Тема: За три дні до народження
(тему надано переможцем попереднього конкурсу Евою Ковальською)
Строки:
Прийом робіт закінчено
Голосування:
завершено
Вітаємо переможців!
І місце - Олег Субчак з оповіданням «Останні дні» (70 балів)
ІІ місце - Амітель Малкут з оповіданням «Краплина щастя» (56 балів)
ІІІ місце - Ольга Пошуруєва та Олександра Усманова з оповіданням «Гра в чотири руки» (44 бали)
На підставі п.3.3 Правил дискваліфіковано два оповідання:
«Наднова» Андрія Щербанівського (набрав 52 бали)
«Цунамі в мережі» Романа Хмаринки (набрав 4 бали)
Вітаємо переможців!
P.S. Порядок участі в майстер-класі буде повідомлено додатково.
Коментарів: 110 RSS
1Пухнастик-Шалапут01-02-2010 14:27
Агов, люди!!!!
ПуШ у трансі
Де оповідки, які б він розмазав по асфальту? )))) Де перли вітчизняної фантастики?
Чому спимо? Пора вже активізувати творчі ресурси і приступити до штурму Четвертої фортеці!
А то геть сумно щось...
2Sergiy Torenko01-02-2010 21:46
2ПуШ
Ну перший вже є... Пухнастику, розпочинайте
3Сибіряк03-02-2010 13:15
Ну нарешті щось з'явилося, а то минуло два тижні - і всюди мертвий штиль. Теми злякалися, чи що?
4Рыся03-02-2010 23:20
А напомните мне кто-то мой пароль.
5Рися06-02-2010 15:28
А куди поділася стрічка коментарів? о_О
6Sergiy Torenko06-02-2010 17:02
2Рися
Службове -> Нові коментарі
У правій частині
7Сибіряк09-02-2010 20:45
Цікаво, які фактори того, що так мало оповідань? Мої версії такі:
1) Відсутність нагороди у вигляді публікації;
2) Організатори дали назву теми у день початку прийому робіт, це, по-моєму, дурниця, бо ж для планування і написання хорошого оповідання треба мінімум тиждень-два (тому, власне, перші два тижня нічого й не приходило);
3) Складнувата тема - хоч, у принципі, вона дуже цікава, але щоб написати щось неординарне треба серйозно напружувати мізки, що мало хто любить;
4) Криза і вибори відбилися на творчому натхненні;
5) Більшість авторів тягнуть до останнього, аби максимально відшліфувати свій креатив та подивитися, що у них за суперники.
Сподіваюся, справа у 5 пункті.
8Рися09-02-2010 22:06
З пунктом 2) згодна.
Тема - цілком нормальна, а щодо публікації - майстер-клас з метрами її більш ніж компенсує!
9Олег Сілін10-02-2010 12:24
Ні, пане Сибіряк та пані Рися.
Другий пункт не може мати такої ваги. На "Рваной грелке" між оголошенням теми, частіше за все - складної, до закінчення прийому творів проходить від 48 (на перших конкурсах) до 81 години. Ще раз - 81 ГОДИНА.
На "Еквадорі" це 3 тижні.
На "Зоряній фортеці" учасники мають 840 годин - 5 тижнів.
Але я теж сподіваюся, що пункт 5 усе ж таки переважить
10Сибіряк10-02-2010 14:34
2skaerman
Можна уявити, що за якість у оповідань, написаних за 48 годин. Хоч може на тих конкурсах генії тусуються. На "Зоряній фортеці" минулі рази, здається, тема оголошувалася раніше початку прийому робіт, так і то оповідань було не густо - біля 30. Треба, гадаю, робити так, щоб оповідань було більше, а не менше. Це коли їх стане по сотні надходити можна подумати про якісь обмеження.
11Олег Сілін10-02-2010 17:19
Ну а щоб їх стало за сотню - тут вже не тільки від організаторів залежить
12Рися12-02-2010 11:52
Скай, просто хтось вихован на "Рваних грілках", а хтось - на конкурсах Віри Камши та подібних до них. Там дається часу місяців з три! Правда, там і обсяг оповідань більший, але ж все ж таки...
13Рися12-02-2010 11:57
І ще! Технічне зауваження!
Знову стрічка коментів викидає на текст оповідання, а не на коментарі...
14Олег Сілін12-02-2010 14:16
Рисю, от здається мені, що час має значення десь там у четверту чергу. На "Фантрегаті" я неодноразово давав півтора-два місяці на написання робіт. І що? Більшість оповідань приходить у останні два-три дні, причому у останній день - десяток, які трохи-трохи перевищують нижній ліміт.
Якщо людина не хоче писати, або їй, як кажуть, "ліниво" - то її ані грошима не звабиш, ані майстер-класом.
15Рися12-02-2010 14:59
Та ясен-пень, завжди будуть ті, хто надішле в останню хвилину. Хоч рік їм дай на роздуми.
Але!
- Інколи у людей і справді немає часу! Я, наприклад, зараз працюю за себе і напарницю і ледь-ледь знадходжу хвилинку на творчість.
- Інколи тема вимагає часу на роздуми. Як оця, я вважаю.
- Є такі, що взагалі тільки-но дізналися про конкурс.
А він вже й закінчився.А щодо "Грєлок"... Ти мою думку знаєш - я ніколи не приймала в них участь.
16Kum13-02-2010 23:09
А ваша Рися балувана!
в школі либонь твори за годину писали, а тут носом крутять.
17Рися14-02-2010 00:39
Угу. І хвостом - теж. Крутимо. І вусами! : ))
18Продюсєр Валентін14-02-2010 20:35
Я так зрозумів це буде дико запеклий конкурс! Конкурсантів... ооооооооо як же їх тут багато! А читачів...
Смішно чомусь трохи... Але то таке... Почекаємо. надіюся щось зміниться!
19Сибіряк14-02-2010 21:34
Ну, ще не вечір
І читачів, як на мене, достатньо. Явно більше ніж авторів)))
20Sergiy Torenko16-02-2010 19:37
Прийом робіт закінчується у цю неділю, а у нас навіть немає достнього набору для майстер-класу. Я, звичайно, сподіваюсь на останні дні...
Всі роботи що надійшли до нас - опубліковано. Якщо ви надсилали оповідання і не бачите його на конкурсній сторінці (або не отримали відповіді щодо порушення правил), то, будь ласка, продублюйте роботу або зв'яжіться з координаторами конкурсу.
21Сибіряк17-02-2010 10:23
Я гадаю, мінімум штук п'ять в останні дні має надійти, судячи з минулих конкурсів. Якщо ж буде небагато, можна просто скоротити кількість відібраних на майстер клас оповідань.
А на майбутнє треба робити оргвисновки. Краще розкрутити конкурс, обмінятися баннерами з літературними сайтами, запустити контекстну рекламу (нехай дизайн і постраждає трохи, але відвідуваність збільшиться). Домовитися про публікацію переможця в якомусь періодичному виданні. І т.д., і т.п.
22Аноним17-02-2010 22:30
Я б сказав, перший і третій пункти зіграли.
23Sergiy Torenko17-02-2010 23:56
Саме цей конкурс не має на меті опублікувати оповідання-переможець. Як показує практика, часто-густо перемагає неформат, який видавництва брати не хочуть. Але зараз не про те.
Організаторам чомусь здалось що покращити свою техніку /саме техніку/ написання буде для учасника значно краще, ніж отримати у свій доробок публікацію. Звичайно, ожен з авторів впевнений, що він - накращий. Цю ілюзію охоче підтримують родичі, друзі, співробітники. Ми ж пропонуємо думку професіонала. І не лише оцінку, але й певне навчання.
Дуже погано що публікація дорожча за можливість повчитися.
24Сибіряк18-02-2010 11:24
Треба просто знайти видання, якому неформат підійде. Тим більш, що перемагають все ж непогані з літературної точки зору оповідання. Або можна ввести незалежну від голосування номінацію "вибір видавця", тобто коли видавець сам обирає оповідання, яке йому підійде, незалежно від місця, яке воно займе в конкурсі.
Щодо навчання, то це добре, але ви не врахували психологію наших геніїв) Мало кому з них те навчання потрібне, їм публікації і визнання давай.
Однак, як би там не було, але літературний конкурс без можливості публікації - це дещо неповноцінна річ. Це дуже сильно знизить і кількість учасників, і якість робіт (бо часто й досить талановиті письменники не можуть опублікувати свої роботи, що спонукатиме їх до участі в конкурсі). Також слід врахувати, що далеко не всі можуть взяти участь у майстер-класі, бо живуть не в Києві. Тому надалі найкраще було би поєднати і майстер-клас, і публікацію - коли щось є головним призом, а щось додатковим.
25Сілівра Ігор18-02-2010 13:27
На жаль послане оповідання повернулось з поміткою про спам... послав з іншої адреси. Може є можливість завантажити через веб-інтерфейс?
26Рися18-02-2010 13:28
Сибірякові та іншим
1. В Сеті проходить сила-силенна конкурсів без публікацій, та й взагалі без будь-яких призів. І нікого з численних учасників це не засмучує.
2. Перечитала я тут своє оповідання, яке зайняло третє місце минулого разу - мама-дорогая! Тобто, воно не те, щоб погане, але рука талановитого майстра йому б не завадила. Це так, об"єктивна оцінка своєї творчості.
3. А ви не думаєте, що в майбутньому майстер зможе допомогти вам опублікуватися? І можливо, не раз і не два, якщо йому приглянеться ваша творчість.
4. Щодо "живуть не в Києві" - конвети - то є невід"ємна частина з життя будь-якого письменника-фантаста. ) А Майстер-клас - це можливість засвітитися, заявити про себе, це теж певне визнання. Але - "психологія геніїв" - це, таки да...((
27Kum18-02-2010 13:41
Мені дивно чому тут ніхто не допетрав головну причину малої кількості оповідань.
а вона проста - вимога до оповідання щоб воно було на задану тему.
якщо довкола простої теми "двері" ще можна було танцювати, то "за 3 дні до народження" надзвичайно вузька. Якби було б просто "народження" - було б більше простору. Якби не було взагалі обмеження на тему, було б ще краще.
28Рися18-02-2010 13:48
Куме, знаєте, я про це думала. Особисто я проти того, щоб теми не було зовсім.
На мій погляд, було б краще, якби було дві теми (на якийсь з Фортець таке практикувалось). І учасники могли б обрати одну, або об"єднати обидві. В будь якому разі - простору для фантазії більше.
29Рися18-02-2010 13:50
Ми тут зафлудили, а у коментарі номер 25 хтось жаліться на проблеми з поштою. На всяк випадок, звертаю увагу організаторів.
30Kum18-02-2010 13:58
Рисю, я й не наполягаю щоб теми взагалі скасували. Я тільки звернув увагу учасників та організаторів на справжню причину низької активності, щоб у майбутньому вони утримувались від на стільки вузьких тем.
теми насправді дійсно потрібні. як деякий фільтр від старих давно написаних оповідань, щоб автори все ж писали свої твори під конкурс, а не діставали готові з шухляд.
31Сибіряк18-02-2010 14:51
Я не згоден, що тема - це головна причина малої кількості оповідань. Якщо напружити мізки, то можна практично будь-що притягти до цієї теми. Можливо, це третя-четверта причина, яка відсіяла двох-трьох потенційних авторів зі слабкою уявою, але не більше.
32Sergiy Torenko18-02-2010 14:53
2Рися. Організатори усе бачать
Щодо вузьких тем.
Така сама ситуація була рівно рік тому. Було аж дві теми. І все одно - більшість робіт надійшло у "додатковий час".
Так що зі статистичної точки зору, справжня причина низької кількості оповідань - виключно сезонна
33Аноним18-02-2010 21:22
Не зрозумів! Чому не можу добавити коментар до оповідання "Дорога у вирій", аби відповісти Sergey Torenko? Що за утиски?
Ось комент який хотів додати
"Нічого немаю прот жінок... Просто це не фантастика і сюди цей твір не вписується.
А вам пане Sergey Torenko скажу, що ви просто захищаєте проект який валиться по повній програмі, бо є одним із його організаторів. І наскільки я пам"ятаю саме ви казали, що тут можлива будь-яка критика. То що змінилося тепер, а?"
34Sergiy Torenko18-02-2010 21:32
Цікаво чому не можете додати коментар? Спробуйте ще раз. Премодерації тут немає. Це, по-перше.
Друге. Фантастика на конкус приймається у найбільш широкому розумінні цього слова. Елемент неможливого у творі присутній. Отже це фантастика.
На конкурсі можлива будь-яка критика твору (не автора, не релігії, не окремих партій та коаліцій). Будь ласка.
Upd. Щось я вже давно (днів зо три) не бачив нашого рудого критика... Пухнатику, агов! Тут є нові роботи.
35марко19-02-2010 20:05
Дякую за продовження терміну подачі робіт. Хотів кидати всі справи. Тепер є можливість трохи поміркувати.
36neznaika21-02-2010 00:48
Для мене всі твори поділяються на три основних категорії: ті, після прочитання яких, задумуєшся над життям у різних його вимірах, після яких на душі тепло і затишно, друга категорія - порожнеча, прочитала, а через кілька хвилин вже і не пригадаєш про що і третя, ті що породжують запитання: “Навіщо заражати когось своєю злобою і ненавистю?”
І я дуже рада, що на цьогорічному конкурсі переважає перша категорія
Окремо,велике дякую творцям Зоряної Фортеці!
37Рися21-02-2010 15:14
Угу. Аналогічно. Пууууух! Виходь вже давай! Годі ховатися!
38Буркотун обикновєнний22-02-2010 20:58
Пухнасте! Друже мій! Герою мій! А ну повертайся, а то хвоста надеру!!!
39Злий22-02-2010 21:07
Краще б ви оповідання читали та фантастикою насолоджувалися аніж привид Пухнастика викликати. Чи конкурс для того й організований насправді - аби лиш ПуШа з нори витягти )))
40Буркотун обикновєнний22-02-2010 21:09
Та я вже... того... насолодився.
А тепер схотілося
хвоста надертиспілкування, а Пухнаста - нема!41Злий22-02-2010 21:37
А я перше тіки прочитав. Все таки значно краще аніж перше оповідання (за часом подання) минулого конкурсу. Однак, як кажуть у наших краях - у цьому році калуське пиво краще аніж минулого - але пити ще не можна)))
42Буркотун обикновєнний22-02-2010 21:45
*гримнув кулаком по столу* Пиво можна завжди! Або я - не Буркотун!
43Злий22-02-2010 22:00
Цю тезу добре підтверджує регулярне проведення конкурсів на старфорті)) Однак ці міроприємства породжують Буркутунів, Злих та ПуШів ))))))
44Пухнастик-Шалапут22-02-2010 22:07
Ага... Скучили за спілкуванням?
А ПуШ, він осьдечки - засів під найближчими кущами і чекає на
нові жертвинові оповідки.Щось цього разу все так тихо-скромно - ні тобі конструктиву, ні мордобою, ні навіть чарчину коньячку ні з ким перехилити(((((
45Буркотун обикновєнний22-02-2010 22:13
Злий, так, так, сон чудовиськ народжує розум!
Пухнаст! А ну давай сюди рудого свого хвоста! Буде тобі коньяк зара!
46Рися22-02-2010 23:05
Пухнастику!
Муррр!
Так он вже скільки нових оповідань - чекають не дочекаються пухнастої лапки))
47Chernidar23-02-2010 09:39
"Пане Chernidar, панове організатори!"
Звісно це були мої власні критерії оцінювання. Для конкурсу вони інші. вони (це не секрет) такі:
фантастичність - 30%
оригінальність - 30%
літературність - 30%
супербонус (ака геніальність) - 10%
відповідність темі включаю в літературність.
"1. Мова - є інструментом автора для передачі думок та почуттів. Якщо автор не володіє інструментом, навряд чи щось зможе передати."
може й так,а може й ні. володіння мовою - усього лише інструмент, цьому можна навчитися. А ще є коректори, редактори ітд...
стосовно критеріїв оцінювання: людям було б непогано все-таки знати які саме недоліки у їх творах, на майстер-клас попадуть не всі. Тому потрібна окрема оцінка за літературність.
а конкурс невпинно скочується в жанр "жіночого роману". тому потрібна оцінка фантастичності.
про вторинність тут уже говорили. навіть геніальний римейк залишається римейком.
ну і... хоча б один бал потрібен за сяку-таку відповідність темі.
мета цього всього: зробити так, щоб автор знав на що йому слід звернути увагу.
48Рися23-02-2010 10:44
В мене такого чіткого розподілу нема. При оцінюванні звертаю увагу на:
- мову, стиль автора;
- ідею та її виконання (я вже не раз казала - навіть найбанальнішу ідею можно подати достойно, і найорігінальнішу - можна спаплюжити);
- духовність (даруйте за пафос), або - заради чого це все написано?
- потенціал - інколи бачиш, що твір так собі, але чується в ньому великий потенціал. За це накину бал. Один))
- додатковий бал - за особисту симпатію, куди ж без цього)))
.
От, якось так...
49Пухнастик-Шалапут23-02-2010 11:46
Да да, духовність і наявність фантастичного елементу - вагомі критерії.
Хоча особисто для ПуШа найголовнішим пріоритетом була і залишається наявність у творі купи кровоточащих трупів, відрубаних кінцівок, замордованих стоматологів і теде...
І звісно, все це на фоні фантасмагоричних краєвидів паралельного виміру.
50Рися23-02-2010 11:50
Бідолашний ПуШ!
Йому геть не залишилось за кого голосувати ))))
51Chernidar23-02-2010 13:01
а як же анонімність? хоча авторство вираховується нараз, хіба що хтось вперше з'явився
52Рися23-02-2010 13:12
Еммм... Шановний, ви це до чого?
Є тексти, які "мої" - тема до душі запала, щось особисте зачепило у душі, а є такі, які просто не мої. При равних умовах перевагу віддам першому.
До чого тут анонімність??
53Фауст23-02-2010 15:17
Было высказывание по поводу сговора авторов, подобное возможно?
И еще, складывается впечатление, что авторов конкурса считают тупыми, не способными самостоятельно проголосовать. Или это попытка сузить выбор, чтобы шансы на победу были только у нужных произведений?
54Рися23-02-2010 15:18
Хм... Забавне спостереження:
Минулого разу тема була досить банальна, але траплялись досить орігінальні оповіді. Цього разу - щось все геть навпаки...
55Рися23-02-2010 15:20
Фауст, это вы сейчас с кем поговорили?
56Фауст23-02-2010 15:35
Со всеми, но почему-то коментарий не там где нужно.
57Фауст23-02-2010 15:42
Что ж придется написать в обсуждении "Надновой", тогда будет все всем понятно.
58Рися23-02-2010 15:57
Даруйте, але в мене таке враження, що хтось хоче підняти рейтинг окремо взятого оповідання шляхом флуду у коментарях до цього оповідання))
.
Тепер по справі. Де ви бачите, щоб когось назвали тупим чи хтось з кимось зговорився? Хтось спитав: "Як ви оцінююєте твори", інші відповіли, потеревеніли і розішлися - кожен лишився при своїй думці. І з цього ви зробили теорію світового сговору?
Ото ще мені - автори-фантасти!
59Gulia-Mulia24-02-2010 01:54
Я дуже вибачаюся перед автором оповідання "Наднова", там просто виникло у мене запитання, там же ж мені й почали відповідати. Дякую Рисі та Чернідару за відповідь по суті. У Фауста й справді багата фантазія, сподіваюся вона сповна спрацює в його оповіданні.
60Gulia-Mulia24-02-2010 07:19
Можна навчитися, так, але ліпше до того як текст написаний, а не після. А от редактори - вони теж люди зі своїми "мухами", і зазвичай теж письменники. Якщо ви розслабитеся і віддастеся на волю редактора, після правок свого твору не впізнаєте.
Випадок з життя. Другу мою книзю редактор добряче "папісал-парєзал", книзя у стилі "міський молодіжний роман". Особа я не романтична, отож окрім "великих замріяних очей", герої мають і всі інші частини тіла і ці частини відповідно функціонують. Редактор наполягав замінити вислів "займатися сексом на "поринати в кохання", а слово "дупа" на "гепа". У нелегкому двобої право героїв займатися сексом я все ж таки відстояла, та й про "дупу" начебто домовилися, але все одно, редакторська "гепа" майорить на сторінках виданого роману.
У світлі вищесказаного, не варто залишати редактору забагато місця для творчості. Найбільше, на що я погоджуся наступного разу - щоб він замінив якусь кому на тире, та й то після розлогої цитати з правопису.
61Сибіряк24-02-2010 21:24
Адміни, закрийте-но цитату у 51 записі, бо ж це неестетично. Там неправильно вписаний тег.
От вам і перший приклад недоліку, коли користувач не може виправити повідомлення.
62neznaika26-02-2010 19:18
Чому на конкурсі так мало просто читачів, як я, або якщо вони є, то чому не відгукуються, бо воно трішки не об`єктивно, коли один автор критикує іншого, конкуренція все ж.
63Анонім27-02-2010 18:50
підкажіть, будь ласка,вже можна голосувати? можна за будь-який твір, крім свого? груп же нема?
64Анонім27-02-2010 21:40
о, знайшов, тепер все зрозуміло
65Sergiy Torenko28-02-2010 00:15
Так, можна.
Оповідань до тридцяти, тому розподілу на групи немає. Надсилати на свій топ слід на конкурсний мейл.
66Chernidar01-03-2010 08:57
оповідань достатньо багато для двох груп, чи буде одна?
67Chernidar01-03-2010 08:58
бачу
68Sergiy Torenko01-03-2010 12:16
Для рівних груп /хоча б двох/ від 15 оповідань, необхідно мінімум 30 робіт. На цей конкурс надійшло 28 робіт, що відповідають умовам Правил. Тому розподілу на групи не відбулось, голосування в один тур.
Голосування до 23.59.59 04 березня /але не залишайте усе на останні години/.
69Продюсєр Валєнтін01-03-2010 22:20
Єдине що я хочу з цього конкурсу це в кінці аби ПуШ показав хоча б одного свого твора. Хочу почитати цЕ того великого аВТОРА. Будь-ласка пане Пуше покажіть, аби я прочитав, щоб дарма вас не критикувати.
70Сибіряк02-03-2010 14:17
У мене от великі сумніви, що у ПуШа тут є оповідання. Щось у жодному креативі я не побачив такого стилю і фантазії, як у його коментарях. Мабуть, він просто захожий критик.
71Sergiy Torenko02-03-2010 19:48
Вже надійшло 14 топів з 24 можливих.
Кожен автор, що надсилав свій топ, отримав підтвердження отримання. Отже, шановні учасники, маємо ще два дні - середу і четвер. Нагадую, оповідання, автори яких не проголосують, буде дискваліфіковано.
72Сибіряк02-03-2010 21:46
А ніхто не звернув увагу, що назва цієї сторінки і посилання збоку звучать як "За три дні до нароЖдення"???
73Sergiy Torenko02-03-2010 21:49
Дякую, Сибіряче.
Відредагували.
74John Smith03-03-2010 10:24
Панове, а як з приводу продовжити термін оцінювання на пару днів? Бо дехто з нас не встигає, а голосувати навмання не хоче.
75Аноним03-03-2010 11:02
І ще, шановні автори, пишу тут, бо задовбався писати про це майже під кожним оповіданням:
Виглядає пес з буди, а якщо мова про зовнішність, то "має вигляд".
76Ksavier03-03-2010 11:37
Таке от питання.
Перші три місця зрозуміло визначаються голосуванням.
Напевно я, щось випустив з уваги, але от 5 наступних оповіданнь, які отримають шанс потрапити на майстер клас. Вони будуть визначені також голосуванням, тобто наступні 5 , які набрали найбільше балів. Чи організатори самостійно їх відберуть, а чи можливо сама пані Галіна ?
Дякую за увагу
77Sergiy Torenko03-03-2010 11:38
Нажаль, не можемо. Маємо певні зобов'язання перед нашими майстрами.
78Sergiy Torenko03-03-2010 11:42
2Ksavier
З Правил:
Так, обирають координатори.
79Ksavier03-03-2010 12:32
Оу зрозуміло. Вибачаюсь. ))
А на рахунок подовження. То й добре , що не треба подовжувати, мені здається часу на ознайомлення було достатньо.
80Рися03-03-2010 12:43
Більш, ніж достатньо! Оповіді викладалися з такою швидкістю, що можна було встигнути прочитати одну порцію, доки не виложили наступну.
81Пухнастик-Шалапут03-03-2010 13:59
Тута ПуШ вальяжно знічев"я перечитував коменти - і знову наткнувся несподівано на згадку про себе...
Шо дивно.
Цього разу він поводився вкрай скромно і взагалі старався не лізти зі своїми неконструктивними зауваженнями куди не просять.
Аж ні.
Прадюсєр Валєнтін - ПуШ вас обідив? Не плачте. Тутешня авдиторія назагал значно гуманніша за нього.
Сибіряче, друже мій - ти переоцінив стиль і фантазію ПуШа - насправді їх якраз забракло для того, аби створити гідний сього вєліколєпного конкурсу опус - але в прнципі ти правий - оповідки моєї тут нема, тож і голосувати не доведеться, що радує
А оповідки все ж Пуш почитає ще - і може навіть пару прокоментить - щоб не забував Старфорт його світлого імені.
Амінь.
82Сибіряк03-03-2010 15:10
О, я вже став другом ПуХові, це приємно, нічого не скажеш. Якщо то не хитрий риторичний хід, звичайно.
У нас у Сибіру пухнастики
в цініглибоко шануються.83Gulia-Mulia03-03-2010 19:03
ВІТАЮ ШАНОВНЕ ПАНСТВО З МІЖНАРОДНИМ ДНЕМ ПИСЬМЕННИКА!
84Аноним03-03-2010 19:22
Виправте, будь ласка, помилку під ТЕМОЮ:
Тема:
За три дні до нароlження
85Рися04-03-2010 13:15
А що? Цілком орігінальна тема )))))
А це вже скоро результати? Хе!
86Михайло Зіпунов04-03-2010 13:39
Рисю, голосування до 4 березня включно
Так що результати тільки завтра будуть
87Автор04-03-2010 14:34
Мені не надходить повідомлення про отримання мого топу. Не хочу отримати дисквал.
88John Smith04-03-2010 15:27
>>За три дні до нароlження
>А що? Цілком орігінальна тема )))))
А якщо попередньо ще й добряче нароlитись!..
89Олег Сілін04-03-2010 15:33
Наролитись. Це щось японське, здається. Наїстися ролів й далі.. буде.
90Рися04-03-2010 15:55
Ну так, завтра - це вже скоро!
91Sergiy Torenko04-03-2010 20:25
До закінчення прийому топів трохи більше трьох з половиною годин.
Маємо 21 топ з 24 можливих.
92Sergiy Torenko04-03-2010 20:49
Починаю потихеньку викладати позаконкурсні оповідання. Себто такі які надійшли на конкурс з порушенням правил. Голосувати за них не потрібно, а обговорювати - можна
93Sergiy Torenko04-03-2010 21:45
22 топи з 24 можливих.
Залишилося два автори, що досить не проголосували. Чекаємо на їх топи. Дискваліфікувати нікого не хочеться.
А тим часом викладено чотири позаконкурсні оповідання. Тепер, власне, все що надійшло на конкурс викладено на сайт.
94Один з авторів04-03-2010 22:56
А корвалол готувати на дванадцяту ночі чи на ранок?
95Sergiy Torenko04-03-2010 23:42
Думаю, що викладу результати опівночі... Щоправда одного разу був прецедент - лист затримався на кілька годин. Але суттєвих змін така затримка не зробила.
96Один з авторів04-03-2010 23:44
дякую, побіг за корвалолом
97Цинік05-03-2010 00:00
Ну що? Кого з дівчат вітати не тільки з 8 марта?
98Цинік05-03-2010 00:19
Поздоровляю, не очікував. Не з 8 березня зрозуміло.
99Sergiy Torenko05-03-2010 00:20
Так... І знову дівчат більше Троє з чотирьох переможців.
100Рися05-03-2010 00:23
Вітаю!
Тільки у "Гри..." в табличці 44 бали, а у "Наднової" - 52. Втім, на результати це не впливає. : ))
А в мене, по суті, четверте місце. Ех... ))
101Рися05-03-2010 00:26
Тьху!
Не звертайте на мене уваги! Спати хочу, й не розрізняю ціфір. ))
Ще раз - вітаю переможців!
102Цинік05-03-2010 00:57
До "Художника" багато не дочитало. Нажаль. На мою думку один з найкращіх. Особливо шкода автора "Наднова". Авторе чому?... єх
Рися перейменуйся в "КРИСЮ", як можна радіти такому?
103Олег Сілін05-03-2010 01:18
Циніку.. чи пане Марко?
Будете лаятися - отримаєте діскваліфікацію на наступні конкурси.
104Марко05-03-2010 07:12
Перепрошую, Марко - це Марко. Циніку тисну руку на знак підтримки, але прошу бути обережнішим у висловлюваннях, бо після бійки кулаками не махають.
105Олег Сілін05-03-2010 09:05
Щиро вибачте, пане Марко.
Зазвичай десь схожим текстом виступає обурений автор. Ваш "Художник" - гарне оповідання, але, все ж таки, не найкраще.
106Рися05-03-2010 10:08
Цинік, не зрозуміла?
Вмійте програвати, шановний! А привітання переможців - це, знаєте, правила банальної вічливості.
Щодо "Художника" - мені цей твір дуже сподобався, але голосувати не стала тому що темою там геть не пахне. І багато хто, мені здається, не проголосував за нього з тієї ж причини.
107Марко05-03-2010 18:51
Щиро вітаю переможців! Натхнення та успіхів в подальшій творчій роботі!
Правда, я підтримав тільки "Останні дні", але все одно, перемога є перемога. Щодо іншого - мені сподобалися ще паропанк (люблю знаєте такі штучки), твір Ігора, Рисі, та того автора, який не зайшов часу для завершення роботи (себто голосування). Так, Художник - твір непоганий, який автор скаже про свій твір протилежне? Але дійсно, не найкраще.Тому дякую тим, хто висловився за нього у топі і тут, у коментарях. Останнє було прирівнене мною до голосування в топі Мені було тут цікаво...
108Sergiy Torenko06-03-2010 15:41
2Марко
Запрошуємо і на наступні конкурси проекту Зоряна фортеця.
До речі, наступний (п'ятий) конкурс у нас буде ювілейним, нам виповниться два рочки
109Один з авторів06-03-2010 17:04
А коли той конкурс буде?
110Sergiy Torenko06-03-2010 23:27
П'ятий конкурс плануємо провести у вересні-жовтні. Так щоб нагородження провести на Осінньому книжковому ярмарку.
А так - слідкуйте за оновленнями