не бачу проблеми й у романтизації тероризму), он Влад завжди розносить мої оповідання, а я все одно тішусь, бо критика об'єктивна. Але дуже сумно, що у когось оповідання може не пройти у фінал чисто тому, що це горор, а не НФ.
60Учасник07-12-2020 00:11
Я вважаю, що за одну ідею про вибухаючі повії цей твір уже вартий фіналу.
PS Так-так, я вживаю активні дієприкметники.
61Сторонній07-12-2020 00:39
Ахах, дякую. Влад мав рацію – треба було все оповідання писати в такому ключі, було би ліпше)
62Олександр07-12-2020 04:01
Шкода, що по тим оповіданням, які не пробилися у фінал, у автора не лишається жодної зворотньої інформації - ні коментарів, ні того скільки вони балів набрали при оцінюванні. Корисно було б знати - як далеко ти був від виходу до наступного раунду...
63Алхімік07-12-2020 04:55
Олександре, після другого туру завжди викладають таблицю з оцінками всіх авторів за перший тур та за фінал, думаю, вже через тиждень можна буде подивитися.
64Олександр07-12-2020 05:19
Дякую за роз'яснення.
65Chernidar07-12-2020 09:59
Вітаю фіналістів. З епідеміологічних причин переважно оффлайн, проте якщо вийде повернусь та прокоментую тих, кого ще не читав!
66Олег Сілін07-12-2020 10:46
Так, після фіналу будуть знову відкриті всі оповідання і можна буде подивитися на таблицю із розподілом балів.
67БрунатноБурийБобер07-12-2020 15:04
Chernidar!
швидше одужуй та повертайся у зоряну сім'ю!
68Олександр07-12-2020 16:37
От у мене є вже вісім робіт, які неодмінно треба відмітити. І що робить?! П'ять найкращих - то трохи замало у фіналі. Хоч би десять - як у Формулі-1
69Учасник фіналу11-12-2020 13:10
Вітаю! Питання до організаторів: проголосував через гугл-форму майже півтори години тому, однак відповіді досі не отримав. Під час першого етапу відповідь прийшла відразу. Зараз відповіді немає ні на основній пошті, ні в спамі основної пошти, ні на додатковій пошті (куди іноді перенаправляє листи), ні в спамі додаткової пошти. Кінцевий скрін з повідомленням про зарахуванням голосів зробив, можу за необхідності надати посилання на цей скрін.
70Олег Сілін11-12-2020 14:15
Вітаємо. Так, чомусь цього разу з автоматичною відправкою підтверджень щось дивне. Бачимо зараховане голосування сьогодні об 11:44.
71Учасник фіналу11-12-2020 15:09
72Владислав Лєнцев12-12-2020 21:38
Уф, із-за роботи, в тому числі пов'язаної із блогом, не встиг детально прокоментувати всі оповідання. Тож думаю, що зроблю якесь відео за підсумками конкурсу.
Дуже дякую всім, цього разу особливо багато класних оповідань, але є і й немало помилок - власних і чужих - на яких можна повчитися корисному. Якщо цікаво, ви знаєте, де мене знайти... (мовчки киває на посилання в шапці профілю)
73Лісовик12-12-2020 21:53
Відразу попередження, що зараз на сайті криво працюють посилання і можна підхопити якусь вірусню. Мені байдуже, в мене Убунту. Але посилання у шапці Влада треба копіювати.
74Алхімік12-12-2020 23:16
Вітаю переможниць!
75Лія13-12-2020 12:21
Приєднуюся до привітань!
Було дуже цікаво прийняти участь у цьому конкурсі.
76Мишко Тайсон13-12-2020 12:24
Вітаю переможниць!!!
77Сумний читака13-12-2020 15:14
Шість разів намагався прочитати твір переможниці.
Написано добре. Але ні про що. Та ще і наскирдував усі недоліки разом. Нудна експозиція прямо в лоб. Пласкі персонажі. Порожній світ. Відсутність сюжету та характерів. Відсутність теми. Чи жанру. Але так. Майстерна, співуча мова.
Сумно. Піду краще де інде.
78Сумний Читака №214-12-2020 04:35
Сумний читака -
А мені ні одного з трійки лідерів не вдалося вичитати Мені ставало нудно або підкреслено неприємно на протязі перших абзаців - тому навіщо гвалтувати себе? Уявляєте стан мого шоку, коли мені став відомий список переможців?
Чи то в мене смак такий?
Чи то я чогось в житті не розумію?
Вболівалося - за інших, очікувалось переможців - інших, і радість мені подарували зовсім інші роботи...
Так, життя - це біль.
„Переможця ніхто не спитає, правду він говорив чи ні.“ - Адольф Гітлер
Прошу мене пробачити за такий відгук.
79Сумний Читака №214-12-2020 04:53
Лимонад - є
Чіпси - є
Інтернет - є
Піду тамувати свій біль
80Сумний Читака №214-12-2020 05:32
Вам, мої фаворити, які не отримали заслужених орденів, присвячую...
"When everything's lost, Коли все вже втрачено
They pick up their hearts and avenge defeat Вони збирають волю в кулак і мстять за поразку,
Before it all starts, Але, перш ніж це почнеться,
They suffer through harm Вони страждають від болю
Just to touch a dream Заради того, щоб доторкнутися до мрії
Oh pick yourself up, ‘cause О, візьми себе в руки, адже...
Legends never die" Легенди не помирають
Legends Never Die (ft. Against The Current) | Worlds 2017 - League of Legends https://www.youtube.com/watch?v=r6zIGXun57U
81Аноним15-12-2020 14:40
О, знаю цю пісенкю) На останок також хочу сказати, що на ЗФ здебільшого перемагають твори з "красивою мовою", а не хорошими й неклішованими сюжетом-світом-ідеями (перечитайте переможців минулих конкурсів). Авторам наступних творів: Голоси сирен, Dames Blanches, Ролло й Майстер-рейнджери, Палкий гість, Втрачена технологія, Вільний... Ваші твори мені реально зайшли в рази більше, ніж будь-який із трьох переможців. Читати їх було цікаво й не видавалося постійно, наче мене змушують пройти якесь шкільне літнє завдання по літературі 18ст. Пам'ятаю Кідрук казав: "якщо ви почали читати твір й автор видається вам притрушеним, не читайте далі". Ваші роботи були одними з небагатьох, які здалися цікавими, а не "притрушеними", через граматичне графоманство, заради графоманства. Вірю, що ви реально знайдете свою аудиторію.
Вдячний конкурсу за відгуки й хоч вилетів у першому турі, коменти, емоції й увага людей переконали мене розширювати історію до книги. Опробував нові інструменти й тепер знаю, чого не вистачило, а що сподобалося. Пам'ятайте, головне не перемога, головне - аудиторія, продажі та любов до створеного. Бажаю Вам успіху!)))
82Нікетамід15-12-2020 17:11
Аноніме, я вже зберегла собі ваш відгук, аби покласти собі в папочку! Тому що у вашому топі є мій твір! ДЯКУЮ за такі теплі слова!