Тема: Останній засіб
Останній засіб – найвідчайдушніше, що можна зробити для досягнення справді важливої мети. На що готові ваші герої, аби відстояти справу всього життя, повернути кохання, перемогти у війні чи, зрештою, вижити? Ризикнути всім, вчинити всупереч власним переконанням, зрадити друга й врятувати ворога – це територія, де обмеження встановлюєте лише ви самі.
Обсяг конкурсної роботи від 10 до 30 тисяч знаків з пробілами
Мова українська
Формат фантастичне оповідання
Прийом творів: 22.11 - 12.12.21 (до 22:00)
Голосування:
І тур: 14.12 - 19.12.21 (до 22:00): https://forms.gle/rtUmZAGQphhBvq9o6
ІІ тур: 20.12 - 23.12.21 (до 22:00) https://forms.gle/dyRU4eLofe4kcppU6
Оголошення результатів: 24.12.21
Призи переможцям надані видавництвом «Навчальна книга - Богдан»
Переможці отримають:
І місце: Одну з трьох книжок на вибір + сертифікат на 300 грн. для купівлі книжок видавництва + промокод на 50% знижки*;
ІІ місце: Одну з двох книжок, що залишилися, на вибір + промокод на 50% знижки;
ІІІ місце: Книжку + промокод на 50% знижки;
*Сертифікат та промокод слід застосувати у різних замовленнях.
І місце: Максим Гах «Книга мертвих» - 52 бали;
ІІ місце: Макс Пшебильський «Довкруж пальця» - 50 балів;
ІІІ місце: Ірина Пасько «Танець на порозі» - 46 балів.
Таблицю із розподілом голосів можна завантажити: за посиланням.
Коментарів: 291 RSS
1користувач21-11-2021 16:14
Дивно, що нема коментарів досі. А конкурс цікавий і хороший. Сподіваюсь, буде подано багато якісних історій
2Олександр23-11-2021 20:39
"фантастичне оповідання" - фантастика у широкому розумінні - як будь-який твір з фантастичним припущенням, чи у більш вузькому сенсі - наукова фантастика?
3Альона Сіліна24-11-2021 00:06
Олександре, у широкому.
4Хтось05-12-2021 17:28
Щось поки небагато творів. Всі чекають на останній день?
5Олег Сілін05-12-2021 17:44
На останній засіб))
6Франческа06-12-2021 14:51
Дедлайн - останній засіб примусити себе написати, дописати, відредагувати!
7Добра злюка10-12-2021 20:28
Йой. Щось оповідань геть не густо. А залишилося 2 дні(
8Persistent11-12-2021 10:29
Ха! Два дні - часу неміряно!
*Друкує так, що з-під клавіатури дим стелиться
9Бабайча11-12-2021 12:59
На Бабаї одне оповідання прислали за 2 хвилини до закінчення прийому
10Франческа11-12-2021 22:56
Тут пару десятків може прийти за 2 хвилини до
11PeterZeder12-12-2021 11:16
О десятій сорок п`ять
Петер вийшов погулять.
Щось на конкурс надіслав,
Хоч боявся, що проспав!
12Франческа12-12-2021 11:19
О, віршизація на марші!
13Автор12-12-2021 15:39
Мені здається вже достатньо для трьох груп. Давайте зробимо три групи, бо якщо два оповідання, то або вони попадають у одну групу і конкурують одне з одним, або попадають в різні групи та обидва втрачають бал через те, що автор не може за них голосувати
14Альона Сіліна12-12-2021 16:09
Мені здається вже достатньо для трьох груп. Давайте зробимо три групи, бо якщо два оповідання, то або вони попадають у одну групу і конкурують одне з одним, або попадають в різні групи та обидва втрачають бал через те, що автор не може за них голосувати
Не хвилюйтеся, це лише попередня розбивка, аби люди бачили нові оповідання одразу.
15Слоупок із Бабая12-12-2021 22:40
Цього разу не я тягнув до останньої хвилини ;)
16ТрамПарам13-12-2021 00:22
Скажіть, а чи можна якось підписатися на коментарі до своїх творів та як отримувати про них сповіщення?
17PeterZeder13-12-2021 07:22
54 оповідання можна розбити на три групи по 18 оповідань Якщо з кожної групи брати по 6 оповідань у фінал, то у фіналі теж буде 18
18Добра злюка13-12-2021 09:29
Бачу, оповідань трохи назбиралося. Менше, ніж минулого разу, але є) бо вчора вранці вже трохи переживати стала за кількість творів))
19Франческа13-12-2021 12:30
А скільки було минулого разу?
20Бубука Барабука13-12-2021 17:30
Минулого разу було 88. щось біля цього. А коли по групах всіх розподілять?
21Олег Сілін13-12-2021 20:17
Вже готово. Можна читати.
22Фантазер та Казкар13-12-2021 20:31
23Фантазер та Казкар13-12-2021 20:32
А, знайшов, вибачайте
24Persistent13-12-2021 22:26
*Наливає велетенський келих коли, відкриває чіпси.
А-ха-ха! А тепер начувайтеся!
*З розбігу стрибає у басейн з творами.
25Франческа14-12-2021 09:19
І як водичка?
26ТрамПарам14-12-2021 09:30
Щось коментарів до творів кіт наплакав
Сумно. Невже мало хто читає?
27Франческа14-12-2021 09:39
Вангую, звечора розпочнуть!
28Добра злюка14-12-2021 10:05
Не хвилюйтеся, будуть ще срачі! Конкурс тільки розпочався)
29Маркіз14-12-2021 10:20
Просто не так просто не лише прочитати, а прочитати уважно і приготувати конструктивну критику. В мене часто буває, що тексти банально здаються нудними та шаблонними, або просто незрозуміло, що відбувається. Мені складно коментувати, коли я не розумію авторський задум. А для хороших творів, які претендують на фінал, хорошу критику просто обдумати складно: в тих текстах може бути багато тонких моментів, які мені в силу досвіду буде складно помітити та оцінити.
30Анонім (дав же бог фамілію)14-12-2021 10:29
Маркізе, знайшли хороші тексти? В моїй групі негусто.
31Антонимус14-12-2021 11:18
В моїй групі теж негусто. Хоча 6 нормальних знайшлося
Дали би ще тиждень, прислав би ще 2 твори. А так ледве один встиг прислати
32Добра злюка14-12-2021 11:20
А ви дуже шустрі виходить. Перший день конкурсу, а вже всі оповідання своє групи прочитали, що можете говороти про якість творів в загальному?))
33Франческа14-12-2021 11:51
Ну-ну, ще тільки перший день, назвімо це "літературною критикою")))
34Франческа14-12-2021 11:53
Так! Мало прочитати, треба трохи подумати - а потім вже писати критику. До деяких висновків додумуєшся саме поки ходиш із враженнями після прочитання, щоби не чіплятися зайве до автора.
35Persistent14-12-2021 12:35
*винирює з басейну
Конкурсне плавання - вогниво! Гайда сюди! Тут классно!
Ні-ні, це пристойный бассейн. Тут "дрейфуючі" какавельки - рідкісне явище.: lol:
Сміливо купайтеся в радість
36Франческа14-12-2021 13:00
Цікаво, якщо читаєш про какавельки - це вже вірусний термін, чи ще маркер мовлення одного відомого ютубера?
37Читач14-12-2021 13:24
Але ж Владе, ми тебе впізнали.
38Persistent14-12-2021 13:33
Я просто дивлюся Влада-сторітеллера. Він, якщо я не помиляюся, під ніком Людоїдоїд ділиться досвідом.
39Persistent14-12-2021 13:37
Але я можу помилятися.
*Звитяжно гукає
Людоїдоїде! Ви - часом не Влад?
40Людоїдоїд14-12-2021 13:51
Ні, я не Влад, але теж теорією фантастики цікавлюся. Та видавати себе не буду
Моє лігво на іншому відомому сайті.
41Добра злюка14-12-2021 14:17
В Сторітеллера нік Владислав Лєнцев.
42Франческа14-12-2021 14:18
Усі такі таємничі. Як на маскараді.
43Persistent14-12-2021 14:30
Мій сором змиє лише смерть.
*Червоніє до пурпурного відтінку
*Вдягає маску робота Воллі з мультика Піксар, намагаючись приховати свою ганьбу.
44Я_Влад14-12-2021 14:46
Хтось мене гукав?
45Франческа14-12-2021 15:02
А маски Тогохтознайшовоповідання-перлини нема?
46Автор14-12-2021 16:06
"Хтось мене гукав?" - звичайно, буду радий, якщо почитаєте та полишите відгук до "Врятувати брата Лі"
47МаркМрак14-12-2021 16:43
Хто любить справжгю "тверду" НФ рекомендую почитати "Оріон", "Останнє завдання Антея", та "Море кольору бурштину"
Якщо щось, я себе не рекламую Або не лише тільки себе
48Рептилоїд14-12-2021 16:58
Ну раз тут пішла рекламна пауза. Зроблю справжній тізер до свого оповідання:
"Прибульці, жорсткі молодіжні банди Ріо-Де-Жанейро, іранська військова машина та найманий вбивця з Москви. Все це у творі, який можна прочитати за 10 -15 хвилин! Заінтриговний? Іди до групи 1. Передостанній засіб!
49Бубука Барабука14-12-2021 17:09
Дуже сподіваюся, що анонімна реклама тут не заборонена
А так би я на місці адмінів ще би і грошіки за це брала
А щодо саморекламності - мабуть тут так: якщо не покличеш - то й не прийдуть
50Антонимус14-12-2021 17:13
Ну якщо Влад розбере мою оповідку, я буду тільки радий. Писав поспіхом, тому розумію що багато вад у ньому є. Якщо на них вкажуть, вже непогано буде.
Владе, запрошую до читання та коментування. "Море кольору бурштину" чекає на ваш критичний погляд та експертний розгляд.
51Якийсь чувак14-12-2021 17:34
Доречі, іноді чую на конкурсах що хтось твори не читає чи не дочитує і маю ідею. А якщо дати можливість автору написати одне тестове запитання про свій твір і оцінювач після читання 18 творів матиме пройти тест з 18 запитань з оцінкою не менше скажімо 14?
Пригадую історію, що Мартін перед дозволом на екранізацію Гри престолів запитав лише одну річ у шоуранерів: "Хто мати Джона Сноу"? Вони відповіли правильно і він продав їм права.
Якщо хтось хоче порекомендувати свій твір на критику, то можете зараз придумати запитання, яке зацікавить читачів у змісті вашого тексту.
52Антонимус14-12-2021 18:56
Підтримую ініціативу. Нехай кожен автор, який хоче перевірити обізнаність критиків, під своїм оповіданням залишить 2-3 питання "на засипку"
53Я_Влад14-12-2021 19:19
Людям подобається, коли їх критикують, що це з вами?
І тут ЗНО, ташоштаке?
54Якийсь чувак14-12-2021 19:45
2-3 то багато. Одного на твір цілком досить. Їх в рузельтаті буде 18 і одразу стане видно хто читав прийнамні більшість, якщо не всі.
55Якийсь чувак14-12-2021 19:50
А ви думали можна просто обісрати й звалити?)))) Ніт! Право обісрати треба заслужити
56Persistent14-12-2021 19:58
Та легко!
*Пригадує комбінацію клавіш Ctrl+F. Хитрезно посміхається
57Антонимус14-12-2021 20:13
Добре, як звати антагоніста Влада Сторітеллера який його весь час критикує в його роліках?
58Якийсь чувак14-12-2021 20:14
А потім питання "Хто підставив Джесіку"?
1. Роберт
2. Дієго
3. Франклін
І починаєте контрлефити ім'я джесіки та читати всі шматки, пов'язані з нею, бо слова "підстава" чи "зрада" в тексті нема, а усі три варіанти це першорядні персонажі в творі, як і сама Джесіка...
59реготун14-12-2021 20:31
Хто сере прекурсором спайсу в Дюні?
1. Шай-Хулуд
2. Харконен
3. Пол Атрідес
4. Френк Герберт
5. Піщаний лосось
6. Піщана форель
7. Піщані люди
І не кажіть мені, наче це неважливий шмат інфодампу!)))
60Я_Влад14-12-2021 21:13
Пф, завжди так роблю, а шо - нізя було?.
61ТрамПарам14-12-2021 22:21
З вами теж таке робитимуть, можете не сумніватися. хто любить срач, той завжди знайде привід для цього
62Я_Влад15-12-2021 00:13
Ви такий серйозний. Навіщо це вам?
63ТрамПарам15-12-2021 11:35
На ЗФ є дві незмінні речі, які приносять неймовірне задоводення:
1. Як Влад розбирає та критикує якійсь твір
2. Як Влад обурюється, коли критикують його власний твір
64Добра злюка15-12-2021 11:49
Той момент, коли пишеш красивий розгорнутий коментар до твору з відображенням всіх "що вдалося і не вдалося", наводиш приклади цитат із твору, виражаєш свою суб'єктивну думку, що можна покращити. Натискаєш "відправити", форма очищається і "ошибка отправки форми"
65Бубука Барабука15-12-2021 11:58
2 Добра злюка
Так, це прикро. Тому пишить спочатку у ворді
Теж саме в мене булов минулому році. більше такої помилки не припущуся. Бо всяке буває. От раптом можуть світло вимкнути у домі поки коментар пишете
66реготун15-12-2021 12:14
Добра злюка
Натренуйте собі звичку перед кліканням "відправити" виділяти текст і тиснути ctrl+c. Мені допомагає
67Добра злюка15-12-2021 12:17
Так і роблю, коли пишу з компа, а не з телефону)))
68Ігор Деяк15-12-2021 13:53
Проголосував. Шкода, що не можна однакові оцінки ставити. Два оповідання надзвичайно сподобалися. Сподіваюся обидва пройдуть. А взагалі були й інші крайнощі, ну там хоч сумнівів не виникало)))
69Какавелькозакидач15-12-2021 14:24
70Ігор Деяк15-12-2021 14:34
Та який метеор, півтори доби. Закинув усе одним файлом у читалку, вийшло як середнього розміру книга. Після кожного виписував приблизну оцінку і чому. Ну а коли вже все прочитано лише пройшовся по записах і все само собою склалося.
71Я_Влад15-12-2021 14:40
Ви про якогось іншого Влада, подозрюю)
72Антонимус15-12-2021 21:40
Я теж проголосував. Дякую добродію Ігорю Деяку який підказав цей блискучій метод
Скачав всі 18 та прослухав за день з телефону через читалку. Таким чином сформував свою Топ 5 у третій групі. Я більше за все ціную цілісний сюжет, гарну історію та добре прописаних персонажів. Тому легко було обрати за кого голосувати
73Владислав Лєнцев15-12-2021 23:59
Бгг, красно дякую, але не гіперболізуйте прям аж так. Святих серед нас немає, але зазвичай це я опиняюся на іншому кінці від бомбіння чергового пана Целестія Владенко.
74Я_Влад16-12-2021 09:10
Ми, Влади, не дамо ображати нікого зі своїх, навіть якщо це ВЛАДенко!
Антивладизм не пройде!
75Persistent16-12-2021 09:27
*Дістає транспарант, впевнено вигукуючи:
Владик прийде,
Порядок наведе!
Владики! Вперед! Урааааааа!
(Владики, насправді ви у нас класні. Дякуємо за поради і кач письменницької скілухи)
76Це лестій, але це не точно16-12-2021 09:35
Будьласка, звертайтеся. Можливо дам вам почитати мою нову книгу. Але на канал того недотеллера не заходьте, доки він не приповзе на колінах і з квітами мене повертати
77Дарія Гульвіс16-12-2021 09:41
Усе. Я вже проголосувала теж. Без казусів не обійшлося. В одному оповіданні заявила, що немає фантастичного елементу, а потім до мене дійшло, що роботи - це все ще фантастика
78Обкиданий16-12-2021 09:51
Цікаво, а повелитель какавельок кидається ними у своїй групі чи у тій яку оцінює?
79Persistent16-12-2021 10:05
*Підповзає на колінах в стані глибокого сп'яніння. Тягне в рюкзачку тортяру та дороге ігристе, в зубах - троянди
Целестій! Я, звичайно, не Владик...
*Грайливо підмигує, протягуючи квіти
Але я теж ніби нічо так. Будьте моїм критиком! Я люблю вас!
80Какавелькозакидач16-12-2021 10:05
81ТрамПарам16-12-2021 10:27
Гадаю що Какавелькозакидач кидає тим що має і туди де поцілить
Кожен ділиться тим, чим володіє у надлишку
82Какавелькозакидач16-12-2021 10:31
83Persistent16-12-2021 11:25
Може, комусь буде цікаво. Моя смаківщина змусила мене роздати оцінки наступним чином:
10 балів - "Вісім"
8 балів - "Ма-ам"
6 балів - "Оріон"
4 бали - "Клатч"
2 бали - "Пацюк"
Бро, дай п'ять!
Під "Пацюк" були внесені щедри какавельні добрива мною, однак, минуло трохи часу. В голову жахнуло розуміння, що там один із моїх найулюбленіших фантдопів - віртуальна реальність, а ще геймерський світ і філософські роздуми а-ля "що краще - онлайн чи реал?". І довелося вписувати в топ голосування
Авторам цих робіт висловлюю глибоку вдячність за чудово проведений час. Успіхів та благополуччя на творчій ниві!
84Людоїдоїд16-12-2021 12:16
Задля протидії поширенню людоїдів і стимулювання до коментування, пишу се.
Твори, які мені було приємно читати (і які не обов'язково літературознавчо-філологічно відповідають канонам, хоча і такі серед них є):
-- 1 група --
Вогняний хвіст
Надійніше за скафандр
Передостанній засіб
«Нострадамус» випадкового Всесвіту
-- 2 група --
Врятувати брата Лі
Страж дитячого садочка
Море кольору бурштину
Книга мертвих
Вірний знак
-- 3 група --
Оріон
Останнє завдання «Антея»
Клатч!
Голова хитруна
85Якийсь автор16-12-2021 12:23
86Добра злюка16-12-2021 12:42
Ну ви й шустрі)) Я тільки свою оціночну групу встигла дочитати. По правді, в групі лише 2 твори мені відгукнулися. Це: "Танець на порозі" та "Кришталевий купол". Решта - не зайшли.
87Людоїдоїд16-12-2021 13:31
Команда ЗФ напружено працює над деаноном.
88Людоїдоїд16-12-2021 13:33
Щоб не вдаватись до останнього засобу ввечері 19-го .
89Добра злюка16-12-2021 14:30
Нє, ну прочитати свою групу і проголосувати - це одне. Але всі 3 групи - це дуже швидкий результат))
90Антонимус16-12-2021 14:45
2 Людоїдоїд
Дякую що оцінили моє творіння
не буду говорити яке. А чому у 3-й групі нікого не виділили? Був би топ 5
91Олег Сілін16-12-2021 14:56
92Я_Влад16-12-2021 15:45
Пасібки, дуже приємно. Я тут, правда, в перший раз, а вже усі знають, який я класний! Люблю цей конкурс вже дуже-предуже.
93Я_Влад16-12-2021 15:56
А так! Тепер всі знають, що два оповідання з того списку написав якийсь автор. Такого скандального самовикриття Фортеця ще не бачила!
94Рептилоїд16-12-2021 15:59
Ми, як представники таємної спільноти рептилоїдів, виражаємо своє глибоке обурення з того прикрого факту, що ані нашій присутності, ані нашій ролі у подіях. ані жодної згадки про нас чи наших агентів не зафіксовано в жодному творі. Будучі не емоційними, розумними та розважливими істотами, не показуємо емоцій на наших лускатих обличчях. проте цей прикрий факт нас дуже дратує та бентежить. Невже люди забули про наше існування?
95Людоїдоїд16-12-2021 16:02
Звісно ні! Он в "Передостанньому засобі" пишуть:
96Я_Влад16-12-2021 16:35
Ну не захотіли люди писати про нинішню українську політику, штош
97Дезінфектор16-12-2021 17:32
Моє голосування буде таким:
3 група
Сонячний чоловік 10
Уламки втраченого міфу 8
Утроба 6
Суджена зустріч 4
Заплющивши очі... 2
98Здивований читач16-12-2021 18:43
99Франческа16-12-2021 19:28
А назвете свої?
100Здивований читач16-12-2021 19:33
101Добра злюка16-12-2021 20:01
Самосудні конкурси - це чиста смаковщина)
102Якийсь чувак16-12-2021 20:10
Згоден на 10000000%
103Добра злюка16-12-2021 20:42
Хоча, і на конкурсах з професійним журі, смаки теж відіграють вирішальну роль))
104Франческа16-12-2021 20:44
Література взагалі штука індивідуальна, хоча, звісно, трапляються в ній "Відтінки" та інші "Володарі перснів". Але й тут багатьом не ок, тому - кому як пощастить, у результаті
105реготун16-12-2021 21:13
- Боже, та кому потрібна така інфодампова муть? Так ще й з такою тупою назвою: "Сильмариліон"?
***
До ранку тіло критика розтерзала орда з десятків тисяч косплеєрів орків, роханців та ельфів)))))
106Франческа16-12-2021 21:56
От тому я й пишу зазвичай: не люблю епічне фентезі. Хоча думаю ото так, як ви написали))
Але ми з тілом з дєцтва одне ціле, трохи його шкода)))
107Анонім16-12-2021 22:54
Самосудні конкурси бувають різні.
Дивлюсь на Бабай — всі такі милі — хоч до рани прикладай. А тут рівень жовчі зашкалює.
Не виключаю, правда, що тут одна людина під кількома ніками пише.
108Читач16-12-2021 23:04
109Антонимус16-12-2021 23:06
Смаки різні. Для когось і Лем , і Ганлайн це нудота, або Азімов, або Філіп Дік. не кажучи вже про Ван Вогта, Лейбера, Фармера чи ще когось з класиків фантастики 60-70-х.
110МаркМрак16-12-2021 23:07
Аби не Каковелько-Читач
Це той хто читає тим місцем на якому сидить та закидає жовчю навіть не зрозумівши що саме він прочитав
111Анонім16-12-2021 23:08
Ви занадто доброї думки про людство
Жовчі вистачає у багатоьох
112Читач16-12-2021 23:09
113МаркМрак16-12-2021 23:16
на минулих конкурсах вистачало. Зараз чомусь поменшало. Не розумію чому. Мабуть на інших конкурсах пасуться
114Франческа17-12-2021 08:28
На Бабаї доки черговий жахайстик дочитаєш, радієш живим людям ключове слово - живим)
ну і анонімність ще не надто прижилася, тому авторові некоректної критики може прилетіти атвєточка.
А коли ти повністю анонімний для інших учасників, як збудник ковіду до лабораторії, то пишеш усе, що дозволяє самоповага.
115Yarko17-12-2021 09:31
Вітаю.
У правилах конкурсу "Останній засіб" зазначено "...автор чиє оповідання знаходиться в першій групі, голосує за другу; автор чиє оповідання знаходиться в другій групі, голосує за третю і так далі."
Моє оповідання у 2 групі, натомість гуглформа пропонує мені голосувати за 1. В чому річ? Я щось не розумію чи форма збоїть?
116Бабайча17-12-2021 09:35
https://s.babai.co.ua/comment_attachments/768aab91c7c973aa4ddd.png
117Франческа17-12-2021 09:49
Даруйте за уточнення - ви правильно поставили галочку на своє оповідання? Раптом промахнулися? Так розумію, у вас одна історія.
118Франческа17-12-2021 09:50
судячи з коментів тут і там, це майже одні й ті ж люди))))
119Бабайча17-12-2021 10:05
120Yarko17-12-2021 10:18
Так, галочка моя, друга група моя. А голосувалка за першу групу
121Франческа17-12-2021 10:58
Може вам ліпше написати на електронку організаторам, на яку надсилали оповідання?
122Франческа17-12-2021 10:59
Люди як завжди нелогічні, якої логіки усі вимагають з персонажів та оповідань???))
123Yarko17-12-2021 11:00
Написав всюди. Зараз ще на ФБ стукну.
124Франческа17-12-2021 11:02
Щасливо вам розібратися, і якнайшвидше, бо скоро вже фініталякомедія, а ще ж читати треба багато.
125Олег Сілін17-12-2021 11:04
Форма. Зараз має вже все бути ок.
126Yarko17-12-2021 12:11
Ура, запрацювало.
127Бубука Барабука17-12-2021 16:33
Тим часом тут вирує гнітюча тиша!
Нумо панство! Коментуйте активніше! Автори чекають на відгуки!
128Франческа17-12-2021 17:27
А може моляться, щоби нічого не написали, так більше шансів уникнути різкої критики))
129БрунатноБурийБобер17-12-2021 17:31
Скажу відверто: багато творів просто не заходять, бо жанр не мій, або просто... не розумію, що відбувається. І (о, тільки не кидайте помідорами!) я навіть зрідка деякі (тссс, не кажіть нікому!) недочитую, бо не можу так гвалтувати свій мозок. Тому вони автоматично випадають зі списку щасливої п'ятірки. А коментувати їх я не хочу, бо конструктивну критику дати не можу, крім того, автори можуть подумати, що я просто закидую їх знаєте чим (не хочу вживати це слово, бо вже оскома ).
Хоча до деяких недочитаних я все ж приступлю зі свіжою головою завтра, щоб совість потім не гризла. Бо на одному конкурсі був випадок, що мені оповідання геть не сподобалось, тож я його навіть не коментував, а потім виявилось, що це ... переможець. Настільки все суб'єктивно! Ось такі справи, друзі-бобри.
130Франческа17-12-2021 18:35
А якби відкоментували, хтось би почитав і поставив нижчий бал, і може й не стало воно переможцем, так що, можливо, з автора вам пляшка))))
131PeterZeder18-12-2021 09:53
Проголосував.
Але дивує ставлення учасників до конкурсу. Десь третина оповідань - перероблені "під конкурс" старі оповідання або частини більших за обсягом творів. Ще третина - написане аби-як, без чіткого сюжету, без доопрацювання тексту. Третина - нормальні оповідання, серед яких є ті, що мені явно подобаються, а є такі, що не на мій смак, але написано дуже добре.
Хоча, може, це так і повинно бути...
132Я_Влад18-12-2021 10:04
Народ цього року захопився конкурсами, от творчі акумулятори й розрядилися.
133Антонимус18-12-2021 12:38
Конкурсів під новорічні свята справді цього року багато. Ще Бабай, Літавиця (мініатюри на 365 слів), хтось на Букнет ще пише (фууу), ще фентезі мега-конкурс на Альмор (там ЗФ має свою номінацію)
Додали би ще тиждень на приймання творів, можливо, оповідань було би трохи більше, ну не 54, а приблизно 75-80.
134МаркМрак18-12-2021 15:43
Навіщо вам це? От ніколи не повірю, що вам хочеться багато конкурентів. Як там у 90-ті одна дівчина співала "менше народу - ьільше кислороду".
135Я_Влад18-12-2021 15:54
Хочеться багато гарних оповідок, які без конкурсів не завжди народжуються)
136Антонимус18-12-2021 19:09
Погоджуюсь. Половина всіх оповідань які я написав - їх спонукали мене написати конкурси. Бо на задану тему. Я таке сам писати навіть і не думав
137Я_Влад18-12-2021 19:34
І дедлайни, попри всю їхню стресовість, прискорюють фінальний драфт, а так би хтозна, скільки мучився б той текст під пальцями автора
138Владислав Лєнцев18-12-2021 19:40
Тож за мотивами першої групи склався такий умовний альтернативний список оповідань:
1. Каскад інфодампів
2. Відпустіть мене, диво-гриби
3. Змішалися коні, люди, ультими
4. У пошуку кліше
5. Все заради останнього рядку з красивою ідеєю
6. Оповідання про магічну школу, де все не так, як здається
7. Оповідання з цікавою інтерпретацією слов'янського фентезі
8. Обов'язкове іронічне оповідання, яке дуже в лоба обігрує тему конкурсу
9. Обов'язкове задорне оповідання про якусь дичину
10. Деконструкція казки
11. Твір про суперздібности, де є що завгодно, окрім їхнього застосування
12. Обов'язкове оповідання, яке мало б бути вдвічі більшим
13. Обов'язкове оповідання про письменника, який вміє створювати світи
14. Казочка про початок світу
15. АТО-ксплуатаційне оповідання
16. Оповідання про космічну проблему з несподіваним розв'язанням
17. Класне оповідання групи
18. Оповідання-епігонство, яке нічого від того не виграло
Дуже сподівався, що таких, як №17, буде хоча б три, щоби простіше було проголосувати. Але маємо те, що маємо.
П.С. Перед тим, як подумати, ніби я розбирав власну групу та хвалю виключено своє оповідання - краще подумайте)
139Какавелькозакидач18-12-2021 20:11
140Дівчинка з правописом18-12-2021 20:14
Проголосувала ще в четвер, тепер читаю оповідання з інших груп. Зізнаюся, дуже повільно читаю, бо щось мені тяжко. Аж не стрималася, і пишу цей коментар
Поки що лише кілька оповідань не справили на мене враження, наче я тону в болоті помилок - орфографічних, пунктуаційних, стилістичних. Здебільшого вони вигулькують вже в перших реченнях, гарантовано - в першому ж абзаці. І подальша щільність їх така, що вже до середини тексту я, попри філологічні рефлекси, навіть припиняю подумки їх виправляти Інколи твори додатково приправлені одруками і загальною неохайністю: наче автори ці оповідання не читали, а тільки писали.
Спершу мені подумалося, що бракує складнішої системи оцінювання: наприклад, щоб можна було ставити окремі оцінки за задум і за якість реалізації. Але одразу ж зрозуміла, що це ідеалістична маячня, це не спрацює: авторам, які пишуть зі школярськими помилками та недолугим стилем, вражені цими ж недоліками оповідання здаватимуться цілком читабельними. На відміну від мене, в якої рука не підіймалася голосувати за твір із цікавою ідеєю, але щедрою жменею грубих помилок.
Загалом, коли я дивлюся на якість поданих робіт і напрямки обговорень під ними, то маю враження, що "Зоряна фортеця" є наразі не так конкурсом фантастичних оповідань, як конкурсом фантприпущень. Цікаві артефакти, вдалі технологічні винаходи, наукова правдоподібність - ось основні питання, які жваво обговорюють. Інколи критика торкається обґрунтованості мотивів чи яскравості персонажів. Але на системних граматичних помилках та стилістичних неоковирностях фокусуються лише кілька зануд (до яких я, без сумніву, теж належу, хоч голосу і не подаю). Можливо, це напряму відображає той факт, що лише в кількох оповіданнях тих системних граматичних помилок та неоковирностей нема))))))
141Автор18-12-2021 20:15
142Какавелькозакидач18-12-2021 20:17
143Владислав Лєнцев18-12-2021 20:21
Какавелькозакидач, та нє, це не входить в патронські привілеї. Олсо, конкурс анонімний, я ж не знаю кого хвалю.
144Владислав Лєнцев18-12-2021 20:23
Якщо дуже вдало зроблені, а в групі надто багато какавелей - мабуть, мабуть.
145Автор18-12-2021 20:26
146Я_Влад18-12-2021 20:34
Вступаю до вашого клубу зануд!
147Добра злюка18-12-2021 20:47
Бо граматичні помилки роблять всі і виправити їх легше, ніж не логічність сюжету чи безликість персонажів. А стиль написання - це проблема відсутності досвіду.
148Какавелькозакидач18-12-2021 20:47
149Владислав Лєнцев18-12-2021 20:48
Чому ж не можна, даруйте? Все можна.
Просто є певне коло розповсюджених патернів придумування/написання текстів на конкурс, які спадають на думку багатьом учасникам. Найпростіший приклад: назвати оповідання дослівно по темі конкурсу. Це не означає, що оповідання там погане, просто з часом уже фіксуєш повторення таких патернів.
150Автор18-12-2021 20:53
151Я_Влад18-12-2021 21:25
Робота редактора за безкоштовно над кожним оповіданням - така собі розвага, якщо чесно)
Погоджуюся зі Злюкою, що основне усе ж манера розповіді, бо її покращити складніше, аніж вивчити елементарні доступні усім правила.
Але якщо деякі оповідання треба виправляти майже у кожному рядку, виникає сумнів у тому, що автор здатний до сприйняття критики, бо свою грамотність адекватно оцінити досі не може.
Кілька помилок чи одруківок на текст погоди не надто роблять. Хоча деякі є доволі тригерними.
152Какавелькозакидач18-12-2021 21:36
153Я_Влад18-12-2021 21:51
Трохи не той рівень какавельок, пане Закидачу)
Між іншим, правильно відмінювати "какавелькозакидачЕм".
Тепер берете до клубу?)))
154Какавелькозакидач18-12-2021 21:53
155Франческа18-12-2021 21:54
Ні, ми би ліпше послухали розбір по вашій групі - цікава ваша самооцінка)
Між іншим, хто як думає- котре з оповідань 3-ї групи Владове?
156Дівчинка з правописом18-12-2021 21:56
Ну от власне, якщо людина, перш ніж оприлюднювати свої роботи, не впоралася з найпростішими речами на зразок узгодження дієприслівникових зворотів в реченні, то які взагалі можуть бути надії, що їй дасться побудова складних і цікавих наративних структур? Чи може людина, неспроможна профілактично почитати правопис, провести серйозне наукове дослідження теми перед написанням? Чистота наших текстів - це повага до читачів у першу чергу, ким би вони не були, колегами, що беруть участь у конкурсі, чи тисячами шанувальників. Мені здається, багато початківців тішать себе думкою, що нічого страшного, прийде редактор і все поправить. Але редактора ще треба заробити І зробити це непросто, видаючи неохайний текст, крізь який не проступає копітка праця.
157Добра злюка18-12-2021 22:05
Я оповідання 3-ьої групи ще не всі прочитала. Але поки що найімовірнішим кандидатом на авторство Лєнцева за версією Злюки це "Голова хитруна".
158Какавелькозакидач18-12-2021 22:09
159Я_Влад18-12-2021 23:24
Так про що ж і кажу - нема сенсу в коментах правити чужі помилки.
160Владислав Лєнцев19-12-2021 00:44
Я нічого не плутаю, навів приклад, ось і все. Я в курсі, як називається ваше оповідання.
Золоті слова, Какавелькозакидачу!
А от це типова помилка читача-початківця. Вважати, що той, хто багато вумничає, здатен усього цього сам дотриматися...
Олсо, вимоги? Даруйте! Ледь не кожен випуск підкреслюю, що робити з історіями можна що завгодно, аби лише свідомо. Не існує жодних вимог, є загальні принципи, які ведуть не до шаблонності, а до більш ефективного розкриття того, що саме ви хочете розповісти.
161Владислав Лєнцев19-12-2021 00:46
Ні на що не натякаю, але в цьому оповіданнячку середні тире замість довгих...
162Добра злюка19-12-2021 01:09
163Добра злюка19-12-2021 01:13
До речі, в "Клатчі" довгі тире. Ні на що не натякаю)
164Владислав Лєнцев19-12-2021 01:33
Ваша правда. Треба почитати чи що, якщо пройде далі.
165Добра злюка19-12-2021 01:46
Почитайте, почитайте. Всі оповідки з 3-ьої групи. Моє заодно))
166Я_Влад19-12-2021 07:58
Шок! Скандал! Розчарування укртюба року!
Негайно переписуйте з дотриманням!
Бо Владенко нападе!
167Франческа19-12-2021 08:29
Ну все логічно ж наче))
168ТірлімБомБом19-12-2021 09:01
Відстреляв 13 нещасних з 2 групи. П'ятеро туземцев нехай скачуть далі. Успіхів їм на конкурсі.
Всіх читачів і авторів поздоровляє зі святом.
169Франческа19-12-2021 09:10
Навзаєм! Щасливих скачок)
170Автор без голови19-12-2021 11:15
Автор: запасається попкорном, продовжує плутати сліди та підставляти Влада.
171Владислав Лєнцев19-12-2021 13:10
Ну так, довгі тире то вже особисті естетично-синтаксичні забобони для комфорту читання. Комусь норм, мені муляє, але я не роблю з того аксіому й тексти за цим принципом не оцінюю. Радше приємний бонус читати оповідання з довгими тире.
"Владенко завдає удару у відповідь"!
А всіх зі святом! Хай Миколай принесе фінал в кожну хату!
172Олег Сілін19-12-2021 14:30
Наразі ще не проголосувало 11 авторів.
Нагадаю, що голоси чекаємо сьогодні до 22 години.
173Автор, що вже давно проголосував19-12-2021 14:37
174Олег Сілін19-12-2021 14:50
Так.
175Франческа19-12-2021 16:10
О, це справжня фантастика! Цікаво, який прибулець чи вірус здатен таке забезпечити?))
176Бабайча19-12-2021 16:17
177Я_Влад19-12-2021 16:26
Тільки з одних Владів можна загін колонізаторів Туманності Андромеди забацати))
178Франческа19-12-2021 17:05
То що - цілий рік не плагіатити, не "мочити" конкурентів, писати лише конструктивну критику, коментувати твори інших, не вживати російських кальок і правильно розставляти коми?!!!
179МаркМрак19-12-2021 19:51
Головне, не вживати російських лайок Бо за чорти будуть у казані в пеклі смажити довго.
180Містер прямолінійність19-12-2021 20:12
Проголосував. Маю одне ДУЖЕ вагоме зауваження до більшості авторів першої групи. Щоб ніхто особисто не образився, звертаюся колективно, а ви вже самі перевіряйте свої твори на наявність цього ляпу. Отже - початок для мене вкрай важливий. У першому абзаці (максимум на першій сторінці) я, як читач, маю отримати відповідь на два чітких запитання:
1. Де я? (В якій ситуації опинився? За ким чи чим спостерігаю?)
2. Що відбуватиметься далі? (Яку загадку вирішуватиму? Куди подорожуватиму? Через що конфліктуватиму? Що хочу побачити\пережити\дізнатись?)
У більшості, прочитавши перші дві сторінки, я мав лиш одне запитання: «Що за хрінь відбувається, і нахріна я це читаю»? Часом перегортав на кінцівку , або й читав коменти, щоб зрозуміти чи буде далі щось цікаве, про що я хотів би дізнатися. А все тому, що ви не ввели мене в ситуацію на початку. Було творів 7, які +- це зробили і їх читати було норм. Ще твори три перечитав після спойлерів від коментаторів. Прошу, зверніть увагу на цей момент, бо якщо ви тут лажаєте, то далі читачі поза конкурсами вже не досліджуватимуть ваш текст.
І маленьке пояснення. Два зазначені мною питання це не про спойлери, а про інтригу та легкість занурення.
181Автор Передостаннього засобу19-12-2021 20:29
182Містер прямолінійність19-12-2021 21:07
Анонс не потрібен. Якщо ти прокинувся у кімнаті з трупом і не пам'ятаєш останні пару днів, то не треба анонс, щоб зрозуміти про що далі буде текст і що в ньому хочеться дізнатися. Якщо ти дитина і отримуєш лист з якогось аналога Хогвардсу, то теж зрозуміло що цікавого може чекати далі. Якщо на межі знаходять психа, який кричить про кінець світу і що тьма мерців вже прямує в королівство, то теж відомо що цікавого може бути далі.
А про прямі записи, то це дієвий, але надто примітивний засіб. Його бажано використовувати, якщо нічого кращого до історії не підходить, бо далі вона надто неінтуїтивна.
183МаркМрак19-12-2021 21:17
От підтримаю оратора. Якщо я не бачу експозиію а бачу якісь суцільні діалоги, тим більше з лайкою чи ні про що, то просто не буду це читати.
Наприклад
"Дупа!" - закричала пітьма.
"Сам йди в дупу та прибирай своє смердюче лайно!"
"Пельку свою затули смердючу, виродок! Я тебе не питав!"
Ну щось на кшалт цього на початку твору. Ну нафіга мені це читати?
184Містер прямолінійність19-12-2021 21:18
Треба не анонс, а "гачок", "обіцянка", "натяк на інтригу", а не "що бачу, те й співаю".
Гру престолів дивилися не лише через смерті персонажів. Найперша серія - таємничий символ з відірваних кінцівок. Далі історії, що тисячу років не бачили загрозу, від якої будували стіну, а тепер здичавілі тікають в страху від чогось. Саме після цих гачків усі чекали коли ті "білі ходоки" прийдуть і почнуть зарубу. Це не анонс, це інтрига, гачок, натяк. Це те, чого мені бракувало у текстах першої групи. Чому я і думав "нахріна я це читаю". Не інтригують початки.
185Франческа19-12-2021 21:20
Та якій же це нормальній людині таке на гадку спаде?!
186Але ж Владе!19-12-2021 21:21
187Джон Шепард19-12-2021 21:23
Як справжня людина-дедлайн, нарешті проголосував за 50 хвилин до закінчення
Отже, абсолютно суб'єктивний і майже нікому не цікавий топ групи №1:
10 - Танець на порозі
8 - Кришталевий купол
6 - Франик
4 - Раз петелька, два петелька
2 - Засіб від хвиль
Ще особисто сподобались: "І все забудеться", "Непричесана принцеса", "Стежка богів", "Астра Зеника, перший контакт", "«Нострадамус» випадкового Всесвіту", "Довкруж пальця". Але, нажаль, місць всього п'ять
188Оптиміст19-12-2021 21:27
189Містер прямолінійність19-12-2021 21:28
Між інфодампом та експозицією є різниця. Експозиція формує запитання, а інфодамп це непотрібна відповідь на нікому не цікаве, а можливо ще й не сформоване запитання. Відчуваєте різницю?
190МаркМрак19-12-2021 21:31
А Рей Бредбері та Стівен Кінг вчили що спочату треба дати зрозуміти що відбувається, відповіст и на 5 питань: Що відбувається, де, коли, хто герой (що він робить, що він хоче, яка в нього мета?), і останнє - дати "гачок" або "натяк" що буде далі. Я як читач все таки більше тяжію до класиків ніж до цього модного коли все заміняють на діалоги. Юрген Вольф пише у себе "Ніколи не починайте з діалогів, це моветон"
191Нетерплячий автор19-12-2021 21:44
А результати голосування будуть відомі відразу після 22:00, чи тільки завтра?
192Олег Сілін19-12-2021 22:15
Завтра. Але завтра за дві ж години
Голосування І туру завершено. Три автори так і не проголосували.
193Какавелькозакидач19-12-2021 22:24
194МаркМрак19-12-2021 22:31
Гадаю що вони думали що голосування до 23:59
ТА ЯК ІСТИННІ ПРОКРАСТИНАТОРИ
про...ли свый шанс
195Знервований автор на грані психологічного зриву19-12-2021 22:36
Перед оголошенням результатів хотів підкинути гарну ідею проекту Зоряна Фортеця. Психологічна служба допомоги авторам, що не пройшли далі у наступний тур.
Ну там, чат, або щоб по телефону приємний жіночий голос говорив щось на зразок того, що ти просто ще не знайшов своїх читачів, що у Стівена Кінга цвях погнувся на який він вішав відмови від видавництв, а Джоан Роулінг 12 видавництв відмовили друкувати Гаррі Поттера і тому подібне.
196Франческа19-12-2021 22:47
Горілка "Останній засіб" ТМ?)))
197Олег Сілін19-12-2021 22:49
Оповідання, що пройшли у фінал, підняті у відповідну групу. Відкорковуйте те, що треба)
198Автор без голови19-12-2021 22:50
Йой! Моє оповідання повторює історію свого героя. Таки злетіло
199Містер прямолінійність19-12-2021 22:52
Оперативненько цього разу список фіналістів під'їхав)))
200Людоїдоїд19-12-2021 22:55
А тих трьох таки чекати не стали?
201Автор що не знає чи плакати чи святкувати19-12-2021 22:55
Той випадок, коли послав на конкурс два оповідання. І у фінал вийшло те, яке на твою думку слабіше.
202Какавелькозакидач19-12-2021 22:57
203Олег Сілін19-12-2021 22:59
Не стали, бо є правила. Проте шансів на вихід в них вже не було.
204Анонім19-12-2021 23:08
Голосував у третій групі за наступні оповідання:
Клатч! 10
Голова хитруна 8
Останній засіб 6
Кров?ні 4
Ма-ам 2
З них у фінал не вийшло тільки "Кров?ні", замість нього "Уламки втраченого міфу". Так що мої смаки таки в основному збігаються з думкою більшості.
205Франческа19-12-2021 23:12
Групи ж різні. Можливо, у сильнішого були сильніші конкуренти.
206Добра злюка19-12-2021 23:24
Ну що ж, я не пройшла, і, що дуже прикро, моє оповідання навіть фідбеків багато не зібрало, щоб знати над чим працювати(((. Але вітаю фіналістів! По ваших творах я ще пройдуся
207Какавелькозакидач19-12-2021 23:27
208Добра злюка19-12-2021 23:30
От від вас якраз була какавелька)
209Франческа19-12-2021 23:32
Ну та і небагато фідбеків допомагають часом зрозуміти, що потрібно доопрацювати, мені вистачило, короткі, але інформативні.
Але якщо вам треба ще, маякніть, яке ваше.
210Вампіри на марші19-12-2021 23:37
Дякую всім, хто коментував і хто голосував за "Кров?ні". Так розумію, за крок до фіналу ми з оповіданням зупинилися підемо працювати над помилками.
Успіхів усім! Найперше у вдосконаленні своєї майстерності, бо це найголовніший приз усіх конкурсів.
211Какавелькозакидач19-12-2021 23:45
212Владислав Лєнцев19-12-2021 23:59
О, вже понеслося?
А я вам скажу, яких оповідань не вистачає у фіналі!
От "Передостанній засіб" та "Останній засіб", значить, пройшли... А як же "Точно останній засіб!" та "Присягаюся, цього разу напевно"?!
Хто їх засудив???
213Я_Влад20-12-2021 00:03
Забули про "Останній з останніх" ще.
214Владислав Лєнцев20-12-2021 00:04
Останній_з_останніх_засобів_ФІНАЛ11_ПРАВКИ4
215Какавелькозакидач20-12-2021 00:06
216Розгніваний автор, твір якого не пройшов до фіналу20-12-2021 00:08
217Я_Влад20-12-2021 00:12
Камера, мотор!!!
218реготун20-12-2021 00:18
Коли думаєш: "Блін, а якщо моє пройшло тільки тому, що трьох сильніших конкурентів дискваліфікували"? А Олег такий:
219Владислав Лєнцев20-12-2021 00:19
Хе-хе, це до пана Целестія радше)
Я би навіть сказав пів стріму тому присвятити!
220реготун20-12-2021 00:21
Якщо після розколу пан Целестій почне власний блог у стилі "Terrible Writing Advice" то чудова ідея для першого відео)))
221Автор, якого буде пів стріму пісочити Влад20-12-2021 00:28
222Владислав Лєнцев20-12-2021 00:33
Вау... Є про що подумати в Новому році)
223Я_Влад20-12-2021 00:35
Субособистості Володимира скоро між собою тут ще й поб'ються))
224Владислав Лєнцев20-12-2021 00:39
Для протоколу: я пишу лише від свого акаунту. А ви?)
225Какавелькозакидач20-12-2021 06:44
Я так зрозумів Влада бомбить саме від назв двох творів. Тож, просто міняємо їх назву і проблема вирішена. Пропоную наступні зміни:
"Останній засіб" —> "Один день Віри Миколаївни"
"Передостанній засіб" —> "Варани ще почекають"
Все! Було дві какавельки, а стали твори гідні фіналу.
Як вам таке, Владе?
226Я_Влад20-12-2021 06:53
Ну це ви так думаєте, що лише.
А у житті різне буває ж
227Недосвідченний автор20-12-2021 09:43
Досвідчені автори, скажіть, будь ласка, чи є сенс перечитувати ті оповідання, що оцінив у першому турі, щоб поновити враження? Чи читати тількі ті, що ще не оцінював?
228Автор Передостаннього засобу20-12-2021 10:02
229Якийсь чувак20-12-2021 10:52
Залежно від ситуації. Мені нові коментарі іноді дозволяють поглянути на все під іншим кутом. Також іноді твір не заходить просто, бо ти був у не підходящому настрої під таке чи не зібраний. Також буває корисним освіжити пам'ять.
Але є ще підхід оного разу. Типу якщо не зайшло одразу, одже є там щось не те, бо це твір має формувати настрій, а не навпаки. Та і якщо оцінка вже однозначна то навіщо витрачати час?
Однак є ще момент, що освіжити пам'ять буває корисним для порівняння з конкурентами.
Тому самі думайте перечитувати чи ні. У всіх свій підхід і не скажу наче чийсь неправильний.
230Я_Влад20-12-2021 11:26
Перечитувати, НМСД, варто ті, які лишили неоднозначне враження. Прочитавши усіх фіналістів, легше визначити ставлення до них.
231Один із фіналістів20-12-2021 12:54
Я перчитав усі (навіть своє), щоби якось ранжувати.
Якщо в першому турі було важко, бо хоч трохи сподобалися лише два, треба ж було якось вибрати п'ять (не навмання ставив, за певними формальними критеріями), то в другому було складно, бо багато хороших. З найкращим і з ... найменш хорошим із п'ятірки визначився відразу, а от щодо трьох між ними — довелося подумати.
Взагалі, хочу сказати, що друга група видалася вцілому сильніша за першу й третю, тому деякі хороші оповідання з неї не потрапили у фінал.
В будь-якому разі — це було цікаво.
Щасти всім у фіналі.
232Владислав Лєнцев20-12-2021 12:58
Так, ці назви запам'ятовуються краще, не треба буде при голосуванні знову відкривати текст, щоби згадати, про що саме цей.
Але я не розумію, чому ви мені приписуєте якесь "бомбіння" з цього приводу, і схильний бачити тут погано приховану пасивну агресію. У всіх останніх ваших коментарях насправді, де ви мені щось ліве так саркастично приписуєте. Тож що сталося насправді?
Якщо я зчитав все правильно, будь ласка, "stop it, get some help" (c)
233Якийсь чувак20-12-2021 13:27
Та перестаньте вже всюди її бачити!)) Сядьте, попийте чайку, увімкніть шум моря на компі, пофантазуйте, наче в авторах є щось окрім чсв та задітої самооцінки...
Будда казав, що агресія то розпечений вуглик у руці. Хай він буде проблемою тих пасивчиків, які його справді тримають.
234Пасивноагресивний тип20-12-2021 13:28
Якщо, я помиляюсь то, вибачайте. А якщо я зчитав все правильно, будь ласка, "stop it, get some help" (c) cool mad
235Мучусь із оцінюванням, шукаю колег по нещастю20-12-2021 14:09
Було би легше, якби можна було оцінювати усі оповідання, від одного до 14. Практично усі фіналісти мають сильні сторони, а вже обрати серед них 5-тірку.... От як визначитися між ремісничою майстерністю й емоційною взаємодією з читачем?...
236Дарія Гульвіс20-12-2021 21:33
А рейтингова табличка буде? Просто цікаво
237Владислав Лєнцев21-12-2021 01:31
Йойкі, ну два останніх оповідання у моїй "тіраді" були вигадані. Тож має бути зрозумілим, що то лише жарт над назвами, які цікаво перегукуються...
Коротше, пропоную просто виходити з того, що ні в кого з нас не бомбить з якоїсь фігні. А то всі ці проєкції, проєкції...
238Persistent21-12-2021 11:02
Владе Сторітеллер,
Людоїдоїде!
Рятуйте мене! Будь ласка, підскажіть, як показувати бойові сцени? Я знаю, що потрібно:
- користуватись короткими реченнями, щоб не "затягувати" темп;
- уникати зайвих епітетів, щоб не зажувати динаміку;
- додавати звуки і запахи (хруст розриву одягу, запах крові, блювоти і т.д.)
Але що ще? Дякую.
239Анонім21-12-2021 11:35
Persistent,
А почитайте класику про це. Побачите наочно.
240Людоїдоїд21-12-2021 13:05
Ну не дадуть людоїдів поїсти!
Я б ще додав: не захоплюватись тим, що вимагає спеціальних знань. Як то про кулі зі зміщеним центром мас, больові точки та контузію. Щоб потім на Ютюбі не ставати героєм розборів польотів .
241Persistent21-12-2021 14:39
Анонім
Дякую, але іноді неможливо скласти двигун, просто поглянувши на його конструкцію. Мені б інструкцію з вказівками...
Однак, все одно дякую за пораду.
Людоїдоїд
Спасибі за корисну пораду! Згодиться на практиці!
242Какавелькозакидач21-12-2021 15:59
Проголосував. Складно було вибирати, бо у фіналі всі твори непогані і до того ж і по стилю і по жанру дуже різні.
243Автор, який намучився з голосуванням21-12-2021 19:33
Ага. Довелося вольовим рішенням обірвати полілог у голові й таки виставити оцінки, бо чим далі роздумуєш, тим менше впевненості.
244Владислав Лєнцев22-12-2021 01:41
Бачте, ви самі вже знаєте основи) Поки додам лише те, що варто час від часу обов'язково підсвічувати картинку: тобто не лише дії описувати, а образно описувати диспозицію стороін, щоби читач не заплутася. Ну і ще, гадаю, не забувати показувати емоції та стан героїв, бо бійка то не відірваний від учасників процес. Не розповідати, втім, а саме показувати.
Це перше, що на думку спало, а взагалі тему для відео записав собі, дякую)
245Persistent22-12-2021 13:08
Владислав Лєнцев
Дякую за корисні поради! До речі, про емоції та стан - дуже слушні деталі.
Спасибі )
246Франческа23-12-2021 12:32
А де усі пропали? Відголосили вже чи що?
247Дезінфектор23-12-2021 13:07
Вже три дні, як віддав свої голоси
248Франческа23-12-2021 14:43
Та й правильно. Чого його тягнути. Коронуємо переможця - й по домах)
249Владислав Лєнцев23-12-2021 18:19
Я коментувати збираюся на стрімі наступної середи, тому економлю сили, бгг)
Насправді так багато справ під кінець року навалилося, що хоч прочитати би встигнути (я встиг!)
250Франческа23-12-2021 18:31
Проголосувати ж теж устигли, Владе?
251Олег Сілін23-12-2021 18:31
А тим часом ще два автори тримають інтригу та всіх у напрузі. Хто ж переможе? Чи подолають оповідання, що займають друге та третє місця, розрив від першого?
252Франческа23-12-2021 18:41
Ще трохи більше трьох з половиною годин для цих інтриганів зосталося!
Дружно їм пошукаємо: голосуйте!
253Дівчинка з правописом23-12-2021 20:19
Може, останні 4 години 23 грудня витратимо на ставки на переможців?))))))) (занудьгувала, дорікаючи людям забутими комами )
254Какавелькозакидач23-12-2021 20:26
Ставлю на такі:
1. Клатч!
2. Голова хитруна
3. Довкруж пальця
255Франческа23-12-2021 20:41
Трійка така (не за моїми вподобаннями, просто спроба вгадати): Книга мертвих, Довкруж пальця, Нагору.
ПС. Коми усі на місці?
256Якийсь автор23-12-2021 20:44
257Якийсь чувак23-12-2021 20:47
Проголосував. Моя трійка - Кришталевий купол(у першому турі не розсмакував, а перечитавши у фіналі ввійшов у смак), Страж дитсаду і Останній засіб.
258Франческа23-12-2021 20:49
Тоді не гадала
259реготун23-12-2021 21:03
Що б не сталося, пам'ятайте - потрапити у фінал і бути обісраним на стрімі Влада то вже перемога)))))
260Франческа23-12-2021 21:07
Ура, товариші! Обісрання як приз....
261Автор Передостаннього засобу23-12-2021 21:10
262реготун23-12-2021 21:19
Остання хвилина остіму:
А ще було два оповідання з дуже хріновими назвами, текст яких мені навіть читати було в падло. Усім па-па!
263Автор Передостаннього засобу23-12-2021 21:23
264Какавелькозакидач23-12-2021 21:52
Ну що там? Всі, нарешті, проголосували?
265Владислав Лєнцев23-12-2021 22:16
Проголосував як дихав, у фіналі, на щастя, було легко)
266Какавелькозакидач23-12-2021 22:25
Тепер чекаємо на 24.12 00:01?
267Франческа23-12-2021 22:50
Бувають же люди, схильні до мазохізму
268Автор Передостаннього засобу23-12-2021 22:57
269Франческа23-12-2021 22:59
Який ви гарячий)
Організаторам спиться, може, на відміну від нервових фіналістів
270Франческа23-12-2021 23:01
Була "Голова хитруна", а тут хитрун у повному комплекті)
Мені між іншим, сподобався Передостанній.
271Автор Передостаннього засобу23-12-2021 23:46
272Автор без голови23-12-2021 23:49
Як повідомляє квантова новинна мережа ЗФ, незадового до завершення конкурсу було викрито злочинну схему. За попередньою телепатичною змовою автори згадували твори одні одних в коментарях, щоби Влад звернув на них увагу та згадав у своєму відео.
273Якийсь автор23-12-2021 23:52
У фейсбуці у групі Зоряна Фортеця можна загадати трійку переможців. Той хто вгадає може отримати приз. Гайда туди!
274Какавелькозакидач23-12-2021 23:54
275Франческа24-12-2021 00:13
Хай не забуде своє згадати й пропісочити, інакше незалік)
276Франческа24-12-2021 00:14
А спроба лише одна?)
277Дівчинка з правописом24-12-2021 00:15
Я теж, до речі, віщую перемогу "Книзі мертвих". А далі просто не знаю
P.S. Коми всі!
278Франческа24-12-2021 07:08
Вітаю переможців! Два з трьох оповідань угадано таки
279Олександр Молодецький (також відомий під різними ніками, здебільше Какавелькозакидач)24-12-2021 07:33
Мої щирі вітання переможцям!
Тим, хто не переміг, але приймав участь у конкурсі, хочу сказати, що ви — неймовірні!Через шалену конкрецію ви не зайняли перших місць, але написали чудові твори, які назавжди залишаться у вашій творчій скарбниці, змогли отримати відгуки на них від інших учасників, вписали своє ім'я у історію Зоряної Фортеці, а може й української літератури ;)
Особлива подяка організаторам конкурсу — ви великі молодці і робите дуже важливу справу.
Дякую всім, хто читав та коментував мої оповідання. Ваша думка дуже важлива для мене.
Мої оповідання та мене можна знайти на Аркуші https://arkush.net/user/762
280Тарас Кравчук24-12-2021 08:56
Вітання переможцям!
Дуже радий, що змагався з сильними конкурентами! "Не перемога, а участь" - одне з моїх кредо. Повернутись до фантастики після восьмимісячного неписання, та ще і потрапити у фінал - це для мене неабияке досягнення. Вдячний Олегу та Альоні та всім учасникам!
Звертаюсь до всіх, хто не переміг або не потрапив у фінал. Не розчаровуйтесь! Загальні результати визначає буквально думка кількох людей. Подумайте про те, що комусь ваше оповідання все-таки сподобалось. Якщо у душі вам хочеться писати і є що сказати - робіть це! Іноді проект не вдається і навіть провальний. Буває. Прийміть це, розвивайтесь та ідіть крізь терни, як це роблю я. Бо я щасливий, що просто пишу (нехай часто невдало і незграбно) і кайфую від процесу. І вилийте ви на мене хоч тонну какавельок - я все одно буду писати. ))
Працюймо! Ростімо! Пишімо!
Все буде фантастично!
281Добра злюка24-12-2021 09:06
Вітаю переможців!
282Почитун24-12-2021 10:15
Вітаю переможців!
І дякую організаторам конкурсу та авторці теми за можливість дати своєму заробоченому натхненню копняка і щось, нарешті, написати.
283ПротеБуранець24-12-2021 10:17
Цікава картина вимальовується, коли порівняти лідерів першого туру і остаточний склад переможців.
284Зацікавлений автор24-12-2021 11:17
285Автор, що не виспався24-12-2021 11:18
так, тільки я спочатку прочитав "збоченому натхненню" замість "заробоченому"?
286Владислав Лєнцев24-12-2021 11:22
Прикольно, майже співпало. Оповідання "Нагору" хотілося б бачити вище (каламбур!), а так все гарненько вийшло, вітаю переможців-призерів!
Приходьте до мене на Ютуб 29.12 о 20:00, поговоримо про деякі оповідання й просто поспілкуємось, я сьогодні анонс зроблю.
287Олександр Молодецький (також відомий під різними ніками, здебільше Какавелькозакидач)24-12-2021 11:30
288Франческа24-12-2021 13:53
Краще і не скажеш
Успіхів вам!
289Франческа24-12-2021 13:58
Дякую "Зоряній Фортеці" за досвід.
Дякую тим, кому мої оповідання зрезонували хоча би трішки.
Розумію, що не дотягла до бажаного рівня, такого, як хотілося би самій, проте отримала задоволення від читання оповідань інших.
Зичу всім успіхів!
Зустрінемося на стримі, якщо Влад запрошує, триматимемо оборону наших діток, раптом що
290Фантом24-12-2021 20:30
Щось так зацейтнотило, що й нема коли привітати...
Власне, вітаю Максима з перемогою, Ірину з бронзою. Дякую читачам за критику і високі бали Норіну І, звичайно ж, організаторам - ви неймовірні. Завжди приємно повернутися у Альма-Матер. Дякую учасникам - ваші оповідання неймовірні, ви всі - чудові
Перепрошую, що без коментарів - надто кінець року відбирає багато часу
291Вікторія Наріжна25-12-2021 02:09
Вітання переможцям! Була цілковито певна, що "Книга мертвих" і "Танець на порозі" будуть в трійці призерів, а от "Довкруж пальця" став для мене чорною конячкою Цікаво, що з перших же абзаців була переконана, що "Танець на порозі" - це текст Іри Пасько, хоча й читала до того всього кілька її оповідань. Чудова робота, Іро, я досі під великим враженням!