Тема: Зайві люди
Але можливі й інші світи…
Обсяг конкурсної роботи від 10 до 30 тисяч знаків з пробілами
Мова українська
Формат фантастичне оповідання
Прийом творів: 18.03 - 15.04.17
Голосування:
І тур: 16.04 - 22.04.17
ІІ тур: 23.04 - 29.04
Майстер-клас планується під час проведення Книжкового Арсеналу.
І місце: Світлана Тараторіна, оповідання «Мова Вавилону» - 76 балів
ІІ місце: Род Велич, оповідання «Продавач усмішок» - 68 балів
ІІІ місце: Світлана Тараторіна, оповідання «Справжній ворог» - 62 бали.
Табличку із розподілом голосів можна завантажити за посиланням.
Коментарів: 159 RSS
1Росава Дощик27-02-2017 13:47
Початок "Мисливця за вампірами Ді" ))
2Сторонній20-03-2017 18:00
Я, здається, зрозумів: це ж новий флешмоб - давайте усі назвемо головних героїв Андріями ;)
3Здивований Автор22-03-2017 11:53
А якщо оповідання вже три доби не з’являється в "групі 1", і на ел-пошту нема хоч якоїсь відповіді від [email protected], то що це може означати?
Пошта писала, що
4Зіркохід22-03-2017 19:24
Організатори зазвичай викладають оповідання пачками по три. Можливо, в цьому річ - ще не набралося на пачку .
5Олег Сілін22-03-2017 21:30
Бачу ваше оповідання, воно двічі потрапило у спам.
Шановні автори, будь ласка, заповнюйте поле "Тема" чимось типу "Оповідання на конкурс", аби роботи не визначили вас зайвими людьми
6Авторлюдина (покищо).25-03-2017 00:34
У спам. Яке щастя...
Бо у мене були дещо гірші версії:
1) Організаторів купили (чи замінили?) ті фант.істоти, які мали би існувати лише у моєму оповіданні, але не в реалі;
2) Організатори вже давно не змінювали паролі своїх скриньок, і хтось цим користується, щоби їх переглядати і "чистити". І цей хтось плавно перетікає в п.1.
Аааааа...
І найцікавіше. Тема мого листа якраз і була: "Оповідання на конкурс." От же ж кляті "роботи"! Ох і "веселим" буде ХХІст....
7Чернідар25-03-2017 18:51
Ну а чого ж ви хотіли? Люди - зайві!
8АвторЛюдина25-03-2017 19:09
Та це вже всі зрозуміли...
Але таки хотілось дожити по-людськи. Так, розумію, нераціональне бажання. Але є... ;)
9Швабра Ілліча01-04-2017 08:57
А якщо оповідання виклали, а на пошту підтвердження нема, тоді як?
10Автор01-04-2017 14:55
Ех, людям би Ваші проблеми...
11Швабра Ілліча01-04-2017 15:04
А таки шо сталося?
12Автор01-04-2017 18:02
Та от, відправив оповідання і не знаю, чи хоч кудись дійшло. Інет скажено надійний. Ага.
Панове організатори, перегляньте, будь-ласка, спам у пошті. Оповідання мало би прийти десь у цей час.
13Єнот Віллі07-04-2017 11:21
Шось якось тихо так тут стало...
14Сторонній09-04-2017 00:17
Ага, не вистачає якоїсь кумедної дискусії. Але то не страшно, скоро будемо жалітись на групу смерті ;)
15Єнот Віллі15-04-2017 20:09
За два дні накидали оповідань стільки, як за весь попередній час)
16Володимир15-04-2017 20:39
І що дивовижно: навіть коли тема відома за роки наперед - все одно дехто дотягує до кінця... Бачив таке на іншому конкурсі (період - 3міс.; а теми незмінні).
Загадка, одначе...
17Олег Сілін15-04-2017 21:05
Прийом оповідань завершений.
Зараз будуть додані ще два оповідання. До 23:00 ви можете звернутися до координаторів, якщо ви відправляли оповідання, але воно не з'явилося на конкурсній сторінці і ви не отримали жодного повідомлення чому воно відхилене.
18Володимир15-04-2017 23:11
Враховуючи численні нарікання, пропоную авторам тих 19 оповідань, які я ще не встиг прокоментувати -- заявити (напр., в обговоренні файлу; за наступні дні) про своє небажання читати жорстку й неприлизану критику (від мене).
19Володимир15-04-2017 23:13
Подробиці тут: starfort.in.ua/page/tak-idut-u-vidstavku-poeti/comments#comment-18475
20Сторонній15-04-2017 23:35
Володимире, ми ж не жаліємось на жорсткість - з цим усе гаразд, коли воно виправдане. Всюди часто достатньо жорстко коментують твори, але частіше за все не виникає сумнівів у критичній цінності тих відгуків. А от коментар "Сюр - це погано", він не несе жодної об'єктивної цінності (Ґейман, Мур і Пратчетт - хороші докази). Ось на це ми Вам жаліємось, а не на жорсткість ;)
21Автор15-04-2017 23:36
Володимире, а от я чекаю на ваш комент. Ще з минулого конкурсу.
22Володимир15-04-2017 23:52
Овва, яка дивина.
Я читав майже всього Пратчета і поведінка, думки, вчинки його людей та істот мені здавалась на диво логічними і дзеркальними нашому життю. Хіба що в цікавих декораціях.
У Ніла Геймана пригадую лише "Американські Боги", але й вони не сюр. Він логічно обґрунтував їх існування...
А от слони на картині, зд., у Далі - ото сюр. І то гидко. Бо нелогічно й якось садистично... Втім, дійсно, пора з цим закінчувати...
То давайте посилання. Вже можна. Авторство розкрите
23Канделябр15-04-2017 23:54
А от я (зразу підкреслю, не заради критики будь-кого і будь-чого) на рахунок "сюру" погоджуся. "Плаский світ" чи "Кораліна" - це одне, а "вона сиділа, страждала, і тут їй шось здалося, раптом бабах і філософський кінець" - це інше. З такого навряд чи фільм зробиш.
Особисто мені (ще раз - не заради критики будь-кого і будь-чого) це все нагадує ситуацію з "російським роком" і звичайним. На заході роблять шоу, продукт вищого сорту, і стають популярними на весь світ, а в другому випадку - "творческі метанія". Так і тут - масовий читач вибере "Зоряний десант" чи того самого "Гаррі Поттера", а не душевні переживання, які ще й не кожен зрозуміє.
24Олег Сілін15-04-2017 23:58
Колеги, вже можна голосувати.
Нагадуємо, що якщо ваше найбільше оповідання у групі 1 - ви голосуєте за групу 2. Якщо у групі 2 - за групу 3. Якщо у групі 3 - у групі 1.
Також просимо додавати до голосувального бюлетеню інформацію чи зможете ви взяти участь у майстер-класі. Орієнтовна дата проведення майстер-класу 20 травня.
25Автор16-04-2017 00:04
Володимире, мені так сподобалися ваші коментарі до оповідання з минулого конкурсу, що чекаю на нові під теперішнім до речі, теж були не найприємніші, але цікаві
26Сторонній16-04-2017 01:19
Роботи Далі не погані, пане Володимире. Вони Вам просто не подобаються - про це я і говорив. Ми, в основному, критикуємо Ваші коменти, бо Ви плутаєте поняття "мені не подобається" і "воно погане".
P.S. А у Ґеймана спробуйте прочитати Сендмена - місцями дуже-дуже сюр (особливо ближче до кінця), а втім неймовірно глибокий і зворушливий.
27Аноніс17-04-2017 17:46
Привіт учасникам
регати18-го взяття зорянофртечного муру! Якось млявенько коментування під оповіданнями розвивається. Читаю по можливості, відкоментити усіх не встигну, але якщо комусь буде цікава моя суб'єктивна думка - зголошуйтесь, намагатимусь покритикувати - мо в пригоді стане28Аноніс17-04-2017 17:48
PS: Як щодо групи смерті, є у когось мислішкі?
29Єнот Віллі17-04-2017 18:52
Як людина, яка тут перший раз, запитаю - а шо таке група смерті? Це воно як зірка смерті Вейдера чи там якийсь зловісний розстрільний список?
30Фантом17-04-2017 19:06
Група смерті - група з суб'єктивно найсильнішими оповіданнями, у якій точитиметься найзапекліша боротьба за вихід у фінал. Якось так
31Кот Бегемот17-04-2017 20:22
Як на мене, до цього звання найближча друга група. Але це дуже суб'єктивно та і дуже не точно: і в першій, і в третій групах є більше ніж по п'ять досить хороших оповіданнь, гідних вийти у фінал)
32Кот Бегемот17-04-2017 20:24
Так-так. Сумно навіть якось - очікував більшої активності)
33Фантом17-04-2017 23:24
От, контрольну групу прочитав, похвалив/пожурив Якщо хтось з колег-конкурентів хоче почути мою думку, звертайтеся. Відписатися по усім оповіданням просто не маю часу.
34Сторонній18-04-2017 20:46
Ну, взагалі я поки не взявся би точно назвати групу смерті. Цьогоріч учасники взагалі доволі сильні.
35Аноніс18-04-2017 21:21
У мене взагалі двоїсте почуття: якщо технічно роботи з кожним конкурсом сильнішають, то з ідеями трохи гірше. Чи то тема така, що ледь не кожен другий вирішив розкривати її "в лоб"? Правда, я ще всі оповідки не прочитала, але враження від прочитаного якісь такі.
36Ромчик18-04-2017 21:32
Чернідар досить непогано окрнслив другу групу як групу непозбувної (з)бентеги)
37Сторонній18-04-2017 21:44
Та це тема така. Ще й опис піднею досить однозначно трактує суть. Але це навіть на краще - типу як додатковий яскравий критерій для відсіювання оповідань у фінал.
38Аноніс18-04-2017 22:52
Ну, не знааааю... Я, навпаки, ціную неочевидне трактування теми, бажано - оптимістичне, і аж ніяк не "в лоб". Але це смаківщина, звісно.
39Анонім19-04-2017 01:35
Панове, не розумію цю ворожість до чорної барви.
Паралельно проходить конкурс "позитивного" часопису "Азимут". Якщо б авторам/читачам хотілося написати/прочитати щось веселкове, то вони б мали подалися туди, де заборонена лайка та "смакування насилля".
40Ромчик19-04-2017 09:13
Депресня і смуток — це класно, тим паче, якщо гарно написано.
А написано, переважно, таки гарно.
41Сторонній19-04-2017 17:10
Ну, сумні оповідання мають таке ж право на існування, що й оптимістичні. А мені частіше за все подобаються такі, де є і те, й інше ;)
42Злий20-04-2017 10:30
Друга група - група смерті? Гииииииии! Там півтора оповідання, за які можна віддати бали ("Не для сторонніх очей" та про Вавілон). Хоча, можливо, в інших групах картина ще печальніша.
43Злий20-04-2017 10:36
Соррі, ймовірно я неправильно зрозумів. Група смерті - це де в оповіданнях усі помирають. Тоді правда, так і є.
44Анонім20-04-2017 10:59
Так цікаво спостерігати - спочатку вказали тему конкурсу "Зайві люди", а потім пішло-поїхало. Ой шось така депресуха, все погано, всі помирають. Ой шось усі пригноблені й нещасні, якось це всепропально. Ой на тему не треба дивитися, головне сюжет. Якшо люди зайві, то як вони можуть бути не депресивні й не нещасні, не розумію. Мабуть треба шось таке типу "Опанас прокинувся без нирки, яку вирізав безжальний робот, і усміхнувся сонячним променям. В концтаборі №69 починався новий день і цвіли марсіанські фіалки".
45Ares Frost20-04-2017 11:36
Я б теж відмітив другу групу, як найскладнішу. Просто в першій і третій все доволі контрастно, а от в другій переважна більшість "рівних" оповідань.
А пан Злий просто не любить коли перемагає зло, хоча з його псевдонімом це трохи дивно)
46TheDarkMax220-04-2017 13:14
Тож на думку добродія Злого в другій групі, окрім зазначених двох, немає нічого вартого уваги? Прикро. Я як раз звідти.
47L.L.20-04-2017 19:04
Отут згодна на всі сто!
48Старліт20-04-2017 22:43
Додам свої 5 коп щодо оцінювання. Коли перший раз оцінювала чужі оповідання, то першим критерієм була сувора відповідність темі. Але так виходило, що чим прямолінійніше автор підходив до теми, тим менш цікавою виявлялася оповідь) У нас же конкурс оповідань, а не творів на тему) У групі, яку читала, як мені здається, всі так чи інакше теми торкнулися. Тому тепер перш за все звертаю увагу на цікавість (якщо пощастить оригінальність) ідеї, стилістичну вправність. Ну і на рахунок темноти барв. Слухайте, це ж не соцреалізм) Автор має право на різні емоції. Це вже смак читача. Комусь цікаво читати темне фентезі, а комусь хепіендні мелодрами (і те, і те цілком може бути).
49Ares Frost21-04-2017 00:19
Згоден, так чи інакше теми торкнулися всі, але при бажанні "зайвих людей" можна майже в будь-якому оповіданні знайти і який тоді сенс ставити тему конкурсу?
50Ромчик21-04-2017 01:09
По-перше, не в будь-якому.
По-друге — залучити авторів, це ж очевидно.
Залучити до написання якісних творів. А вже які якісні, а які ні — тут уже справа читачів, кожного з них.
51Чернідар21-04-2017 09:48
ТОПнув
Я ж вважав, що тема оптимістична! А її так перекрутили :(
52Анонім21-04-2017 10:09
Чернідаре, при всій повазі) На головній сторінці написано доволі чітко - "люди повільніші та слабші", "люди не більше ніж придатки до машин", "місце людини - усього лише дешевий витратний матеріал", "людина - тільки галочка в бюлетені".
Звичайно, тему можна зрозуміти як завгодно і це тільки приклади, але ці приклади дають доволі чіткий напрямок думкам. Як ця тема може бути оптимістична?) А виходить, ті які зрозуміли її не оптимістично, ще й перекрутили?
53TheDarkMax221-04-2017 12:09
Чернідар правий у дечому: з такою темою можна вийти на оптимістичний фінал - на подолання проблеми для конкретної людини в особі протагоніста або на взагалі.
54Ромчик21-04-2017 13:32
Безумовно, можна. Але це справа автора і його світовідчуття, тож, гадаю, некоректно писати про розбіжності у суб'єктивному сприйнятті як перекручування.
55Чернідар21-04-2017 14:35
Так, це підказка як сформулювати конфлікт. А як його розв'язати... будь який конфлікт має два розв'язки. А тут поголовно вибирають поразку а не перемогу.
56Анонім21-04-2017 15:07
Якщо розв'язка №2 - це вже люди не зайві. От у світі вампірів, де люди - їжа, вони піднімуть повстання і переможуть? Це ніби свині з коровами проти танків і кулеметів. Реалістичність же тут цінується. Звичайно, якісь там варіанти є, але якшо більшість зрозуміла тему саме песимістично - значить така тема.
57Чернідар21-04-2017 15:17
Орвел десь те й мав на увазі ;)
В письменнику цінується не йти шляхом більшості, а торувати свій. Інакше - гріш-ціна такому письменнику.
58Анонім21-04-2017 16:36
Де саме? В "Колгоспі тварин" чи в "1984"? Де саме все закінчилося оптимістично?
59Ares Frost21-04-2017 20:02
Антиутопія - зайві люди. Війна - зайві люди. Невдахи, або ті хто опинився не в той час не в тому місці - зайві люди. Та будь який твір в якому є антагоніст можна притягнути до теми зайвих людей.
Я просто вважаю, що якщо тема конкурсу "зайві люди" то оповідання тим чи іншим способом повинно розкривати цю тему, а не вставити десь в ньому фразу "зайві люди" і все.
Залучити авторів до написання можна просто проводячи конкурс фантастичних оповідань і не обмежуючи якоюсь темою. Зазвичай теми дають, що б ускладнити написання твору і що б ці твори можна було між собою порівнювати не просто за тим, як написано взагалі, а ще й як написано про щось. Наприклад на цьому конкурсі є кілька дуже добротних творів, але тему конкурсу вони ілюструють слабо, тому в порівнянні з іншими(також добротними) творами, які гарно розкривають тему, я буду надавати перевагу останнім. Але ж знову, це чисто моя суб'єктивна думка.
60Ares Frost21-04-2017 20:14
От тут я не згоден. Бо твір можна почати показавши, що люди зайві, а закінчити на тому, що вони нарешті не зайві.
Взагалі тема не обмежує настрій твору, це вже для себе вирішує кожен автор. От наприклад інструктаж непогано ілюструє тему твору, залишаючись при цьому відносно позитивним оповіданням. Перехрестя семи доріг - теж закінчується хепіендом, але добре показує тему конкурсу. Так само оповідання Холод, та Коли прилітають мухи залишаючись доволі песимістичними оповіданнями доволі слабо ілюструють тему зайвих людей(на мою думку).
От тут ви праві. Як на мене письменник має йти шляхом який бачить і відчуває. І не важливо чи це шлях більшості, чи меншості.
61Анонім21-04-2017 22:08
Можна, я ж не про це. Я кажу про те, що коли дають тему твору, у якому є два розв'язки (позитивний і негативний), то не треба потім казати, шо песимістичний сюжет у більшості оповідань - це погано. Бо з таким же успіхом можна було б сказати, шо позитивність більшості оповідань - теж погано, бо хтось розраховував якраз на песимізм. Тут два варіанти розвитку подій - або як у "V - значит вендетта", де з песимізму перейшли на оптимізм, або як у "1984", де показана безвихідь. І обидва варіанти однаково достойні, раз вже тема - зайві люди.
62Старліт21-04-2017 23:08
Шановні орги, в минулі конкурси була практика озвучувати, скільки конкурсантів проголосувало, а скільки лишилося. Може і зараз оприлюдните? По-перше, це стимулюватиме забудькуватих, по-друге - для підтримання динаміки. А то голосування якось притихло
63Володимир22-04-2017 00:27
Вгадайка.
Попередній перелік фіналістів.
Хто прочитав все (майже?) і спробує вгадати й оприлюднити передбачення (в довільній формі) з 21:00 до 21:05 (коли воно вже не матиме впливу на голосування, а організатори, сподіватимемось, ще не встигнуть зробити свою НЕлегку огранізаторську справу, навіть якщо готуватимуть її заздалегідь)?
Бажано перелік з оґрунтуванням. Можна всі оповідання прорейтингувати.
Цікаво ж буде.
64Олег Сілін22-04-2017 02:56
Будь ласка
Проголосувало 29/38.
Нагадуємо, що сьогодні останній день голосування у першому турі. Голоси прийматимуться до 21:00.
65dendrag22-04-2017 07:51
Я тут ще вчора вдень відправив бюлетень. Але підтвердження мені не прийшло. Будь ласка, перевірте почту
66dendrag22-04-2017 07:52
Стоп, прийши, то я не помітив) дякую)
67Олег Сілін22-04-2017 14:42
32/38
68L.L.22-04-2017 19:19
Цікаво, фінал сьогодні побачимо чи завтра?
69Ares Frost22-04-2017 20:03
Залишилась година)
70Олег Сілін22-04-2017 20:16
33/38.
71Ares Frost22-04-2017 20:20
skaerman о 21.00 можна буде писати своїх фаворитів)?
72Олег Сілін22-04-2017 20:34
О 21:01 пишіть)
73Старліт22-04-2017 20:41
Чекаємо. Че-ка-є-мо
74Род Велич22-04-2017 20:52
Фух! Топ надіслав
Ну, що я можу сказати, група виявилася навіть краще ніж я чекав ;)
При голосуванні звертав увагу на все - ідею, стиль, мову, віподіність темі.
І на вичитку так само: якщо автор кидає на конкурс чорновик з купою помилок - ну, зачить, таке у нього відношення до читача. І у читача до такого автора відношення відповідне
Трійка лідерів визначилася без проблем. А от на 4-5 місця, на мою думку, могло б претендувати 4-5 більш-менш рівних оповідань. Довелося обирати зовсім суб'єктивно, хай автори вибачають
Інші групи поки не читав. Цікаво буде подивитися, хто там буде у фіналі? ;)
75Ares Frost22-04-2017 20:59
Leopolis'64 а ти яку групу оцінював?)
76Род Велич22-04-2017 21:01
Першу)
От якби було хоча б 6 місць, я б не жалів, що викинув одне оповідання з топу :(
Але дуже хотілося взяти інше - за хвацькість і сміливість ;)
77Ares Frost22-04-2017 21:01
І так Вгадайка!
Я прочитав всі оповідання на конкурсі, хоча деякі з них читав через силу. Але й хороших оповідань було багато, тому задоволення від прочитаного я отримав. Звичайно це дуже суб’єктивний топ. Багато хороших оповідань сюди не потрапили, тільки через те, що мені не сподобались.
Почну з першої групи. Як на мене це найпростіша група, в сенсі знаходження лідера бо цей твір на голову вищий за решту в групі. Що до решти, то загалом рівень творів, знову ж таки, як на мене, в цій групі найслабший.
1 місце – Справжній Ворог. Як на мене то це взагалі одне з найсильніших оповідань на конкурсі. Цікавий сюжет, непоганий стиль, небагато зайвих деталей. Та й, що рідкість, тему конкурсу розкриває дуже вдало.
2 місце – Повернися до себе. Непогане драматичне оповідання, з порівнянням можливого майбутнього і теперішнього.
3 місце – Зрада. Хороший екшен, хороша сатира, коли читаєш відпочиваєш.
4 місце – Демон у серці. Знову ж таки весело, легко, позитивно. Навіть непогано ілюструє тему.
5 місце – Тяжкі будні сім’ї вампірів . Весело, легко, позитивно, але не відповідає темі конкурсу взагалі.
Тепер друга, в якій, як на мене найвищий середній рівень творів. Тут вибирати мені було важкувато. Також тут і мій твір, але я буду вважати, що його тут немає, хоча(хвилинка самореклами) мені здається вийшло добротно.
1 місце – Не зайві тільки виродки. Хороше фентезі з двома сюжетними лініями, хорошим розкриттям теми конкурсу.
2 місце – Діти холодного острова. Хороше оповідання, яке опинилось на другому місці тільки через невдалу перестрілку. Чітка мотивація героїв, хороше розкриття теми.
3 місце – Не для сторонніх очей. Цікавий, захоплюючий детектив. Правда теж слабо ілюструє тему.
4 місце – Війна матка. Жорстока, правдива, добре написана історія війни. Правда сумнівна відповідність фантастиці та темі.
5 місце – Коли прилітають мухи. Хороша апокаліптична історія, звичайно з своїми косяками, але в загальному непогана.
Хочу відмітити, що решта творів в групі мені також сподобались, за винятком трьох творів. Окремо хочу відмітити Мову Вавилону, твір цікавий, але написаний так, що якби не конкурс я б його до кінця не дочитав.
Третя група, за яку я й голосував.
1.Немертва – цікава, динамічна хоч і передбачувана історія.
2.Їх було троє - хороша, знову ж таки передбачувана історія, з хорошим розкриттям історії.
3.Чи зайва ентропія в рівнянні – наївна, але приємна історія.
4.Інструктаж – одночасно весела і печальна історія, з хорошим розкриттям теми.
5.Демони – динамічна, цікава і круто написана історія. І якби відповідність темі була хоч трохи більшою, я б поставив її вище в моєму топі.
Окремо відмічу Віртуальну компаньйонку та Продавач Усмішок, як сильні твори, які мені просто не сподобались. Так само я засну 0 4:20 з 1ї групи.
78Володимир22-04-2017 21:03
Вгадайка.
Попередній перелік фіналістів.
***
Отже, історично так склалось, що вкрай успішними серед людей є твори на переможну тематику. Один-два герої, простуваті як Гарі Потер, мають подолати нездоланне Зло. Ооо... вони це вміють... Годиться як особиста, так і суспільна вигода (але нині й зараз, і для нас, людей, а не для когось там...)
Саме такі "приємності" мабуть запам'ятовуються найдовше, коли вже минає післясмак мови, будови й логіки (якщо вони взагалі є).
Далеке майбутнє покаже наслідки масовості таких сумнівних вподобань для життя людства. А наразі --- всього лише конкурс.
Шукаю оповідання більш-менш відповідні таким критеріям; а власну думку намагаюсь зашорити, бо у неї наразі гурманські схильності (втім, все одно може бути неточно, бо частину читав давно і доводиться навіть переглядати, а інші ще "свіжі"...; треба було, мабуть, одразу при читанні всі "рейтингувати" ).
Умовні позначення явно зрозумілі
(??? -- повна неясність;
(!!! -- найімовірніший переможець;
(і проміжні варіанти, 5шт):
*
Група 1
??? 1 Повернися до себе
!!! 2 Зрада
??? 3 Гра у хованки
?? 4 Вірус
? 5 Beast Working
??? 6 Остання Зоря
! 7 Гранат, навіяний стрибком тигра
через бджолу
! 8 Міленіум
!! 9 Так ідуть у відставку поети
! 10 Я засну о 04:20
!!! 11 Переможець пасіки
? 12 Важкі будні сім'ї вампірів
!! 13 Справжній ворог
? 14 Що ж робити з зайвими людьми?
??? 15 Систематична помилка вцілілого
! 16 Демон у серці
*
Група 2
!!! 17 Діти Холодного острова
??? 18 П’ята зірка
! 19 Не зайві тільки виродки
??? 20 Анна
! 21 Неприкаяний. Кому велік?
! 22 Просто як два плюс два
!! 23 Перехрестя семи доріг
?? 24 Юстас
??? 25 Місто без імен
!! 26 Екран
! 27 Мова Вавилону
! 28 Всього лиш гра
!!! 29 Не для сторонніх очей
??? 30 Коли прилітають мухи
!? 31 Холод
??? 32 Війна-матка
*
Група 3
! 33 Чи зайва ентропія в рівнянні?
! 34 Люди і Спека
? 35 Інструктаж
! 36 Піонери Марсу.
? 37 Віртуальна компаньйонка
? 38 Попутниця
? 39 Їх було троє
! 40 Лише єдине питання
!!! 41 Демони
! 42 Резервація
? 43 Продавач усмішок
! 44 Світло з Чистилища
!!! 45 Дисконнект
!! 46 Немертва
! 47 Артур і Бенетон
!! 48 Без права на життя
79Олег Сілін22-04-2017 21:06
Завершений прийом голосів. Проголосували 34 автори з 38.
Настає технічна пауза, і якщо вам не приходило підтвердження чи попередження про те, що голосів координатори не бачили, саме час написати ще раз на пошту конкурсу, продублювати листа на [email protected] і перепитати в коментарях.
Побачимося о 23:00 на оголошенні учасників фіналу.
80L.L.22-04-2017 21:12
От читаю коментарі, і дуже мені образливо за Мову Вавилону. Чи я одна не захотіла кинути читати його через складність? Друзі, підвищуйте інтелект, тоді високоякісні тексти не викликатимуть труднощів!
81Ares Frost22-04-2017 21:21
Це не справа інтелекту, а справа смаку. Хтось любить читати таке, хтось ні.
82Мова Вавилону22-04-2017 21:25
L.L. Дуже дякую за підтримку! Там під оповіданням останній комент мабуть для вас або для всіх закоханих у мову, філософію, ннетехнічні науки ще раз дякую.
83Род Велич22-04-2017 21:35
Нажаль, я поки не читав інших груп крім підсудної :(
Але маю надію, що ще доберусь і до Вавілону)
Принаймі після Пєлєвіна і Ніла Стівенсона тема інтригує
84TheDarkMax222-04-2017 21:49
Так само не читав інших груп, крім тієї, що мусив оцінити.
Дуже дарма. Наступного разу обов'язково прочитаю також і конкурентів. Бо без цього не зрозумієш, чи пройдеш у фінал. Без цього зараз сиджу і почуваю себе котусем Шредінгера.
85Аноніс22-04-2017 22:03
Я прочитала з задоволенням, навіть в топ брала, правда, оцінка була б вищою, якби початок не був би таким тягучим. А так автору величезний респект - обожнюю таке читати, а от щоб написати, то до такої ретельної проробки матеріалу мені ніколи не вистачало хисту))
86Род Велич22-04-2017 22:10
А чому наступного разу? Я б і зараз почитав. Питання до оргів: а під час фіналу оповідання 1го туру не позникають?
Відчуваю, скоро тут буде мочилово між "технарями" та "гуманітаріями"
87dendrag22-04-2017 22:13
Тільки на час проведення фіналу. Принаймні так було попередні рази.
88Мова Вавилону22-04-2017 22:15
Leopolis'64, от же ж) не присікуйтеся до слів. Автор вважає лінгвістику найточнішою з точних а філософія взагалі мати всіх технічних.
89Ares Frost22-04-2017 22:18
От тепер все, я як радіофізик з 6ма роками навчання за плечами зовсім непогоджуюсь з вашим твердженням)!
90Фантом22-04-2017 22:21
З головної сторінки зникнуть. Але зліва зверху, там де поточне є чарівна конопочка "оповідання". Там лишаться усі роботи. Принаймні, завжди так було.
91Аноніс22-04-2017 22:23
Та, як на мене, воно зроду-віку було
Їх не буде на сторінці конкурсу, а взагалі, навіть під час фіналу їх можна відкрити за прямим посиланням. Зліва на сторінці об'ява конкурсу, марковане на синьому "конкурс", поряд вкладка "оповідання" - тиснемо, бачимо список усіх оповідань. Назви і є посиланнями на текст
92Аноніс22-04-2017 22:25
Фантоме, бінго! Дай п'ять!
93Фантом22-04-2017 22:29
Трохи пізніше дам
94Аноніс22-04-2017 22:29
Ну й я у вгадайку пограю По чотири "вихідці" з кожної групи.
1-а: Зрада, Я засну о 4.20, Переможець пасіки, Справжній ворог
2-а: Діти Холодного острова, Анна, Не для сторонніх очей, Війна-матка
3-я: Віртуальна компаньйонка, Їх було троє, Немертва, Артур і Бенетон
Отакі мої прогнози
95Ares Frost22-04-2017 22:36
Ох бачу думки жостко росходяться)
96dendrag22-04-2017 22:40
Так це постійно так. З моїх топів проходило максимум 3 оповідання.
97Аноніс22-04-2017 22:51
Як на мене, на самосудних конкурсах то норма. Смаківщину ніхто не відміняв
98Ares Frost22-04-2017 22:53
Ну ще 10 хвилин. Стрьомно піпець)
99Старліт22-04-2017 22:53
100Ares Frost22-04-2017 23:14
От такого я явно не очікував...
101Старліт22-04-2017 23:17
Так, з мого топу 4 з 5 але дивно, що Віртуальна компаньйонка не пройшла.
102Род Велич22-04-2017 23:18
Я вам скажу страшніше: "жюрейські" конкурси бувають часто ще більш суб'ективні ніж смосудні ;)
Ну що ж: результати, як результати У мене вистілили 3/5 мого топу) Інші 2 були у кандидатах.
Я тех вістрілив. Дякую, хто голосував. Побачимося у фіналі! ;)
103Аноніс22-04-2017 23:21
З мого три пройшло. Раніше якось більше вгадувала
104Ares Frost22-04-2017 23:21
З мого одне пройшло) Вітаю фіналістів)!
105Фантом22-04-2017 23:23
З мого два, антирекорд прямо Певно, смаки в мене таки специфічні
106Род Велич22-04-2017 23:24
Дякую! А сам? ;)
107Ares Frost22-04-2017 23:25
Хоча ні, то в мене тільки 5х відображало) з мого 7пройшло)
108Аноніс22-04-2017 23:29
То ви точно про топ? Чи про вгадайку?
109Ares Frost22-04-2017 23:30
Сам нажаль не пройшов. Моє було - Всього лиш гра.
110Ares Frost22-04-2017 23:35
З вгадайки - 7, з топу 2)
111Род Велич22-04-2017 23:36
Ну, і таке буває. М'яч круглий. Рулетка світового рандому - теж. Може наступного разу ;)
Оповідання я, мабуть, буду постпупово вичитувати і з 1го туру, так що колись, думаю, відпишусь про враження
112Ares Frost22-04-2017 23:44
Наступного разу постараюсь краще)
113Chernidar23-04-2017 00:17
А-ха-ха!!! це ЗРАДА!!! ;)
Вітаю фіналістів. Дякую всім, хто мене коментував.
114Фантом23-04-2017 00:19
А хто ж тобі винен, що ти так
яхтуоповідання назвав115Chernidar23-04-2017 00:28
Так і було задумано. Або кричати "зрада не пройшла!!!", або "знову перемогла зрада!!!"
Флуктуація, звісно, цікава, особливо зважаючи на закиди щодо невідповідності теми.
Думаю тепер мій цикл можна вважати завершеним: маю весь спектр ачівок фортеці.
Ну - гарної гри, всім дякую, всім успіхів!
116Старліт23-04-2017 00:29
Я не зрозуміла) в чому зрада?
117Фантом23-04-2017 00:30
Це ти що, вперше у фінал не пройшов?
118Старліт23-04-2017 00:32
Чернідар? Нє вєрю.
119Chernidar23-04-2017 00:45
Не в чому, а де. Тобто де немає. У фіналі - немає. ;)
Не ручаюсь, але здається так.
120Род Велич23-04-2017 00:49
Я був за зраду, але мабуть недостатньо
121TheDarkMax223-04-2017 03:40
А мені цікава думка фахівців, але, на жаль, не знайшов жодного такого конкурсу по фантастиці.
Ну, і для втіхи для критиків критиків процитую добродія Сапковського: "Тож вони сказали: Це оповідання найкраще, але це фентезі, тому дамо йому третє місце. Журі є журі: вони переважно дурні, переважно упереджені. А є публіка..."
122Chernidar23-04-2017 09:53
Пошукайте на дніпропетровських сайтах, вони люблять суддійські конкурси. Хоч чудеса там творяться теж іще ті: особливо перепадає НФ від фентезистів.
123TheDarkMax223-04-2017 10:39
Власне, я сам фентезист. А назв не назвете?
124Род Велич23-04-2017 11:37
Нажаль, у мене від "професійних жюрі" ті самі враження
Кого туди зазвичай запрошують? Маловідомі письменники, які перемогли лише на 1-2 конкурси більше від тебе, зовсім невідомі критики, "професійні читачі"(WTF?), злі й задовбані редактори із своїми чудернацькими і часто дуже застарілими смаками.
Кротше кажучи, за 3 роки участі у різних інтернет-конкурсах я переконався: самосуд суб'єктивний, а жюрі ще суб'єктивніше
При самомсуді голосують 20-30 людей, і їх "вкусовщина" якось всереднюється. А жюри видає ті ж самі "смакові" оцінки тільки не 20, а всего 5-6. І від цього результат взагалі, як зі стелі взятий
125Сторонній23-04-2017 13:10
Ну тут ще питання в тому, як організований конкурс. Буває таке, що "вкусовщина" видається одразу. Наприклад, той доволі відомий уже горор-конкурс лавкрафтоїдних оповідань. Там не просто "вкусовщина", а явно виражена ще у назві. Але в цій ситуації то не страшно, бо з самого початку оголосили смак, якому мають відповідати твори. І якщо ці смаки не співпадають зі стилем письменника, він туди просто не подається.
А от якщо конкурс доволі абстрактний, типу "Конкурс на краще урбаністичне оповідання", а тоді раптом виявляється що всі члени комісії люблять лише твори у стилі якоїсь там Роздобудько - це дуже підставляє письменників, бо вони не знають що відправляють апріорі приречені на поразку тексти.
Але взагалі у нас в країні така ситуація, що треба радіти будь-яким конкурсам
126Род Велич23-04-2017 14:29
Це стопудово! Що я і роблю ;)
127Анонім25-04-2017 10:43
Мені одному другий день не приходить підтвердження голосування?
128Старліт25-04-2017 11:28
Шановні орги, в мене чергова раціоналізаторська пропозиція на завершення конкурсу) Було б цікаво побачити статистику, скільки нових учасників додалося (порівняно з минулими конкурсами), з яких регіонів?
Шановні учасники регати, як ви ставитесь до хоча б мінімальної анкети: звідки, вік, що (жанр), кого з фантастики читаєте? Можна б і рід занять.
Всим авторам цікаво знати свою аудиторію. А ми ж один для одного якраз і є цільова аудиторія)
129Кот Бегемот25-04-2017 12:31
Ідея класна. Виключно підримую і всім раджу.
130L.L.25-04-2017 15:06
Та тут достатньо побути кілька конкурсів і з'їздити на пару майстер-класів - і постійних учасників знаєш як облуплених.
131Старліт25-04-2017 15:48
L.L але ж нові додаються? Якщо ідея в принципі приймається, то треба офіційне оголошення від оргів і щоб ми всі, наприклад, надіслали на офіційну адресу відповіді. Або ж заповнювати такі графи при старті нового конкурсу, на стадіі відсилання оповідань?
132Аноніс25-04-2017 16:16
Я теж, в принципі, за
133Фантом25-04-2017 16:52
А нашо ті анкети в примусовому порядку? Я, приміром, категорично проти примусу. Якщо добровільно - анкету заповню, а от примусово - ні. До того ж, тут є юридичні тонкощі. Така анкета має на увазі надання персональних даних. Є ЗУ “про захист персональних даних", забули?
134L.L.25-04-2017 17:05
Мені здається, просто в когось дещо бюрократичний підхід до розглядання нашої спільноти.
Шановний(а) Старліт, розумієте, в чому справа. Зоряна Фортеця - це не якийсь офіційний клуб, де всі учасники на обліку. Одні приходять, інші йдуть. Одні вливаються в колектив, як в тусовку, інші перебувають ніби й тут і водночас осторонь. Тут постійний "движняк" різної інтенсивності, його не задокументуєш. Тому я не те що проти ідеї - ну, я б заповнила анкету, суто задля цікавості - але я не бачу в цьому щонайменшого сенсу.
135Старліт25-04-2017 17:37
Ой, як складно Особливо фраза про примус.
Спробую пояснити ідею. Приміром наш конкурс захоче сягнути інших висот. Залучити більше учасників, почати про себе розповідати на інших майданчиках, видати, зрештою, збірку. Але щоб здійснити останнє, треба визначити, хто її придбає, порахувати гіпотетичну цифру, ну хоча б для гіпотетичного спонсора, або для видавця Для цього є й інші методи. Але "порахуватися" учасникам ЗФ найпростіше.
В принципі я пропоную для нас самих здійснити примітивний маркетинговий аналіз з метою дізнатися цільову читатацьку аудиторію, визначити читацькі смаки на базі нас самих. Хіба б це було нам всім не цікаво?
Фантоме, жодним чином не пропоную порушувати Закон Можемо взагалі обмежитися віком, статтю, містом (областю), родом діяльності і читацькими уподобаннями, без називання імен.
Звісно тільки добровільно
Занадто складно? Це лише пропозиція
136dendrag25-04-2017 18:49
Непогана ідея, Старліте. Ще круто було б додати елементи ігрофікації, так звані "ачівки". Про них згадував Чернідар. Але взагалі круто було б на цьому ресурсі сформувати кілька читацьких груп. Для розвитку письменників-початківців це дуже гарний інструмент.
137Анонім25-04-2017 22:30
Перенадіслав голосування та навіть написав через форму зворотнього зв'язку.
Щось знов без відповіді.
138Анонім25-04-2017 22:58
Вже не актуально: відповідь прийшла. Дякую.
139L.L.26-04-2017 09:40
Відстрілялась. Чекаємо результатів.
Дякую всім за цікаву гру.
140Род Велич26-04-2017 12:51
Це була не гра!
141L.L.26-04-2017 13:29
Авжеж гра, а що ж іще?
142Старліт26-04-2017 22:50
Мій топчик полетів до оргів.
Без Chernidar все не так. В сенсі, є інтрига
Як завжди було цікаво, захопливо і навіть драматично. Всім дуже дякую.
143dendrag27-04-2017 10:43
Я вчора вже також проголосував. Доволі багато сильних оповідань, результати можуть бути геть несподіваними.
А ви впевнені, що він написав тільки одне оповідання?
144Старліт27-04-2017 11:50
Dendrag, а ви праві. зрештою, це ще і гра чекаємо на результати.
145L.L.27-04-2017 20:50
А от зараз і я хотіла б дізнатись перебіг голосування. Бо коли знаєш, скільки авторів ще не проголосувало, то чекається терплячіше.
146Олег Сілін27-04-2017 23:21
10/15
147dendrag29-04-2017 08:19
Ну що, пані та панове? Майже дванадцять годин до результатів, а може і менше! Сподіваюсь, що менше) Будемо відкривати букмекерську контору?
148Сторонній29-04-2017 09:17
Якщо чесно, це перший фортечний конкурс, у якому я не ризикну вгадувати переможців ;)
149dendrag29-04-2017 09:56
Угу, починаєш рахувати фаворитів і не можеш зупинитись. Конкуренція стає жорсткішою і це дуже круто.
150Род Велич29-04-2017 12:49
Голосування пішло
Чесно кажучи, я б теж не ризикнув ставити на переможця.
У моєму топі є 2 явні лідери, ще 2 плюс-мінус слідом.
І ще одна
ні риба, ні м'ясодосить життєздатна, вибрана шляхом кромпіткого зваження купи суб'єктивних факторівТепер чекаємо результатів
До речі, а що там чутно про майстер-клас? ;)
151Старліт29-04-2017 13:19
Шановні орги, у кого там погано з технікою читання? Скільки фіналістів проголосувало, на скількох ще чекаємо?
152Олег Сілін29-04-2017 20:38
Проголосували всі.
Пишемо офіційний привітальний пост
153Род Велич29-04-2017 20:38
Якась дивна тиша. Підтвердження про мій топ поки що не прийшло
154Аноним29-04-2017 23:05
Друзі!
Конкурс «Зоряна фортеця 18: Зайві люди» добіг кінця.
Результати конкурсу:
І місце: Світлана Тараторіна, «Мова Вавилону» - 76 балів
ІІ місце: Род Велич, «Продавач усмішок» - 68 балів
ІІІ місце: Світлана Тараторіна, «Справжній ворог» - 62 бали.
Щиро вітаємо переможців і не менш щиро учасників!
155Род Велич29-04-2017 23:46
Дякую організаторам та всім, хто голосував
156George01-05-2017 01:36
Спеціально нічого не читав і чекав закінчення конкурсу.
Та на жаль усе марно.
Сумно.
Дуже сумно.
Про позитивне.
Перші три оповідання засвідчили уміння авторів писати.
Однак не можна сказати щоб все було аж так ОК.
Реально словом на трієчку з плюсом володіє лише автор першого місця (з переможців, а не з фіналістів нмсд).
Так от, на мою скромну думку, вододіти словом - не значить просто застосувати правила морфології, синтаксису та словотвору при форматуванні тексту за вимогами пунктації.
Вододіти словом - це красиво та образно оформляти ДУМКИ, ІДЕЇ, ВІДЧУТТЯ-ПЕРЕДЧУТТЯ...etc.
А те, що намагалися оформити конкурсанти це перелицьовані жуйки, підібрані з різних місць рештки різномаїтого казна-чого і підсунути як нове та свіже.
Не вийшло.
І немає на то ради.
Ясна річ, можна мене звинуватити в упередженості, заздрості і т.д.
Більш того, якщо й дійсно мій коментар є коментарем тупого і дебільного троля - це нічого не змінює для переможців, бо бажананя перечитати та поділитися перечитаним із ближніми чомусь не виникає.
Не знаю що з цим можна зробити. Ясна річ, що не кожен буде Шеклі чи Жуль Верном,
але чому їх цікаво читати навіть нині?
Бо вони не були байдужими, і не писали аби писати.
Невже ЖОДЕН автор не має того, за що потрібно боротися і що потрібно пропагувати ?!
157Род Велич01-05-2017 10:45
Це взагалі дуже давня дискусія, яку я бачу на найрізноманітніших конкурсах фантастики. Частина авторів і читачів орієнтується на красиве СЛОВО - коли важливо ЯК написане і неважливо ПРО ЩО. Інша частина орінтується на СЕНС, ІДЕЙ, коли акцент робиться на оригінальні ідеї, історії, і часто за рахунок квітчастості мови.
А звідки такий висновок? Я у багатьох оповіданнях бачив певну автоську позицію і цінності. Просто не обов'язково ж писати прямим текстом: "я за все хорошие і против всього поганого!" Це вже якась агітка буде, мені здається)
158dendrag01-05-2017 15:45
Слова, слова, слова. Вказівки, вказівки, вказівки... І жожної конкретики. Без наочності, пане Георг, ваш коментар нічого не вартий. І пропаганда погане слово. Краще ним взагалі не користуватись.
159Род Велич01-05-2017 16:16
Погоджуюсь, щодо конкретики. Я дуже люблю конструктивну критику. Але коли це у формі "ну чому всі кругом такі пі....си?" - то це якось не пахне конструктивом))
Це точно. У мене зазвичай одразу виникає рвотний рефлекс, як тільки я за кілометр відчуваю, що якийсь твір намагається мені щось "пропагувати"
Думаю, що й не тільки у мене. Тому мій девіз: ніякої повчальності!