Повернутися на сторінку

Коментарів: 18

  1. Люди! А де тут фантастика?

    Це як передмова до підручника з історії 5 класу. Написано добре, але окрім ідеї про волхвів... кхм. Це лише моя думка, звісно ж. Як і в минулій оповідці мені забракло сюжету на тлі чудового виконання.

    Бажаю успіхів і натхнення!

  2. 2012-09-02 в 19:41:24 | Підручник

    Сюжети бувають трьох видів:

    - розвитку дії,

    - розвитку думки,

    - розвитку почуття.

    Хоча останні два у наш час зустрічаються рідко.

    Пішов читати. smile

  3. 2012-09-02 в 19:53:20 | Підручник

    Цікаве трактування історії... Прямо міфопоетична альтернативка...

    Хоча текст доволі емоційний, я б відніс його до "розвитку думки".

    Успіхів!

  4. А пройняло... На деяких моментах мороз по шкірі...

    І міфологічно, і поетично, і національно...

    Слухайте, авторе, а легенда справжня чи вигадана?

    Знаєте, Олено, а я б почитала роман із такою передмовою...

    Щодо фантастики... А прокляття відноситься до фантастичного поля чи до реального? Хоча, якщо легенда справді існує?..

    Якось тоді моторошно стає...

  5. Автора явно непокоять лаври Бояна, Нестора, Сильвестра, Митуси та іже з ними grin. Стилізація чи то під літопис, чи то під переказ якийсь. Звідси купа непотрібного пафосу. Фантастики дещиця. Динаміка відсутня. Оцінка історичних подій та персоналій дуже поверхова й однобока. Плюс ляпи на кшталт "Орди монгольські, печенегські, татарські. Розпалася Русь на князівства...", тоді як спочатку (ще до Володимира, до речі) були печеніги (який? - печенізький), а вже відтак монголи, яких у нас власне й називали татарами, а Русь розпалася на князівства значно раніше від монгольської навали. Зате написано добре, без помилок.

  6. Історична казка. На оповідання воно не тягне, його б звузити до якоїсь конкретної сцени, наповнити об"ємними персонажами, бо виглядає, як параграф з підручника.

  7. 2012-09-04 в 15:45:26 | Споглядач

    Авторе, лаври "белинських" непокоять сучасних критиків настільки, що вони навіть не бачать орфографічних помилок в оповіданні. Тільки знають, на що воно тягне.wink

  8. Авторе, лаври "белинських" непокоять сучасних критиків настільки, що вони навіть не бачать орфографічних помилок в оповіданні. Тільки знають, на що воно тягне.

    Свята правда, пане Споглядач, саме тому я не рвуся ніде друкуватися, читаю свої "нєтлєнки" котові і почуваюся абсолютним генієм. А цим критикам спробуй догоди, та ще кожен хоче своє "фе" сказати, курчамать. Ні, аудиторія Мурчика - саме те, що мені треба. А от пан Автор молодець, слухає і мотає на ус.

  9. 2012-09-04 в 17:01:34 | Споглядач
    аудиторія Мурчика - саме те, що мені треба.

    Відчуваю, що Мурчик ваш слухає ваш видих з вуст і уявляє себе сексистом. Не Штундою...

  10. За конструктив дякую.

    За стьоб - навдряд. smile

    Слухайте, авторе, а легенда справжня чи вигадана?

    Легенда справжня. Тільки не з розтиражованих.

  11. люди, загубилися серед людського моря...Намагалися жити вони так, як раніше, вчили людей

    розповідали про душу світу, але сум підточував їхні сили, бо не належав їм більше світ, не було у них зі світом порозуміння.

    Тут радше не оповідання - а синопсис до курсу предмету "Історія України". Гарно написаний, але... Вибачте, не вразило.

    Успіхів.

  12. 2012-09-10 в 11:10:39 | Споглядач
    люди, загубилися серед людського моря...Намагалися жити вони так, як раніше, вчили людей
    розповідали про душу світу, але сум підточував їхні сили, бо не належав їм більше світ, не було у них зі світом порозуміння.

    Шановний Фантоме.

    Це не баги, а фічі. Баги ви не побачили.

    Тут радше не оповідання - а синопсис до курсу предмету "Історія України".

    Мушу констатувати обмеженість ваших знань. На рівні "коренів".

  13. Мушу констатувати, що баги вказав ще Зіркохід, а так би мовити "фічі", коли в одному реченні тричі зустрічаєш одне й те ж слово, жодного естетичного задоволення не викликають...

    Також мушу констатувати, що рівень моїх знань мене цілком влаштовує, хай навіть, на Вашу думку, він і знаходиться на рівні "коренів"

  14. 2012-09-10 в 12:59:33 | Споглядач
    Мушу констатувати, що баги вказав ще Зіркохід, а так би мовити "фічі", коли в одному реченні тричі зустрічаєш одне й те ж слово, жодного естетичного задоволення не викликають...

    По-перше, двічі по тричі в одному реченні - це дійсно фіча:

    "Зникли двоє верховних волхвів, яким вдалося уникнути полону і помсти великого князя, пішли в люди, загубилися серед людського моря, як і їхні учні. Намагалися жити вони так, як раніше, вчили людей, берегли мир, розповідали про душу світу, але сум підточував їхні сили, бо не належав їм більше світ, не було у них зі світом порозуміння. Невдовзі пішли з життя і ці двоє, коли не стало князя Ярослава, і залишилася земля по обидва береги Дніпра беззахисною."

    По-друге, щоби отримати "естетичне задоволення", не треба висмикувати слова з контексту. Треба просто читати...

    Також мушу констатувати, що рівень моїх знань мене цілком влаштовує, хай навіть, на Вашу думку, він і знаходиться на рівні "коренів"

    Ну от, ви зовсім не зрозуміли, шановний Фантоме, що я констатую обмеженість ваших знань тільки на рівні тих самих "коренів", з яких росте Література.

    Не на рівні "несподіваних кінцівок".smile

  15. По-перше, двічі по тричі в одному реченні - це дійсно фіча

    Ну фіча, то й фіча...

    Я виразив свою суб"єктивну думку, яка не обов"язково має збігатися з вашою...

  16. проблема вибору і відповідальності, ось чому присвячений твір. Загалом, так, написано незле, але лише за рахунок стилю. Інше: так, бракує динаміки, хоча не обов'язково щоб вона була, жанр специфічний. По суті є протистояння міфологічного і релігійного світоглядів, із акцентуванням уваги на першому. Тема зумовлює і тримає розгортання думки саме у цьому напрямку. Особисто мені бракує емоційної складової, герої твору - неживі, ніби картонні, бо стиль і жанр (чи авторська позиція) будують твір у монологічній манері -прагнення провести одну (чи декілька) думок через весь твір. Іншими словами - бракує діалогічності, стосунків між героями, їх переживань, розчарування, не погодження- чи погодження із діями інших героїв, проявів суто людських стосунків.

    Такі враження, але, в цілому, як легенда, як казка, виглядає цілком порядно.

    Чи є віповідальною за своє життя людина за міфологічного світогляду? Успіхів.

  17. А мені сподобалося. Цікава інтерпретація тих історичних подій, які сталися у нашій державі.

  18. Ну стилізація під літопис. Ну і що? Я виключно за виправдані експерименти зі стилем, тому що кожна стилізація це ускладнення читання. Мусить бути противага. Тут я противаги не бачу. Літопис підходить, щоб писати про князів. Трохи гірше - про кобзарів. Все інше просто промах.

    Далі особиста думка. Язичництво зрештою було забуте у всіх країнах світу. Так буває. Коли люди починають хоч трохи розбиратися у науці, кікімори і русалки їх лякати перестають. А де нема страху - нема релігії. А робити трагедію з втоплених дерев'яшок - смішно. Але це, знову ж таки, моя особиста думка.

    Написано доладно. Але я в топ не візьму. Таке от.

Повернутися на сторінку
Прокоментуйте!

grin LOL cheese smile wink smirk rolleyes confused surprised big surprise tongue laugh tongue rolleye tongue wink raspberry blank stare long face ohh grrr gulp oh oh downer red face sick shut eye hmmm mad angry zipper kiss shock cool smile cool smirk cool grin cool hmm cool mad cool cheese vampire snake excaim question

Коментувати без реєстрації

(войти без комментирования)

Ім’я та сайт використовуються тільки при реєстрації

Якщо ви вже зареєстровані як коментатор або прагнете зареєструватися, укажіть пароль і свій діючий email.

(обов’язково)