
Чи вважаєш ти свою прозу фантастикою?




Бажання заробляти тим, що любиш, і що вдається робити найкраще, – це варта поваги річ! Хоча, як на мене, “письменників-митців” також не бракує. Просто мистецтво, на відміну від комерції, має менш чітке визначення. На власному досвіді знаю: буває, думаєш, що займаєшся мистецтвом, а насправді займаєшся взагалі невідомо чим. З комерцією такої проблеми немає.
В принципі те, про що ви говорите, це швидше загальний дух епохи глобального капіталізму. Коли мотиваційні книжки стають усе популярнішими, а слово “ефективність” усе частіше з’являється в заголовках, закрадається підозра, що люди, які їх читають і пишуть, сприймають життя як свого роду виробничий процес. З логіки ринку випливає, що результати цього процесу потрібно якось продати (не обов’язково за гроші); більше того, саме факт продажу наділяє життя цінністю.
