А разве для кого-то это загадка? Уверен, что затесался Чернидар и Док, где-то спряталась Олена; в предчувствии находится Марко. Сновида скорее всего в соавторстве с Фантомом. Если нет - то вот вам практически и все финалисты.
По-перше, я не можу поки брати участь у фіналі, бо знаходжуся у якомусь місці, яке пан Мишиус назвав передчуттям.)
По-друге, Чернідар наголошував неодноразово, що участі не бере.
А по-третє, якось воно... схоже на "ба, знакомие все ліца" може б розділили ті місця, та й усе ). Є якесь раціональне зерно у словах тієї Зосі. Цього разу конкурс вийшов...родинним )
Жарти-жартами, але треба щось робити інакше перетвориться все на закрите товариство із обмеженою відповідальністю.
Хоча можливо я помиляюся і у фіналі є окрім трьох відомих постатей інші, невідомі.
Але на наступний раз - тему максимально широку - раз. Збільшити кількість знаків - два. На останньому акцентую увагу особливо, мені здається, що розхитати звичний стиль можна не темою,а формою. Ну, або дуже незвичною темою.
Еге ж, справжня банда плеяда вимальовується . Ну і що робити? Боротися з самими собою? Не писати? Розумію, що вихід у розширенні аудиторії, але як її розширити, коли деякі автори після першого прольоту зневіряються й відходять як мінімум на якийсь час (суджу винятково по собі!). Добре, якщо вони шукають причину в собі. Але дехто вишукує мафію .
І ще мені тут шибонула в голову ідея про часткову зміну правил конкурсу. Що, коли проводити його не у два тури, а в три? Тобто у фіналі проводити голосування знову по групах, а переможця серед суперфіналістів визначав би Майстер, який проводитиме майстерклас (прочитати 2-4 оповідання - не така вже й праця). Це, можливо, покращило б якість творів-переможців.
по-перше, вітаю усіх фіналістів! всім удачі! сам цього разу участі не брав - пробував, ідеї цікаві були, але... "Подорож до себе" виходить, а от "...міфопоетика " ну ніяк!. Хоча, судячи з кількості учасників конкурсу, не тільки в мене... шкода. взагалі, гадаю в конкурс потрібно щось вносити нове. будь-яка чудова ідея, рано чи пізно стає прісною, і без свіжої крові, набридає. можливо, я помиляюсь. але пропоную перед початком нового конкурсу, провести обговорення щодо майбутніх ЗФ. впевнений, що буде маса цікавих ідей, адже конкурс вкрай потрібний авторам-початківцям. але це на розсуд координаторів. а оповідання фіналістів таки прочитаю.... цікаво
Жарти-жартами, але треба щось робити інакше перетвориться все на закрите товариство із обмеженою відповідальністю.
Можно устроить а-ля горец - останется только один. Капитан Кольт уравнял шансы. Но метод не совсем наш, хотя идея занимательная. Бурчать как .... (вписать нужную фамилию) и не принимать участия? Так, не дождетесь - все из нас пока уходить не собираются. Какие есть предложения, кроме как красиво уйти в закат, как в вестернах? Никаких.
>> і без свіжої крові, набридає Так зовите новых людей!
Це, до речі, є питанням, що потребує вирішення напередодні кожного конкурсу. Промо-зусилля організаторів обмежені їхнім же часом й доступом до певної низки ресурсів. Іншими словами, без перепостів важко розповсюдити інфу.
Що ще можна зробити? От у ЗФ є клуб у вконтакті та сторінка на фейсбуці. Принцип наповнення новими учасниками що там, що там однаковий - ВЖЕ учасник групи має запросити до участі СВОЇХ френдів. Тож кожен з вас може долучитися до цих груп сам та привести з собою людей, яким це у перспективі може бути цікаво.
все, вже ліміт))) вичерпклися любітелі писнутьневзначай. може годков через пяток))) новий не прийде... Я ж предлагав уже запретить коменти в першому турі... тоді може ситуація зміниця і завсєгдатаї олімпу попустяця до сєрої маси)))
А на олімп, здається, різні архангели учасники заходять. Доречі, Олімп теж у всіх різний. Мені, наприклад, головне - майстерклас, а перемога...ну, не відмовився б, звичайно
Без мастер-класса практически не было бы стимула участвовать. То, что победителей предлагают в журналы - так можно и напрямую посылать. А мастер-класс - это интересно.
А разве для кого-то это загадка? Уверен, что затесался Чернидар и Док, где-то спряталась Олена; в предчувствии находится Марко. Сновида скорее всего в соавторстве с Фантомом. Если нет - то вот вам практически и все финалисты.
Ага! Потягнуло змовою!
Ну і що робити? Боротися з самими собою? Не писати? Розумію, що вихід у розширенні аудиторії, але як її розширити, коли деякі автори після першого прольоту зневіряються й відходять як мінімум на якийсь час (суджу винятково по собі!).
Щоб деякі автори не зневірювались, а особливо початківці, може, варто у свої коментарі додати трохи толерантності і не писати на кшталт "Мене верне від вашого твору"?
Я ж предлагав уже запретить коменти в першому турі... тоді може ситуація зміниця і завсєгдатаї олімпу попустяця до сєрої маси)))
А що зміниться? Оцінюють твори, а не коментарі. Та й конкурс буде нагадувати розмову із глухонімим, тобто виникне відчуття неповноцінності.
ПЕреможцю бажаю оригінальності у виборі теми. Непроста задачка. Сподіваюсь, тема буде універсальною, щоб можна було позбиткуватись над нею в будь-яких жанрах.
А що, багато таких коментарів? Як раз останнім часом коментатори прямо взірець толерантності.
Інша справа, що не всі новачки здатні перенести критику їхньої "нетлєнки"
Це, хіба що в правиллах ввести пунктик, щоб автор в листі вказував, мовляв "дозволяю максимально жорсткий рівень критики", або ж "прошу не критикувати зовсім". Ну, або ж писав це першим постом до оповідки.
а на мою думку хай так пишуть, хай пишуть "Мені не сподобалося", хай пишуть "Після прочитання Вашого оповідання я півночі не міг заснути - згадувалось всяке... бррр" - це ж вираження суб*єктивного ставлення до твору - ну не може ж всім подобатися
вважаю, що гірше, як пишуть "Оповідання погане і квит!"
бо якщо комусь не сподобалось, то це його приватна справа, а якщо стверджують, що воно погане, то зовсім інше діло
це як казати "Шоколадні торти огидні" - це неправильно, правильно казати "Мене верне від шоколадних тортів"
Я сподівався, що хтось напише щось подібне під "Ім"я моє...". Треба було таки вибрати сюжет про групове згвалтування мавки, от чуло серце - не пройме цих тертих калачів така цнотлива оповідка.
Напишу про те, що особисто мені не сподобалося на цьому конкурс. Перечитала не лише оповідання, а й коменти. В яких ви,шановні, запевняєте один одного в тому, що знаєте автора. Тобто, виставляючи оцінки, знаєте кому їх виставляєте. Ви роздумуєте над тим, як привернути нових учасників, самі ж робите усе, аби їх відлякати своїми коментами. ТУПО НЕ ВИЧИТАНЕ!!! А може просто не вичитане. НАВІЩО ЦЕ ПИСАЛОСЯ. ЧИМ цей коментар може допомогти авторові тупо невиитаного оповідання? Написати: "Мене верне від Вашого твору" письменник не може.Лиш вкрай не вихована людина може таке собі дозволити. Не знаю хто Ви, КОМЕНТАТОРЕ, але заявляю - я вас не поважаю. і ставлю під цим своє справжнє імя.
Олеся, согласен, кое-кто написал не очень хороший отзыв. Но какой по счету это конкурс для вас? На Мини-прозе вы не играли? Это, в принципе, на конкурсах в порядке вещей - помогает в следующий раз действительно вычитать, а не посылать сырой текст. Конкурсы - довольно жесткая вещь. И на них надо научиться выживать, а не становиться в позу. Возвращайтесь, здесь совсем не так плохо, как может показаться.
Олесю, я Вам так скажу. Із постійних учасників і старожилів конкурсу навряд чи хтось би таке написав. Принаймні, навів би приклад де саме воно тупо не вичитане. Якщо Ви вже так слідкували за коментарями, то скажіть чи дозволяв собі Зіркохід, Чернідар, Пан Мишиус, Док, Ал, Сновида, Олена, engineer, я врештті-решт просто розкидатися словами, не аргументуючи це хоч якось? Навряд. Тож моя Вам порада, менше звертайте увагу на усяких анонімів, хто хоче сказати щось конструктивне - скаже не ховаючись. Інше - переважно троління, ба навіть спроба злити автора (спровокувати на швидку відповідь в надії, що автор забуде відлогіниться). Подивіться, тролили переважно сильні оповідання, он яскравий приклад - "Сунична стежка".
Далі. Ваша заувага, щодо того, що ми знаємо одне одного. Переважно це все пусті балачки. Наприклад, із Паном Мишиусом я пересікався, напевно, найбільше і тут, і на російськомовних конкурсах. Але вирахувати його оповідання так і не зміг. Та й то, знову ж наведу приклад. Перед ЗФ проходив російський конкурс "Случайны ли случайности" де вищезгаданий Пан Мишиус приймав участь. Так от, я напевно знав, яке оповідання його. Але високий бал давав не через те, що ми особисто знайомі, а тому, що оповідання було дійсно чудове. Якби він написав гірше, відповідно і бал був би нижчим. Тож особисте знайомство ні до чого.
Резюмуючи, хочу сказати, що треба навчитися переносити критику, якою б вона не була. Так, прикро, але ж... Якщо лишень оди співатимуть Вашому таланту, чи то Ви щось важливе винесете з конкурсу?
Фантоме, якось у коментарях я вже відзначила конструктивну критику тих, кого Ви перерахували. І за "Суничну стежку" поставила найвищий бал. Доречі саме Ал, якщо не помиляюся, написав, ЩО ОПОВІДАННЯ ТУПО НЕ ВИЧИТАНЕ - критикою це не вважаю. Це образа.
Капитошка, жаль, что вы не мужчина. У меня бы тогда было куча предложений по поводу дуэли. Ибо такие оскорбления, как вам нанесли, может смыть только уничтожение врага. Шпага, пистолет, выбор оружия за вами.
Но так как вы дама, то предложу второй вариант - поднимите руку и сделайте резкий взмах вниз, а потом улыбнитесь. Поверьте, что это мелочи, и рассказ не стоит обид. Я уверен, что вы напишите еще лучше. А через пару лет будете сами писать подобные комментарии, но в более мягкой форме.
Олесю, не варто ображатися. Дописувач міг і помилитися, всі ми люди. Щодо знайомства, ну, скажімо це форма спілкування, здається, що мова йде не про те, що автори впізнають твори один одного (таки це зробити дуже важко),а лише припускають про можливість. Скажімо я і зараз не уявляю, де, чиї твори, не дивлячись на те, що тут із першого конкурсу. До того ж такі враження досить прозорі, можна подивитися попередні конкурси на предмет оцінок, побачите, що знайомство там не спрацьовує.
Я не ображаюся. Лиш не рорзумію різницю між оповіданням, ЯКЕ НЕ ВИЧИТУВАЛОСЯ і тупо не вичитувалося.Невже не можно було обійтись без цього словечка. А оскільки оповідання того не варте,то й обговорювати нічого.
Олесю,а уявляєте мої відчуття, коли на першому "Азимуті" отримав коментар "Афтар, разбейся ап стенку". Слова - вони і є слова. Прислухайтесь до порад Пана Мишіуса, розслабтеся і пишіть далі на здоров"я. Болісно реагувати на брутальність означає показувати свою уразливість і силу того, хто "наїхав". Успіхів!
Можете мене заплювати - то, певно, мій комент викликав хвилю обурення.
На мою думку, не можна завжди писати мегаархіоб*єктивні коментарі, тим більше я за максимальну суб"єктивність, якщо це когось не ображає.
Думаю, що кожен має повне право написати "Мені не подобається", якщо при цьому зазначає, що то його особиста думка.
Якщо повертатись до того коментаря, то там, якщо правильно пам*ятаю, було й написано, що оповідання цілком може сподобатись і, навіть, подобається іншим людям.
Вважаю, що якщо людина висловлює своє відношення до твору без особистих образ і інших неприпустимих речей, то це не зле.
Зле, це коли пишуть "Оповідання погане" чи "Оповідання ні про що" - я от віддаю перевагу формулюванням "Мені не подобається" чи "Я не розумію про що це оповідання".
І, як би там не було, а всі люди люди і через це просто не можуть писати абсолютно об*єктивно. І, по правді кажучи, на Зоряній фортеці я зустрічала лиш одну людину, коментарі якої винятково гарні. Ну, може, двох... Пальцями показувати не буду
А про "тупо не вичитане" - не бачу в цьому формулюванні нічого вже аж такого поганого.
Тим більше завжди можна попросити коментатора пояснити чому він так вважає.
Ну, власне, саме так і сформулювала свій коментар до моєї "Служниці Мари" Інженер:
"...а мені не сподобалося - як читаю, то аж просто вивертає...".
Але оскільки ніякого конструктиву і обгрунтування більше у цім коментарі не було, то я просто його проігнорувала, взявши до уваги тільки те, що Інженеру не подобаються подібні історії. Тож користі від нього дійсно ніякої - так, озвучені думки читачки. Правда, я тоді думала, що Інженер - чоловік, а звідси закономірно випливало, що таке чтиво не його. Але, Інженере, я на вас не в образі - ви написали свої відчуття, я трохи через них понервувалась, а в результаті нічого не змінилось.
Ви, Олесю, теж можете фільтрувати коментарі - ті, що містять цінні поради, беріть до уваги, а пусті - як забажаєте. Буває, трапляється читати рецензії, сповнені чи-то огиди, чи-то зневаги, але що ж - через них йти з ресурсу чи кидати писати? Краще вже вчитись і вдосконалюватись. Тим паче, в Мережі лічені україномовні фантсайти.
Взагалі-то я схиляюсь до того, що оповідання, яке виставлене на всеогляд, може отримати будь-який відгук. І як сприймати ті відгуки залежить саме від автора.
Ловчине птахів, от і добре, що не ображаєтесь, бо ображати мені не хотілося.
користі від нього дійсно ніякої - так, озвучені думки читачки
про що я і говорила - коментарі не завжди бувають корисні, бувають і отакі.
Я чесно вважаю, що висловлення власного ставлення не погано, ну і не добре,
і якби мені таке написали, то б не образилася - от подумала, що і інші не образяться...
Бо сказати, що щось не подобається не означає сказати, що воно погане - це, як то кажуть, дві великі різниці.
Для кожного, думаю, є речі, які він ну ніяк не сприймає, як от в мене в літературі перебільшена "патріотичність", непотрібне і зайве насильство, надмірне сюсюкання, ну і може ще щось.
А іншим людям таке подобається, і це не погано.
Ось я на коменти не ображаюсь, ну крім дурацьких "Оповідання ні про що" і "Оповідання погане", бо це просто твердження без підгрунтя.
А всякі особисті ставлення - будь ласка - навпаки ж цікаво не тільки що в оповіданні не так чи так, але й чи воно комусь подобається/не подобається
Dok, а чому "k", а не "с" вкінці? Я той... думала, що Ви, тобто Ти Док, тому, що вже захистив докторську
Та то гальмонув з літерою, коли реєструвався. А докторську ще тільки пишу. Нік виник з інших асоціацій, якщо подивитесь аватарку на Азимуті, зрозумієте. Тут вона чомусь не запустилася.
розповідать, що скоро зроблять, як у західних країнах - кандидатів наук обізвуть докторами
В нашому універі на стенді біля кафедри фізики під одним фото писало "доктор філософії з буріння" - сумістили і західне "доктор філософії" і наше - і вийшло трохи кумедно
Зазвичай ми проводимо три конкурси на рік. Правила кожного нового конкурсу можуть містити певні технічні відмінності. Ми дуже просимо всіх учасників уважно з ними ознайомитися.
Що робити? Куди бігти? Куди надсилати файл, в якому форматі? Які строки голосування? Що отримує переможець? Чому така тема?
Щиро дякуємо всім, хто приєднався до нас на Патреоні!
Про нас
Проєкт «Зоряна Фортеця» існує з 2008 року. Ми прагнемо формувати творче літературне середовище, що сприятиме появі нових імен та ідей в українській фантастиці. Зміцнюємо зв'язки між авторами, які працюють у жанрі фантастики, та читачами, підтримуємо прагнення молодих авторів вчитатися та розвивати свої літературні навички. Проводимо конкурси та різноманітні культурні й освітні події.
Коментарів: 63 RSS
1Док16-10-2012 07:38
Вітаю тих, хто потрапив до фіналу! Успіхів!
2Chernidar16-10-2012 09:28
вітаю усіх, хто вийшов у фінал!
беру зобов'язання відкоментувати кожного і по можливості в конструктивному ключі.
По тих творах, що читав - гм. Ну вийшли ті, що відповідають темі.
Ах, ще... не буду бурчати про тему. У мене гарний настрій.
ЗІ
а моє улюблене не попало...
3Фантом17-10-2012 15:27
Шановні фіналісти, може ми ТОПи швидше поскладаємо? Навіщо тягти до суботи, адже у фіналі лишень 10 оповідань?
З.І. Свій відправив
4Зіркохід17-10-2012 17:00
І я. І я, і я того же мнєнія !
5Пан Мишиус17-10-2012 17:47
Ага! Вот кто у нас в финал вышел! А я что - рыжий, что ли? Я тоже уже проголосовал.
6Фантом17-10-2012 17:50
Ага, от трійку фіналістів і вивели на чисту воду Чекаємо на інші зізнання
7Пан Мишиус17-10-2012 18:16
А разве для кого-то это загадка? Уверен, что затесался Чернидар и Док, где-то спряталась Олена; в предчувствии находится Марко. Сновида скорее всего в соавторстве с Фантомом. Если нет - то вот вам практически и все финалисты.
8Док17-10-2012 19:09
Вже проголосував.
9Лариса Іллюк17-10-2012 19:26
Сновида ужо відстрілялася, ага ;)
10Пан Мишиус17-10-2012 19:38
А куда вы целились?
11марко17-10-2012 19:40
Добраніч. Да-а, шановні. А враження невтішні.
По-перше, я не можу поки брати участь у фіналі, бо знаходжуся у якомусь місці, яке пан Мишиус назвав передчуттям.)
По-друге, Чернідар наголошував неодноразово, що участі не бере.
А по-третє, якось воно... схоже на "ба, знакомие все ліца" може б розділили ті місця, та й усе ). Є якесь раціональне зерно у словах тієї Зосі. Цього разу конкурс вийшов...родинним )
Жарти-жартами, але треба щось робити інакше перетвориться все на закрите товариство із обмеженою відповідальністю.
Хоча можливо я помиляюся і у фіналі є окрім трьох відомих постатей інші, невідомі.
Але на наступний раз - тему максимально широку - раз. Збільшити кількість знаків - два. На останньому акцентую увагу особливо, мені здається, що розхитати звичний стиль можна не темою,а формою. Ну, або дуже незвичною темою.
12Док17-10-2012 20:32
Ну от, мене знову більше години модерують. Кажу ще раз: Проголосував.
13Зіркохід17-10-2012 22:11
Еге ж, справжня
бандаплеяда вимальовується . Ну і що робити? Боротися з самими собою? Не писати? Розумію, що вихід у розширенні аудиторії, але як її розширити, коли деякі автори після першого прольоту зневіряються й відходять як мінімум на якийсь час (суджу винятково по собі!). Добре, якщо вони шукають причину в собі. Але дехто вишукує мафію .І ще мені тут шибонула в голову ідея про часткову зміну правил конкурсу. Що, коли проводити його не у два тури, а в три? Тобто у фіналі проводити голосування знову по групах, а переможця серед суперфіналістів визначав би Майстер, який проводитиме майстерклас (прочитати 2-4 оповідання - не така вже й праця). Це, можливо, покращило б якість творів-переможців.
Прошу обговорити, наскільки ця маячня є маячною .
14Chernidar17-10-2012 22:13
та повторюю - в цьому конкурсі не приймаю участь... не шукайте!
15скайуокер17-10-2012 22:19
по-перше, вітаю усіх фіналістів! всім удачі! сам цього разу участі не брав - пробував, ідеї цікаві були, але... "Подорож до себе" виходить, а от "...міфопоетика " ну ніяк!. Хоча, судячи з кількості учасників конкурсу, не тільки в мене... шкода. взагалі, гадаю в конкурс потрібно щось вносити нове. будь-яка чудова ідея, рано чи пізно стає прісною, і без свіжої крові, набридає. можливо, я помиляюсь. але пропоную перед початком нового конкурсу, провести обговорення щодо майбутніх ЗФ. впевнений, що буде маса цікавих ідей, адже конкурс вкрай потрібний авторам-початківцям. але це на розсуд координаторів. а оповідання фіналістів таки прочитаю.... цікаво
16Пан Мишиус17-10-2012 22:25
Ничего себе диктат! Хлопці, відберіть у нього мікрофон!
Ничего не надо увеличивать - как раз на 20 тыс написать сложно - надо проявить смекалку. Ну, до 25 тоже хорошо. Тему задать витиевато-зубодробильную.
Так зовите новых людей! А то мне надоело каждый раз угадывать отнекивающегося Чернидара.17Пан Мишиус17-10-2012 22:30
Можно устроить а-ля горец - останется только один. Капитан Кольт уравнял шансы. Но метод не совсем наш, хотя идея занимательная. Бурчать как .... (вписать нужную фамилию) и не принимать участия? Так, не дождетесь - все из нас пока уходить не собираются. Какие есть предложения, кроме как красиво уйти в закат, как в вестернах? Никаких.
18Олег Сілін17-10-2012 22:37
Це, до речі, є питанням, що потребує вирішення напередодні кожного конкурсу. Промо-зусилля організаторів обмежені їхнім же часом й доступом до певної низки ресурсів. Іншими словами, без перепостів важко розповсюдити інфу.
Що ще можна зробити? От у ЗФ є клуб у вконтакті та сторінка на фейсбуці. Принцип наповнення новими учасниками що там, що там однаковий - ВЖЕ учасник групи має запросити до участі СВОЇХ френдів. Тож кожен з вас може долучитися до цих груп сам та привести з собою людей, яким це у перспективі може бути цікаво.
19Док17-10-2012 22:54
Мабуть, таки правда. Пробував залучити кількох знайомих для свіжої крові(потенціал ніби є). Покивали головами та на цьому й закінчилося.
20Chernidar17-10-2012 23:19
Акція - приведи учасника і отримай бонус!
21Лариса Іллюк17-10-2012 23:24
Ну, перепости у соціалках робила, та й на інших ресурсах теж, але щось млявенько. Не знаю, чи з'явилися тут люди, із якими я пересікалась.
А от на рахунок обсягу - я б теж збільшила до сорока тисяч. Хоча, нема проблем - є задачі. Двадцять п'ять так двадцять п'ять
22Кварк17-10-2012 23:28
все, вже ліміт))) вичерпклися любітелі писнутьневзначай. може годков через пяток))) новий не прийде... Я ж предлагав уже запретить коменти в першому турі... тоді може ситуація зміниця і завсєгдатаї олімпу попустяця до сєрої маси)))
23Фантом18-10-2012 08:08
архангелиучасники заходять. Доречі, Олімп теж у всіх різний. Мені, наприклад, головне - майстерклас, а перемога...ну, не відмовився б, звичайно24Пан Мишиус18-10-2012 08:34
Без мастер-класса практически не было бы стимула участвовать. То, что победителей предлагают в журналы - так можно и напрямую посылать. А мастер-класс - это интересно.
25Ловчиня птахів18-10-2012 15:27
Ага! Потягнуло змовою!
Щоб деякі автори не зневірювались, а особливо початківці, може, варто у свої коментарі додати трохи толерантності і не писати на кшталт "Мене верне від вашого твору"?
А що зміниться? Оцінюють твори, а не коментарі. Та й конкурс буде нагадувати розмову із глухонімим, тобто виникне відчуття неповноцінності.
ПЕреможцю бажаю оригінальності у виборі теми. Непроста задачка. Сподіваюсь, тема буде універсальною, щоб можна було позбиткуватись над нею в будь-яких жанрах.
Всім удачі!
26Фантом18-10-2012 15:32
Інша справа, що не всі новачки здатні перенести критику їхньої "нетлєнки"
Це, хіба що в правиллах ввести пунктик, щоб автор в листі вказував, мовляв "дозволяю максимально жорсткий рівень критики", або ж "прошу не критикувати зовсім". Ну, або ж писав це першим постом до оповідки.
27engineer18-10-2012 15:40
а на мою думку хай так пишуть, хай пишуть "Мені не сподобалося", хай пишуть "Після прочитання Вашого оповідання я півночі не міг заснути - згадувалось всяке... бррр" - це ж вираження суб*єктивного ставлення до твору - ну не може ж всім подобатися
вважаю, що гірше, як пишуть "Оповідання погане і квит!"
бо якщо комусь не сподобалось, то це його приватна справа, а якщо стверджують, що воно погане, то зовсім інше діло
це як казати "Шоколадні торти огидні" - це неправильно, правильно казати "Мене верне від шоколадних тортів"
28engineer18-10-2012 15:44
а я от не зневіряюсь вже котрий раз
і трохи засмучує лиш одне - коли просиш "Скажіть щось про оповідання!, будь ласка", а у відповідь тиша
хай би критикували (ну чи хвалили )
29Coren18-10-2012 15:47
Я сподівався, що хтось напише щось подібне під "Ім"я моє...". Треба було таки вибрати сюжет про групове згвалтування мавки, от чуло серце - не пройме цих тертих калачів така цнотлива оповідка.
30Пан Мишиус18-10-2012 16:06
Вы пишите для себя, или хотите шокировать народ? Что-то мне подсказывает, что на втором пути далеко не уедешь.
31Фантом18-10-2012 16:24
32engineer18-10-2012 16:30
трохи так
там ще є щось таке, що не таке...
але дякую Вам, Фантоме, - той Ваш коментар справді корисний, на відміну від...
а оскільки оповідання писалось не як-небудь, а старанно - тому й дуже хочеться зрозуміти що не так там, а не розумію =(
воно ж не погане, але є якийсь невиявлений недолік...
33Фантом18-10-2012 16:49
Приємно, що зміг хоч чимось допомогти
34Пан Мишиус18-10-2012 16:51
Вы тут основательно на своей волне. О чем речь вообще?
35engineer18-10-2012 17:12
Пан Мишиус, минуточку - сейчас объясню
Дело в том, что Фантом догадался какой рассказ мой - вот и пишет, что откомментировал
Все просто
36Док18-10-2012 17:16
Якщо оповідання не у фіналі, то вже можна й зізнатися, про яке йде мова.
До речі, цікаво, яка "редиска" гальмує процес голосування? .
37Ловчиня птахів18-10-2012 17:19
Гадаю, "Моє ім'я лиш видих з вуст". От і перевірили панство на знання конкурсних творів
38Фантом18-10-2012 17:20
А ми потім вирахуємо Проголосували на даний момент (і зізналися в цьому): Я, Пан Мишиус, Зіркохід, Док, Сновида. Інші поки чекають)
39марко18-10-2012 17:23
Хто самое слабое звено? Хто тягне команду вниз? Хто ще не проголосував?
40Док18-10-2012 17:36
Так ніби ж Coren писав, що то його. А "Моє ім"я..." пам"ятаю чудово.
41Ловчиня птахів18-10-2012 17:37
Тоді облом.
42Док18-10-2012 17:45
Зізнаюся, оповідання "Одніє ночі" було в моєму топі на першому турі
43Ловчиня птахів18-10-2012 17:57
Е-е-х... Пролетіли Тарас з Потерчам.
А я ще з вами, флудом займаюсь помалу. Мене теж не так просто спекатись, як би там не нудило критиків.
Дякую за зізнання, Доку.Значить, не все безнадійно у моєму випадку.
44марко18-10-2012 18:01
те, що твір не потрапив до фіналу, зовсім не означає, що він поганий. Можливо, його відділяє від останнього в п'ятірці декілька балів. Лотерея!
45Ловчиня птахів18-10-2012 18:06
Ага, лотерея. Будемо грати ще й наступного разу, звісно, якщо тема дасть простір уяві.
46Капітошка18-10-2012 21:24
Напишу про те, що особисто мені не сподобалося на цьому конкурс. Перечитала не лише оповідання, а й коменти. В яких ви,шановні, запевняєте один одного в тому, що знаєте автора. Тобто, виставляючи оцінки, знаєте кому їх виставляєте. Ви роздумуєте над тим, як привернути нових учасників, самі ж робите усе, аби їх відлякати своїми коментами. ТУПО НЕ ВИЧИТАНЕ!!! А може просто не вичитане. НАВІЩО ЦЕ ПИСАЛОСЯ. ЧИМ цей коментар може допомогти авторові тупо невиитаного оповідання? Написати: "Мене верне від Вашого твору" письменник не може.Лиш вкрай не вихована людина може таке собі дозволити. Не знаю хто Ви, КОМЕНТАТОРЕ, але заявляю - я вас не поважаю. і ставлю під цим своє справжнє імя.
Олеся Гулько-Козій.
47Пан Мишиус18-10-2012 21:46
Олеся, согласен, кое-кто написал не очень хороший отзыв. Но какой по счету это конкурс для вас? На Мини-прозе вы не играли? Это, в принципе, на конкурсах в порядке вещей - помогает в следующий раз действительно вычитать, а не посылать сырой текст. Конкурсы - довольно жесткая вещь. И на них надо научиться выживать, а не становиться в позу. Возвращайтесь, здесь совсем не так плохо, как может показаться.
48Фантом18-10-2012 21:52
Олесю, я Вам так скажу. Із постійних учасників і старожилів конкурсу навряд чи хтось би таке написав. Принаймні, навів би приклад де саме воно тупо не вичитане. Якщо Ви вже так слідкували за коментарями, то скажіть чи дозволяв собі Зіркохід, Чернідар, Пан Мишиус, Док, Ал, Сновида, Олена, engineer, я врештті-решт просто розкидатися словами, не аргументуючи це хоч якось? Навряд. Тож моя Вам порада, менше звертайте увагу на усяких анонімів, хто хоче сказати щось конструктивне - скаже не ховаючись. Інше - переважно троління, ба навіть спроба злити автора (спровокувати на швидку відповідь в надії, що автор забуде відлогіниться). Подивіться, тролили переважно сильні оповідання, он яскравий приклад - "Сунична стежка".
Далі. Ваша заувага, щодо того, що ми знаємо одне одного. Переважно це все пусті балачки. Наприклад, із Паном Мишиусом я пересікався, напевно, найбільше і тут, і на російськомовних конкурсах. Але вирахувати його оповідання так і не зміг. Та й то, знову ж наведу приклад. Перед ЗФ проходив російський конкурс "Случайны ли случайности" де вищезгаданий Пан Мишиус приймав участь. Так от, я напевно знав, яке оповідання його. Але високий бал давав не через те, що ми особисто знайомі, а тому, що оповідання було дійсно чудове. Якби він написав гірше, відповідно і бал був би нижчим. Тож особисте знайомство ні до чого.
Резюмуючи, хочу сказати, що треба навчитися переносити критику, якою б вона не була. Так, прикро, але ж... Якщо лишень оди співатимуть Вашому таланту, чи то Ви щось важливе винесете з конкурсу?
З.І. І не треба тікати з конкурсу
З повагою, Макс Пшебильський.
49Пан Мишиус18-10-2012 22:05
Ты мне льстишь. А вот твое я, похоже, был завалил.
Сейчас я тоже не знаю, какое твое, вообще-то.
50Фантом18-10-2012 22:12
51Капітошка18-10-2012 23:33
Фантоме, якось у коментарях я вже відзначила конструктивну критику тих, кого Ви перерахували. І за "Суничну стежку" поставила найвищий бал. Доречі саме Ал, якщо не помиляюся, написав, ЩО ОПОВІДАННЯ ТУПО НЕ ВИЧИТАНЕ - критикою це не вважаю. Це образа.
52Пан Мишиус19-10-2012 00:01
Капитошка, жаль, что вы не мужчина. У меня бы тогда было куча предложений по поводу дуэли. Ибо такие оскорбления, как вам нанесли, может смыть только уничтожение врага. Шпага, пистолет, выбор оружия за вами.
Но так как вы дама, то предложу второй вариант - поднимите руку и сделайте резкий взмах вниз, а потом улыбнитесь. Поверьте, что это мелочи, и рассказ не стоит обид. Я уверен, что вы напишите еще лучше. А через пару лет будете сами писать подобные комментарии, но в более мягкой форме.
53Марко19-10-2012 08:11
Олесю, не варто ображатися. Дописувач міг і помилитися, всі ми люди. Щодо знайомства, ну, скажімо це форма спілкування, здається, що мова йде не про те, що автори впізнають твори один одного (таки це зробити дуже важко),а лише припускають про можливість. Скажімо я і зараз не уявляю, де, чиї твори, не дивлячись на те, що тут із першого конкурсу. До того ж такі враження досить прозорі, можна подивитися попередні конкурси на предмет оцінок, побачите, що знайомство там не спрацьовує.
54Капітошка19-10-2012 08:32
Я не ображаюся. Лиш не рорзумію різницю між оповіданням, ЯКЕ НЕ ВИЧИТУВАЛОСЯ і тупо не вичитувалося.Невже не можно було обійтись без цього словечка. А оскільки оповідання того не варте,то й обговорювати нічого.
Усім подальших успіхів.
55Док19-10-2012 11:03
Олесю,а уявляєте мої відчуття, коли на першому "Азимуті" отримав коментар "Афтар, разбейся ап стенку". Слова - вони і є слова. Прислухайтесь до порад Пана Мишіуса, розслабтеся і пишіть далі на здоров"я. Болісно реагувати на брутальність означає показувати свою уразливість і силу того, хто "наїхав". Успіхів!
56engineer19-10-2012 11:30
Доброго дня!
Можете мене заплювати - то, певно, мій комент викликав хвилю обурення.
На мою думку, не можна завжди писати мегаархіоб*єктивні коментарі, тим більше я за максимальну суб"єктивність, якщо це когось не ображає.
Думаю, що кожен має повне право написати "Мені не подобається", якщо при цьому зазначає, що то його особиста думка.
Якщо повертатись до того коментаря, то там, якщо правильно пам*ятаю, було й написано, що оповідання цілком може сподобатись і, навіть, подобається іншим людям.
Вважаю, що якщо людина висловлює своє відношення до твору без особистих образ і інших неприпустимих речей, то це не зле.
Зле, це коли пишуть "Оповідання погане" чи "Оповідання ні про що" - я от віддаю перевагу формулюванням "Мені не подобається" чи "Я не розумію про що це оповідання".
І, як би там не було, а всі люди люди і через це просто не можуть писати абсолютно об*єктивно. І, по правді кажучи, на Зоряній фортеці я зустрічала лиш одну людину, коментарі якої винятково гарні. Ну, може, двох... Пальцями показувати не буду
А про "тупо не вичитане" - не бачу в цьому формулюванні нічого вже аж такого поганого.
Тим більше завжди можна попросити коментатора пояснити чому він так вважає.
57Ловчиня птахів19-10-2012 12:09
Ну, власне, саме так і сформулювала свій коментар до моєї "Служниці Мари" Інженер:
"...а мені не сподобалося - як читаю, то аж просто вивертає...".
Але оскільки ніякого конструктиву і обгрунтування більше у цім коментарі не було, то я просто його проігнорувала, взявши до уваги тільки те, що Інженеру не подобаються подібні історії. Тож користі від нього дійсно ніякої - так, озвучені думки читачки. Правда, я тоді думала, що Інженер - чоловік, а звідси закономірно випливало, що таке чтиво не його. Але, Інженере, я на вас не в образі - ви написали свої відчуття, я трохи через них понервувалась, а в результаті нічого не змінилось.
Ви, Олесю, теж можете фільтрувати коментарі - ті, що містять цінні поради, беріть до уваги, а пусті - як забажаєте. Буває, трапляється читати рецензії, сповнені чи-то огиди, чи-то зневаги, але що ж - через них йти з ресурсу чи кидати писати? Краще вже вчитись і вдосконалюватись. Тим паче, в Мережі лічені україномовні фантсайти.
Взагалі-то я схиляюсь до того, що оповідання, яке виставлене на всеогляд, може отримати будь-який відгук. І як сприймати ті відгуки залежить саме від автора.
58engineer19-10-2012 12:39
Ловчине птахів, от і добре, що не ображаєтесь, бо ображати мені не хотілося.
про що я і говорила - коментарі не завжди бувають корисні, бувають і отакі.Я чесно вважаю, що висловлення власного ставлення не погано, ну і не добре,
і якби мені таке написали, то б не образилася - от подумала, що і інші не образяться...
Бо сказати, що щось не подобається не означає сказати, що воно погане - це, як то кажуть, дві великі різниці.
Для кожного, думаю, є речі, які він ну ніяк не сприймає, як от в мене в літературі перебільшена "патріотичність", непотрібне і зайве насильство, надмірне сюсюкання, ну і може ще щось.
А іншим людям таке подобається, і це не погано.
Ось я на коменти не ображаюсь, ну крім дурацьких "Оповідання ні про що" і "Оповідання погане", бо це просто твердження без підгрунтя.
А всякі особисті ставлення - будь ласка - навпаки ж цікаво не тільки що в оповіданні не так чи так, але й чи воно комусь подобається/не подобається
59engineer19-10-2012 12:50
Ага, не моє "Моє ім*я"
Dok, та мені ж не жалко сказати, просто пам*ятаю на тій же Мантикорі нетерплячих авторів просили почекати до кінця конкурсу...
Dok, а чому "k", а не "с" вкінці? Я той... думала, що Ви, тобто Ти Док, тому, що вже захистив докторську
60Док19-10-2012 13:46
Та то гальмонув з літерою, коли реєструвався. А докторську ще тільки пишу. Нік виник з інших асоціацій, якщо подивитесь аватарку на Азимуті, зрозумієте. Тут вона чомусь не запустилася.
61engineer19-10-2012 14:00
Я, судячи з твоїх коментів, спочатку подумала, що Ти або пишеш, або вже написав, а потім таки подумала, що вже захистив - Док же ж
І якщо ми вже переходили на Ти (до речі, не з моєї ініціативи, бо я віддаю перевагу звертанню "Ви" ), то не треба
треба подивишсяАбо тоді повертаємся до "Ви" - мені так легше
62Док19-10-2012 14:30
Та, ні, залишаємось на Ти. Мав на увазі, що всі бажаючі можуть глянути.
А нам все розповідать, що скоро зроблять, як у західних країнах - кандидатів наук обізвуть докторами. То я не дочекався
63engineer19-10-2012 14:38
В нашому універі на стенді біля кафедри фізики під одним фото писало "доктор філософії з буріння" - сумістили і західне "доктор філософії" і наше - і вийшло трохи кумедно
От може я якраз дочекаюсь