Повернутися на сторінку

Коментарів: 67

  1. написано доладно. Чомусь кольнуло око оте "відео-автограф" - навіщо помножувати сутності? Режисер підкреслено користується тільки оригіналами - отже й автограф має бути тільки паперовий.

    тепер критики... чи не варто? її багато буде.

    ок, якщо що - ігноруйте.

    отже.

    епізод із гуртожитком - маячня. ну не має бути в таких акторів-коснтруктів ніякого особистого життя, ніяких гуртожитків... нічого крім сцени.

    передбачуваність. Що актори вмиратимуть по справжньому стає очевидно з перших рядків. точно з того моменту, як автор починає давити на жаль.

    собачка. тобто спроба викликати жаль в читача. Як говорилось на майстер-класі це дуже сильний прийом і ним варто користуватись обачно. тут перебрано всі межі - стає ясно, що від читача очікуються сльози і читач (тобто тут-я) лише гадає в якому місці слід заплакати.

    загальна нелогічність подій. Якщо в тому світі допускається ТАКЕ (гуманізм-нафік) то й світ варто хоч трішки окреслити.

    чесно - я не знаю як це поправити. Викинь "собачку, яку жаль" і сюжет розсипається, нічого не клеїться, текст тримають голі емоції.

    якщо підійти конструктивно, то...

    тема Макса не розкрита. Можливо варто писати тільки про нього, подаючи драму маріонеток-акторів заднім планом? Тоді емоції не будуть нав'язуватись читачу, а виникнуть в нього самі. Тільки потрібно ще придумати сюжет під макса.

    порада - авторе, неодмінно відвідайте майстер-клас незалежно від того, чи попаде туди ваш твір, потенційно ви класно пишете і (тільки моя думка, не абсолютизуйте її) робите типові помилки початківця.

    ах так, ще річ, яка заховалась за емоціями. Макс звик жити в цьому світі, він представник "золотої молоді" (якщо я вірно зрозумів) Що саме його так збентежило в смерті маріонетки? Адже гуманізм сам по собі в тому світі навіть поряд не курив, тобто така витрата людського матеріалу не дивина. Враження, наче він обкурений чи під ЛСД.

    Тобто його реакція немотивована в рамках того світу.

    Є дрібніші зауваження по логіці сюжету, проте вони в принципі несуттєві, якщо автору буде цікаво - можу викласти окремо.

  2. 2012-03-07 в 14:00:35 | автор quot;Життя...театр...люди...акториquot;

    Chernidar

    Велика дяка за великий і цікавий відгук.

    Актори - не конструкти, а люди, в мозку яких ще на стадії зародка розміщують нанопласти. Забруднені електронікою, нечисті. Вони їдять дешеву гидоту, одягаються в дешевий одяг, живуть в дешевих гуртожитках. Раби, яких за допомогою болю, привчають до покори.

    Жаль або обурення не самоціль, а засоби створення антиутопії.

    Щоб відвідати майстер-клас, мусить прийти запрошення red face Нескромно хочеться надіятися, що прийде.

    Макс Голден закохався в Джульєтту. Любов зла, полюбиш і енплантку. smile Хіба його реакція невмотивована?

    Автору дуже цікаві інші Ваші зауваження. Ну і що, що вони дрібніші? Все рівно цікаво. Так можна покращити оповідання.

  3. Щоб відвідати майстер-клас, мусить прийти запрошення

    необов'язково. Відвідування - вільне, а послухати як аналізують чужі твори теж варто.

    Актори - не конструкти, а люди, в мозку яких ще на стадії зародка розміщують нанопласти.

    якщо щось виглядає як качка, крякає як качка... людей в акторах не видно, вони так не сприймаються.

    Забруднені електронікою, нечисті. Вони їдять дешеву гидоту, одягаються в дешевий одяг, живуть в дешевих гуртожитках. Раби, яких за допомогою болю, привчають до покори.

    цього з тексту не видно зовсім. Ну це ще й економічно недоцільно.

    Жаль або обурення не самоціль, а засоби створення антиутопії./blockquote>
    тоді теж не вийшло на жаль. Хоча засіб на мій погляд - сумнівний, антиутопія звертається перш за все до розуму. Пригадайте Оруелла - хіба конструюючи світ він давить на емоції?
    Хіба його реакція невмотивована?

    В рамках тексту - абсолютно немотивована. Враження наче він під наркотою.

    стосовно інших зауважень - ок, візьмуся., але спершу пообіцяйте, що не ображатиметесь і не вважатимете, що я придираюсь. А по друге дрібні виправлення текст не покращать поки там є серйозні лакуни в сприйнятті читачем. Та й щось міняти на підставі одного відгуку трошки зарано, послухайте ще як інші сприймуть. Ну і як пообіцяєте не ображатись - розберу текст детальніше в дрібницях.

  4. І як я припхаюся на майстер-клас без запрошення... І живу не в Києві, і чужа сорочка, тобто текст, то зовсім інше...

    Актори - не конструкти, а люди, в мозку яких ще на стадії зародка розміщують нанопласти.

    якщо щось виглядає як качка, крякає як качка... людей в акторах не видно, вони так не сприймаються.

    Ось кусок тексту про це: "Можливо, ще й до того, як вона вперше побачила світ: ніхто зі справжніх не цікавився, що саме відчуває зародок, коли в його мозок вживлюють нанопласти, перетворюючи його на безправного служника, машину для задоволення потреб чистих людей"

    І про біль там є, і про дешеві речі, і дешеву їжу...Напевно біда в тому, що вже всі втомилися читати. На 10-15-му оповіданні вже ніхто не може заставити себе читати чужі тексти, просто йде вал і набридає. А кожен хоче, щоб його "геніальне" winkтворіння читали уважно.

    Якщо ви мені допоможете з лакунами, то розраховуйте на велику вдячність, а не на ображання wink

  5. 2012-03-10 в 14:08:17 | ченідар
    І як я припхаюся на майстер-клас без запрошення... І живу не в Києві, і чужа сорочка, тобто текст, то зовсім інше...

    Запросто. Організатори, заохотьте автора!

    ок, чекайте на довгі роздуми по світу тексту. Якщо в понеділок на роботі не буде авралу - тоді й напишу

  6. Дякую за підтримку і буду чекати в понеділок. Хоч би авралу не було smile

  7. 2012-03-12 в 13:02:10 | HarleyDavidson

    Ви вперше тут? Не впізнав.

    Шекспірівські страсті-мордасті перетекли в світ чистих і шудр. Зберегти максимальний накал старого доброго Вільяма важко. Ви змогли.

  8. Навіть не знаю, як відповісти, HarleyDavidson... Я тут і вперше, і не вперше LOL

    Де Шекспір, а де я... Дякую red face

  9. Chernidar

    Мене нетерпіння вже доїдає. Вибачте, але я ніби дитина вірю обіцянкам. Напевно біда в тому, що Ви не маєте часу... Вибачте ще раз, що чіпляюся.

  10. обіцяного три дні чекають wink на жаль, поки був час - читав нові твори, що тут появлялись, а потім час пропав. Спробую зараз, якщо обірвусь на пів слові - то вибачайте.

    отож, почнемо.

    «Стиль Джима Керрі»

    це прив'язка до нашого світу - отже події відбуваються в майбутньому. що ж мало статись, щоб наше, загалом гуманістичне суспільство прийшло до описаного? Твір відповіді не дає.

    Окрім того одразу виникає запитання - Джульєтта має знати історію свого прототипу, інстинкту самозбереження у неї немає? Її вибрали на заклання, а вона пригадує це як мить свого тріумфу. Це свідчить щонайменше про нелюдську, сильно модифіковану психологію персонажу (а в тексті показано не досить) - але віддаляє від неї читача, пропадає ототожнення. Тобто подальші емоційні моменти написані класно - але виникає відчуття підвоху.

    тут ще технічний момент - відчувати емоції та показувати їх - різні речі. А театр - показує емоції. Якщо вже актори запрограмовані, то можна модифікувати сам театр - щоб глядачі "підключались" до відчуттів акторів.

    проте, коли автор переходить до описання світу починаються трабли. ГГ має померти, вона про це знає, всі про це знають - яке нафік прибирання? А психологічна достовірність? А інше? При убабаханих в прем'єру грошах героїв мали б переселити в точні реконструкції Верони, а тут гуртожиток, буденність. Це навіть не дурня, це економічно недоцільно, на ці 6 місяців нічого не вартує забезпечити героїні комфортні умови для сердечних страждань.

    Відеофон - непрактичний. От коли ви востаннє користувались відеозв'язком? І взагалі - слово... з 50-х, десь так. Тут доречніше буде "ввімкнути голопроектор"

    потім появляються наші мажори. Яка функція Нони Боум? крім великого бюсту? Зайве ім'я розсіює увагу, краще її й залишити безіменною грудастою блондинкою-супутницею. А ще краще - таким самим конструктом як і акторів (пробачте, актори - не люди, та про це пізніше)

    Згадується сенатор. Тобто є сенат, є якась республіка, вибори... Теоретично може бути й спадкове сенатство, але асоціація читача - саме республіка.

    Як при виборній системі може бути таке ставлення до людей? Щоб актори помирали на сцені? Відповідь тільки одна - людьми їх не вважають. У них немає інстинкту самозбереження, у них немає свободи волі, їх єдина перевага -над комп'ютерними моделями... яка? Та тільки та, що вони справді відчувають, а не імітують відчуття. (це про те, що глядачі мають "підключатись" до акторів а не дивитись на них)

    Далі головний герой холоднокровно дивиться як помирають актори. В уяві читача - він уже скотина... та коли він ще й закохується... ух ти! У нього щось не так зі свідомістю! Якщо тут чергові асоціації з пігмаліоном, то вони неочевидні, якщо ж ні - то треба зрозуміти, чому він конструків-маріонетов раптом сприйняв як людей. Не те, що "так не буває" а те, що НЕ ВІРЮ! в таке раптове кохання. Я б (якщо згадати про пряме читання емоцій) списав щось на вірус в системі чи аварію, яка збила запобідники і дозволила мажору ідентифікувати себе з героїнею, відчути її рівною собі - а відтак закохатись. Бо закохатись можна лише у рівного.

    про відео-автограф я говорив - "відео" тут зайве, тільки староможний паперовий.

    Так от. далі мадор іде за сцену... і тут та сама мить - розподіл людей на справжніх - і несправжніх. І дійсно поведінка Макса виглядає... обкуреною, немотивованою. Бо описаних вище по тексту мотивів не досить.

    далі про "чистих " і "нечистих". Для адекватного розуміння сказано надто мало - але не віриться, що будуть ділити на "чистих" і "нечистих" ЛЮДЕЙ - будуть ділити на людей і конструктів, біороботів, маріонеток... чи як їх там. ніхто енплантів людьми не визнає - інакше неможливо якщо описана цивілізація має республіканський стиль правління і є нашим майбутнім. Або-або. Тобто або введіть варново-кастову індійську систему з посиланнями на неї, "син брахмана", "шудра", або "джим керрі та син сенатора". Не разом.

    закінчення нормальне, тільки зробіть так, щоб воно випливало із попереднього тексту.

    ну, наче все. Якщо резюмувати - світ описаний мало, та в описі вже є внутрішні протиріччя, які мене й зачепили.

    Є таке правило - описуєш кімнату в квартирі - для себе придумай не тільки квартиру, а й будинок, а ще краще - квартал. Ви світ практично не описували - це не проблема, але придумати його було варто.

    З повагою - я.

    ЗІ

    і не сприймайте мої занудства надто серйозно

  11. Дякую, Chernidar! Я дуже серйозно сприймаю зауваження, чого зразу занудство...

    Роман дав би відповіді, але оповідання не може так багато. Я більше зосереджувався на героях, для мене головніші їхні почуття, ніж відповідь, як люди дійшли до такої світобудови.

    З голопроектором попали в точку, треба виправляти відеофон. І з відео-автографом та сама історія. Перепишу на паперовий. Нону Бонум справді треба зробити безіменною коханкою. Дякую, йду переписувати.

    Сенатор тут для асоціативного відсилу читача до Римської республіки. Там були повноправні громадяни і раби. Ви помітили слабину, бо чисті-нечисті справді ближче до каст, треба переписувати, щоб не проявлявся такий ефект. Якщо відсил до Риму, то не треба Індії...

    Умгу, Джульєтта знає, що помре. Але її навчили не боятися смерті. Люди постійними больовими стимулами навчили енплантів, що смерть не така страшна штука.

    Це граф Шереметьєв для своїх акторів-кріпаків створював умови, але тут антиутопія і раби. Актори - це розхідний матеріал, хто їм буде умови забезпечувати? Там ще десять дублерських складів на наступні вистави.

    А кохання буває раптовим, навіть сволоч здатна закохатися. То ж на Шекспірі все тримається. Ромео миттєво втюрився в Джульєтту. Як писав Харлей Девідсон, страсті-мордасті smile

    Ви правильно пишете про те, що світ треба бачити, в мене в текст попадає замало від того, що живе в голові... Треба більше показувати, а не 20-30 процентів, тільки жаль, що я був затиснунтий в рамки 25 тисяч.

    Дякую ще раз за те, що ви мені допомогли. ВЕЛЕТЕНСЬКЕ ДЯКУЮ!

  12. Ну, після Чернідара вже й критикувати нема чого...тож буду хвалити. Сподобалося, хоч і не люблю я таке, ой як не люблю. Написано гарно, красиво. Дійсно, дуже гарно Ви Вільяма обіграли. Здавалося б, скільки не ялозили, скільки не паразитували на сюжеті "Роммео та Джульєти", а он як у Вас гарно вийшло. Свіжий

  13. Даруйте, випадково відправив, не дописавшиshut eye Так от, свіжий (при наймні на мене) погляд і обіграш ситуації. Тож, хоч я, певно, і не Ваш читач, та не можу не відмітити гарне виконання.

    Успіхі, авторе.

  14. Дякую, Chernidar! Я дуже серйозно сприймаю зауваження, чого зразу занудство...

    Будь ласка. Я щиро вважаю, що максимум, що можу зробити для твору, який сподобався - це надати йому конструктивну критику. Щоправда часто розуміють навпаки. У свій ТОП цей твір сподіваюсь включити, проте не на найвищому щабелі - є й кращі.

    Там ще десять дублерських складів на наступні вистави

    а от цього навіть вгадати не можна.

    Ну, після Чернідара вже й критикувати нема чого...

    а русизми? snake

  15. Chernidar,ну як нема?! Та є: "Моран Тарабас, побуряковілий від щастя, розкланювався навсібіч, у голові спалахували думки: «Який успіх! О! Точно дадуть «Подію року»! ЩЕ ДЕСЯТЬ ВИСТАВ З ДУБЛЕРАМИ! Це - як мінімум! Шкода, що другої пари таких божевільно-закоханих, як ці Ромео та Джульєтта, там точно не буде…»

    А ви кажете, що нема...

    Ой, а підкажіть русизми, ніби старався чистити, але міг і пропустити щось.

  16. а русизми?

    Ну, може вони і є, та око не ріжуть, тож можна й пропустити їх. До того ж, не такий вже я й мовознавецьgrin

  17. Фантоме, дякую! Жаль, що не любите... І вам бажаю успіхів!

  18. Chernidar,ну як нема?! Та є: "Моран Тарабас,
    побуряковілий від щастя, розкланювався навсібіч,
    у голові спалахували думки: «Який успіх! О! Точно
    дадуть «Подію року»! ЩЕ ДЕСЯТЬ ВИСТАВ З
    ДУБЛЕРАМИ!

    гм... дійсно є. Але якщо я, уважно читаючи разів п'ять, не помітив, то може варто це якось інакше згадати... не знаю, не знаю. Відчуття, що ця Джульєтта не унікальна а лише одна із десятків таких самих - немає.

    Ой, а підкажіть русизми, ніби старався чистити, але міг і пропустити щось.

    це - до Зорехода. Я вважаю, що мова повинна бути не рафінованою, а живою, тому ці моменти згадую лише тоді, коли вже геть в око кидаються.

  19. Ця Джульєтта унікальна, так і має бути. Для тих, хто читає вона повинна бути унікальною.

    Буду чекати, коли приїде Зорехід, але дякую, Chernidar, за те, що ви зробили. Це дуже багато.

  20. А страховка і губи звело судомою - це русизми? Шукаю і сам вже не знаю. Може хтось підкаже?

Повернутися на сторінку
Прокоментуйте!

grin LOL cheese smile wink smirk rolleyes confused surprised big surprise tongue laugh tongue rolleye tongue wink raspberry blank stare long face ohh grrr gulp oh oh downer red face sick shut eye hmmm mad angry zipper kiss shock cool smile cool smirk cool grin cool hmm cool mad cool cheese vampire snake excaim question

Коментувати без реєстрації

(войти без комментирования)

Ім’я та сайт використовуються тільки при реєстрації

Якщо ви вже зареєстровані як коментатор або прагнете зареєструватися, укажіть пароль і свій діючий email.

(обов’язково)