Щиро вдячний за надану честь, бути запрошеним на майстер-клас «ЗФ:Імперія». Для мене це була велика честь і можливість, почути максимальну оцінку моїх творчих здібностей. Особливо було цікаво почути об’єктивну думку Володимира Арєнєва, що до рівня розвитку моїх творчих здібностей. Об’єктивна критика і аналіз мого твору спеціалістом літературної сфери, безумовно вплинув на мене позитивно. Я переглянув всі свої помилки і прорахунки, які були в минулих творах і відтепер, посилюю темпи свого саморозвитку. В майбутніх творах спробую звести до мінімуму свої основні прорахунки і помилки і недоліки, в своєму стилі. Дякую за відверту і детальну критику. Я сприйняв її з витримкою і уважністю учня, який усвідомлює, що має, багато чому ще вчитись. Якщо критика об’єктивна і обґрунтована, то вона лише сприяє стимулюванню саморозвитку, того, хто здатен побачити свої помилки і визнати що ще далекий від рівня майстра пера і має працювати на майбутній результат. Також дякую за лекцію і за інші поради, які були сказані під час майстер-класу. Нажаль між кінцем майстер-класу і наступним конкурсом, лишалось лише дня два і тому я не міг встигнути, достатньо обробити вже написані твори і максимально їх виправити і покращити. Тому я надіслав їх з мінімальним рівнем виправлення. Того часу який лишався, все одно б не вистачило на їх виправлення. Надто багато що варто було виправляти і покращувати. На наступний конкурс, я надішлю твір, в якому спробую звести до мінімуму, помилки і недоліки в своєму стилі. Буду активно само вдосконалювати свій стиль і свої творчі здібності в цілому.
Також хочу підкреслити, що мені надзвичайно сподобалась атмосфера, в якій відбувся майстер-клас. Особливо мені сподобалось те що на аналіз і обговорення творів усіх учасників, було виділено максимум часу і твір кожного, був детально перечитаний і проаналізований. Ні хто не лишився обмеженим в увазі, з боку майстра літературної сфери і з боку інших авторів. Зауваження колективу авторів учасників майстер-класу, теж вважаю корисними і важливими, для того, хто хоче бачити свої реальні здібності і свій реальний рівень володіння словом і пером. Я маю бажання змінювати свій стиль в кращу сторону. І я над цим працюватиму. Я почув різні думки і оцінки моїх здібностей і тепер, більш в повній мірі, знаю наскільки я розвинувся в літературному мистецтві, на даний момент і наскільки мені ще треба розвиватись, в цьому напрямку. Зміни в моєму стилі і тематиці творів, безумовно будуть, в найближчому майбутньому. Я працюватиму над цим, заради мети стати автором читабельних літературних творів. Дякую всім хто був присутній на майстер-класі: літературному майстру і експерту Володимиру Арєнєву, всім хто був присутнім, представляючи бік журі конкурсу і звісно ж, я не менш щиро, дякую авторів учасників конкурсу, за компанію і за аналітичне співробітництво. Дякую за честь, бути запрошеним на майстер-клас. Участь у ньому вплинула на мене позитивно і я с часом це доведу, під час наступного найближчого конкурсу.
Коментарів: 13 RSS
1Пан Мишиус23-10-2012 11:51
За повторами не следите и лепите знаки препинания, куда вздумается.
Старайтесь выражать мысли четко - не нужна куча однотипных повторений.
2Ал23-10-2012 13:13
А я просто пораджу менше читати і дивитися документалістики і більше художньої літератури. Це допомагає, справді.
3Олеся23-10-2012 20:03
Вітаю, Дмитре!
Я на ЗФ людина нова. Не надто активно пиймала участь в коментарях. Чомусь вирішила, що яйця курей не вчать. Але декілька слів можу написати. Використовуйте, звороти, метафори, порівняння.
Вчіться творити образи-емоції. Це легко. Виконуйте такі вправи: спробуйте описати всі емоції які Ви знаєте. Роздратування, гнів, закоханість, розкаяння, страх,біль..... Розділіть опис на три частини. Перша - як зароджується емоція. Друга - як вона терзає героя. Третя - який висновок зробив герой. Візьмем для прикладу СТРАХ. Що герой відчув у перші миті переляку? Потім, як страх почав розростатися. А на останок, що вирішив герой. Боротися з ним, а може тікати...
Конкурс закінчився, тому,можливо, мої поради недоречні. Тоді перепрошую.
4engineer24-10-2012 08:49
ет, всі Дмитра вчать, а мене ніхто повчити не хоче :(
скажіть, будь ласка, Але, в чому допомагає? - може, і мені поможе...
а то я теж дивлюся (сиріч дивилася донедавна) багато документалістики, науково-популярних передач, читала (тай дотепер читаю)і трохи писала наукові статті... можливо, в мене вже запущений випадок і незле, якби щось помогло
Олесю, не всюди потрібно багато емоцій - подекуди їх треба хіба що так, для акцентів. Тим більше, вважаю, що в кожне оповідання то індивідуальний випадок і загальні поради не дуже допомагальні.
Мені справді цікаво куди Ви порадите ще засунути Дмитру емоції в тих оповіданнях, які були на ЗФ...
5Олеся.24-10-2012 09:18
"СІч 4581" - дуже перспектине оповідання, якщо його трохи пом"якшити, звільнити від стилю холодної оповідки. А емоції там є куди вставити. Наприклад там, де кошовий вибив з рук жінки гранатомет, а потім прострелив їй суглоби обох рук. Далі по тексту вона відкидає скло шолому. Хай би описав, як вона долала страшний біль, бо без цього прострелиними руками зробити жодного руху не можна було. Таких епізодів є у Дмитра багато. До всіх повертатися не буду. Де є люди, там є емоції. Негативні, позитивні.
НЕ варто недооцінювати Дмитра. У нього вистачить фантазії на трьох письменників. Дай Боже стільки кожному.
6Chernidar24-10-2012 10:38
Кожне оповідання майстра - так, унікальний випадок. Проте кожне оповідання початківця - загальний випадок.
ніфіга це не легко. Це важко - і дуже важко, можна проробити світ до рівня окремих подій історії та елементів побуту, можна проробити легенду героїв, їх зовнішність і характери - але передати це дуже непросто. Зокрема тому, що у себе, в голові, картинка існує і дуже важко перевірити, чи вона є на папері.
Щоправда у декого є протилежна проблема - "людей" і "емоцій" у тексті більш, ніж досить, проте світ купи не тримається а логіка навіть поруч не курила.
У художньому творі - потрібно. Філімонов описує світи і тут він має певні перспективи. Проте як тільки починаються описи людей та їх внутрішнього світу - то повний швах.Я б радив йому спершу описувати тільки світи, без людей взагалі. А усунувши базові недоліки там - вставляти у світи живих істот. Нехай навіть напівприматів.
7engineer24-10-2012 10:57
Ох і не правий же Ти, Chernidar'е... Це просто абсурдне твердження - і в "майстра" і в "початківця" оповідання різні бувають, тому кожне це недоречне слово
А я з цим не погоджуся
Але в кожного своя думка
...і свої оповідання
8Капітошка24-10-2012 11:19
Чернідаре, ми усі різні. Мені з людьми працювати легше,а Вам зі світами. Але ми про Дмитра. На мою думку, якщо він хоче стати письменником, то мусить не обмежуватися одними світами. Як ви помітили, це і так йому вдається. Мусить навчитися творити образи і світи одночасно, щоб усе гармонійно виглядало.Працюючи з живими істотами, можливо, трішки позбудеться залізоманії і прагнення вразити читача отими цифрами. У результаті його оповідання трохи розвантажаться. Їх стане легко читати і сприймати.
І погоджуся з Вами, що оповідання початківця - загальний випадок. Бо перші оповідання - це, як тренування на тринажері перед великим і справжнім забігом.
Олеся.
9Chernidar24-10-2012 12:14
"вдається найбільше із того, що є" і "вдається" - різні речі. Світи виходять, хоча неспіврозмірність маштабів жахає. Герої не виходять зовсім - просто швах.
Перш, ніж братись за те, що не вдається зовсім треба доточити те, що виходить хоч якось.
Фантазія - це добре. Талант - ще краще. Але судять по результату.
Дмитру тупо потрібна школа - як будувати сюжет, як підводити до кульмінації. Які завдання можна ставити в рамках оповідання, які - в рамках мініатюри, які - в рамках роману-епопеї. Що викликає сміх, що - сльози.
Зараз він цього не вміє. Над тими брилами, в яких його фантазія бачить світи треба працювати - саме так робить скульптура. Без цього брили залишаться брилами.
ні. "різні" оповідання бувають у аматорів. У майстра і початківця - саме "кожне" - це краї спектру. Якщо у тебе вже почали виходити різні оповідання - ти уже не початківець, якщо "різні" у тебе вже перестали виходити - ти уже майстер.
10Ал24-10-2012 12:24
Ололо.
Просто підсвідомо, слухаючи і читаючи тексти певної стилістики, починаєш писати схожим чином. Можна навіть провести паралель між написаним і тим, що зараз читаєш. Можливо не у плані наповнення, але у плані стилістики так точно. Почитайте місяць підряд Маркеса - у вас перестануть виходити речення коротші за 20 слів. Почитайте Достоєвського - ... ну, ясно.
Зачитуючи твори Дмитра вголос, я уявляю собі диктора кримінальних новин. "Вчора на перетині вулиць Маркса і Енгельса троє невідомих, озброєних трьома гвинтівками, чотирма гранатометами і вісьмома березовими віниками напали на групу відомих із десяти чоловік, у свою чергу озброєних резиновими рукавицями і коров'ячими хвостами. Унаслідок інцинденту постраждало восьмеро осіб, було нанесено шкоди навколишнім людям у розмірі двадцять п'ять тисяч тугриків, від шумового забруднення госпіталізували трьох бабусь."
Числівники, побудова речень, надмірна деталізація, відсторонений опис подій. Це журналістика, а не художній стиль. Навіть Суворов, який пише здебільшого у такому стилі, деколи робить паузи і переходить на художній стиль викладу. Щоб читач відпочив.
11Ал24-10-2012 12:25
інциденту звісно ж)
12engineer24-10-2012 12:57
Chernidar'е, Ти вжив заборонене слово!
ох і багато Дмитро мусить ех , скільки однодумців, а Баба Яга (себто я ) против, бо навіть в тих, хто писанням заробляє якісь гроші, не все виходить однаково добре - одна книжка гарна, одна чудова, одна поганенька, а потім знов гарна, неймовірна, хороша - не дуже можливо постійно штампувати хороші та цікаві книжки, з оповіданнями так самоТа в кожного своя точка зору, тому й пишемо по-різному, тому й оповідання не однакові, а різноманітні і цікаві =)
Але, дякую за пояснення
...а я вже ніяк не второпаю кого називати "письменником", кого "майстром", кого "початківцем" і кого "аматором"....
13Ал24-10-2012 19:51
Називайте всіх авторами. А характеристики вішайте на твір. Не помилитесь)