Повернутися на сторінку

Коментарів: 10

  1. Я ще школярка,це моя перша невпевнена проба пера.Мені хочеться почути думку і критику інших людей.

  2. Поблажек на возраст делать не будем, ты же не за этим сюда пришла? Смотри, сейчас ты пока пересказываешь события, как в школьном сочинении. Первое, что надо сделать - забыть школьные пересказы. Помнить правила правописания, но не помнить то, что пишешь на уроках.

    В данном случае ты представила себе героев, но донести до читателя еще пока не хватает умений, которые приходят с опытом. Пытаешься просто пересказать историю, а не показать читателю. Пишешь сплошным текстом, без диалогов.

    Например

    Звали її Блискучія,вона була красивою,виглядала приблизно як фея,але крил не було,від неї було завжди багато блиску.

    Бу-бу-бу, понимаешь. Сухой пересказ. Дай читателю картинку без был.

    Дівчину звали Блискучія. Струнка та гарна, немов безкрила фея, вона залишала у повітрі блискуче сяйво, й здавалося, що то тануть її посмішки. А співрозмовники ще довго чули дзвінкий та радісний сміх дівчини.

    Как-то так, тоже неудачный отрывок, но я не спец в девчачьих сказках. Имеется в виду, что пиши и старайся дать картинку, а не сухое описание, в виде Девчонка была. Старик был. Старик подошел и т.д.

    Потенциал есть.

    Да, и пиши с абзацами, а то текст сливается в неудобоваримое месиво.

  3. Звичайно,поблажок в віці я не хочу.Дякую за вашу думку,візьму до уваги.

  4. Впрочем, барышни-критики расскажут лучше.

  5. Буду лише рада.

  6. Но потенциал есть. Тут многие взрослые пишут не так хорошо.

  7. У мене ще не має навичок,але хочу спробувати.Цікаво чи змогла б.

  8. В деяких речах не можна не робити поправку на вік чи стать. Тому читаючи оповідання, я пам*ятала, що це пише юна, недосвідчена авторка, згадувала себе в приблизно такому віці.

    Загальне враження: Сподобалося. Цікаво. Це скоріше не оповідання, а синопсис - згорнутий переказ твору. Якщо його розгорнути вийде добра казкова повість. grin

    Ідея: для мене нова. Я ніколи не зустрічала схожого на блискітки із шкатулки з прикрасами. Молодець. Уява добре розвинена. Цікаво продумана організація життя. Інфраструктура і дороги, подорожі. З іншого боку, якщо продумати ще глибше вийде дуже гарний світ.

    Мова: гарна, грамотна. Декому дійсно можна повчитися. Ти добре складаєш речення, хоча іноді вони виходять дуже довгі і в них часто повторюються щось, що в одому реченні. Це не дуже добре і майстерність автора полягає у тому, щоб не загубивши зміст, підібрати такі слова аби повторів і схожостей було як найменше.

    Помилки трапляються, але частіше за все одруківки. Трохи бігають і ховаються коми, але я до цих пір страждаю тим же самим. Удосконалюйся! В тебе вийде.

    Так, треба абзаци. Так текст легше сприймається. І ще багато одруківок з оформлення розділових знаків у друкованих текстах.

    Давай згадаємо чи ознайомимось.

    Пробіл на початку абзацу не ставиться

    Перед комою, крапкою, двокрапкою, знаком запитання та оклику пробіл не ставиться, ставиться після них.

    перед і після тире ставиться пробіл

    перед і після дефісу пробіл не ставиться

    В друкованих текстах перенос зазвичай не ставиться, окрім випадків, коли слова дуже довгі. Щоб текст гарно виглядав його форматують "по ширине страницы" (це там же де і по центру.)

    Може ще щось забула, то хтось поправить.

    Персонажі: Персонажі не дуже яскраві. Таких часто називають шаблонними. От що ми знаємо наприклад про Доріса. Він у тебе важливий персонаж, але з тексту видно, що він любить співати і із заможної родини. А все інше? Для того, щоб персонажі більш-менш були яскравими, треба знати не тільки як вони виглядаюють, я й що люблять, про що мріють, чого хочуть, прагнуть. А може в них є вороги чи доброзичливці? Люблять вони товариство чи самоність. З ким дружать? І багато-багато інших питань. Десь я бачила досьє на персонажа близько 80 питань. Коли починаєш продумувати персонаж, то обов*язково з*являться нові ідеї.

    Правий пан Мишиус, дуже бракує діалогів. Коли я пишу діалоги, то уявляю, що це треба передати у кіно чи на сцені, де слів автора немає і тому треба викрутитись майже без них. Наприклад сцену в школі, коли Краплинка дізнається про конкурс і як з неї знущаються однолітки, сцену зустрічі із дідком, бесіду дідка з Дорісом, і випробовування доріса Можна було точно зробити діалогом.

    Ще одне, ти розкриваєш інтригу про випробовування Доріса.

    Хай би читачі про це не знали.

    В фіналі приходить дідок до Доріса із Краплинкою і говорить якщо він її кохає, то мусить віддати весь свій блиск. Краплинка можке відмовлятися, вона ж не хоче позбавити коханого блиску. А доіс може вагатися а може і не вагатися.

    всі читачі в напрузі, ну що ж буде...

    і тут блиск переходить Краплинці, навколо спалахує сяйво і вони починають сяти вдвох, бо блиск коханих, або блиск пожертвуваний іншому не додається і ділиться на двох, а помножується вдвоє. тут уже можна і про легенду чи пророцтво розповісти.

    Читачі щасливі. Герої теж.

    Бажаю успіху!

  9. Дякую,що витратили свій час і дали таку розгорнуту критику.Я візьму все до уваги,розумію як ще багато треба допрацювати.

  10. за час не зважайте, мені було приємно. І я не такий уже і експерт, щоб слідувати кожній букві моїх зауважень. В мене лише трішки більше досвіду, не набагато.

Повернутися на сторінку
Прокоментуйте!

grin LOL cheese smile wink smirk rolleyes confused surprised big surprise tongue laugh tongue rolleye tongue wink raspberry blank stare long face ohh grrr gulp oh oh downer red face sick shut eye hmmm mad angry zipper kiss shock cool smile cool smirk cool grin cool hmm cool mad cool cheese vampire snake excaim question

Коментувати без реєстрації

(войти без комментирования)

Ім’я та сайт використовуються тільки при реєстрації

Якщо ви вже зареєстровані як коментатор або прагнете зареєструватися, укажіть пароль і свій діючий email.

(обов’язково)