18+
1
- Доброго вечора! В ефірі міжпланетного телебачення програма «Брудні таємниці». Сьогодні ви дізнаєтесь про те, що буває з дівчатами, які знімають захисний скафандр. Наша перша гостя – пані Валентина Чоботаренко.
Ліля зітхає. Її щоки все ще червоні: ми щойно кохалися. Тобто і я, і вона ввімкнули відповідні кнопки на екранах своїх скафандрів і потім, взявшись за руки, насолоджувались біохімічними процесами у наших мізках.
Вмикає транслятор на своєму скафандрі, промовляє:
- Нічого більше немає крім цього лайна?
Вмикаю свій транслятор, відповідаю:
- Ні. На усіх інших каналах – репортажі про перебіг виборів на четвертій планеті.
Ведучий продовжує з награною бадьорістю:
- Доброго дня, пані Чоботаренко.
Повна дама в лискучому рожевому скафандрі сідає на диванчик в студії. На мить мені стає боязко за той нещасний диванчик, який прогинається під її гігантськими сідницями.
Дама починає голосно рюмсати. Ведучий сідає поруч, імітуючи співчуття.
- Пані Чоботаренко, будь ласка, не хвилюйтеся. Розкажіть нам, що трапилося.
Ліля позіхає. Вмикає свій нарукавний екран, обирає пункт меню «Їжа/Напої», потім іконку «Зелений чай». Посміхається, вочевидь відчуваючи біохімічну ілюзію чаювання.
Тим часом повна дама хлюпає носом і починає розповідь уривчастим баритоном.
- Моя донька, Марієчка… зустріла хлопця.
- Це ж чудово.
Зала схвально гуде.
- Так, спочатку все було чудово. А потім той мерзенний тип вмовив її зняти скафандр.
Ліля сідає рівніше і дивиться на екран, трохи насупившись. Вона питає:
- Що він задумав? Вбити її чи що?
Відповідаю, потягуючись:
- Та ні. Без скафандру можна прожити десь хвилин 50 чи навіть годину.
Ведучий веде далі:
- І що він зробив з вашою донькою, пані Чоботаренко?
Зала слухає, затамувавши подих.
Повна дама схлипує і каже:
- Звісно, що… Що він міг зробити, якщо моя дівчинка після цього завагітніла?
Зала видихає гучним «Оооо!», стукає ногами по підлозі.
Ліля знизує плечима і говорить:
- Дурниці якісь. Вагітніли в минулому столітті, коли екологія ще дозволяла. А зараз хіба можна завагітніти отак, в домашніх умовах?
- Не знаю.
Ведучий здіймає руку. Зала замовкає.
- Що ви зробили в цій ситуації?
- Що ж я могла зробити? Хотіла, щоб дитину негайно абортували, але лікарі сказали, що в такому випадку моя Марійка теж загине… Тож місяць тому вона народила.
Ліля знов знизує плечима і каже:
- Якогось урода, мабуть.
На студійному екрані з’являється зображення маленької дитинки. В синьому скафандрику. Значить, хлопчик. Він спить.
Ліля стискає мою руку так, що навіть мені, кремезному охоронцю Південної бази, стає боляче.
У залі стає тихо. Чутно лише, як повна дама хлюпає носом. Ведучий вочевидь не знає, що казати. Починає заїкатися:
- Цце… мабуть цце якесь непорозуміння. Тобто дитина, вона виглядає зовсім… ннормально.
Екран раптом гасне. З’являється реклама.
Ліля звично вимикає звук. Звично бурмоче:
- Це надовго.
Але її очі затуманені якимись думками.
Мовчки обираю на екрані скафандру кнопку «Відпочинок», пункт «Сигара». Відчуваю, як міцна тютюнова хвиля б’є в голову.
Ліля дивиться мені просто в очі і говорить:
- Слухай… А може і нам варто спробувати?
- Що спробувати?
- «Те, що буває з дівчатами, коли вони знімають захисний скафандр».
Замислююсь. Згадую усе, що колись читав та бачив про секс минулого сторіччя. У свідомості кружляють якісь розрізнені образи.
Панчохи – до Другої Екологічної Катастрофи, коли ще носили одяг, а не тільки скафандри.
Шанель номер 5 – штучний аромат, який винайшли у двадцятому сторіччі, символ жіночої сексуальності.
СНІД – хвороба, яку вдалося подолати лише в кінці минулого сторіччя.
Наостанок згадую про поцілунки – обмін слиною, який наші пращури чомусь вважали таким приємним.
Врешті-решт я питаю Лілю:
- А може не треба? Навіщо нам ці експерименти?
- Я хочу, щоб у нас була дитина.
- Замовимо в Лабораторії.
- Ти не розумієш.
Вона покусує губи.
- Я хочу, щоб у нас була своя дитина.
- Вона й буде наша.
Вперто хитає головою.
- Так, але це інша справа. Розумієш, я хочу виносити свою дитину і народити її.
Дивлюся на неї, як на божевільну.
- Ти хоч розумієш, як це боляче?
- Звідки ти знаєш, дурнику?
- З книжок.
Ліля насуплюється і повторює:
- Я хочу, щоб у нас була своя дитина.
Потім додає:
- Тож ти мусиш відкрити наші скафандри.
- Тайм аут.
Виходжу в зелений блок. Пересаджую фіалки й розмірковую.
Електронний ключ до скафандрів є на моєму робочому місці на Базі. Але його не можна брати. Він зберігається там для особливих випадків.
Якщо я візьму його, то вчиню злочин. Хоча можна було б викрасти цей клятий ключ, а потім покласти його на місце.
Відчуваю незрозуміле піднесення. Мабуть, таке саме відчуття мали мисливці минулих століть перед полюванням.
Чорт забирай, варто спробувати. Заради Лілі.
Наступного дня операція «Ключ» проходить блискавично і напрочуд вдало. Ввечері я повертаюсь додому з відчуттям переможця. Електронний ключ гріє кишеню скафандра, як кошеня.
У той же час муляє думка про те, що я й гадки не маю, як треба кохатися без скафандру. Знов згадую панчохи, Шанель номер 5 і поцілунки. Не допомагає.
Я навіть не уявляю, як Ліля виглядає без того клятого скафандру, хоча ми оженилися майже десять років назад.
Щось підказує мені, що доведеться імпровізувати.
2
Весь день розмірковую про нашу з Дімою вчорашню розмову. Тобто міркування пливуть десь на задньому плані, а я гарячково вивчаю все, що видає мені пошук за ключовими словами «Секс», «Еротика», «Статевий акт до Другої Екологічної». Інформації так багато, що в мене голова іде обертом.
Мало-помалу я починаю уявляти, що, де і як. Не дуже апетитна картинка виходить, але що поробиш? Я хочу виносити свою дитину, і крапка.
Ввечері сідаю біля вікна і чекаю на Діму. Згадую нашу першу зустріч в Академії. Перше побачення. Наш перший скафандровий поцілунок біля кав’ярні. Перший раз, коли ми кохалися – теж, звісно, за допомогою скафандрів.
Між будинками з’являється висока постать мого чоловіка в матовому синьому скафандрі. Погляд напружений. Його нервовість на мить охоплює і мене, але зусиллям волі змушую себе посміхнутися. Один із нас повинен контролювати ситуацію. Наш сімейний девіз.
Зустрічаю Дімку швидким скафандровим поцілунком. Дивлюсь йому в очі з німим питанням: «Добув?» Він відповідає мені теж очима: «Добув».
Однією кнопкою замикаю усі двері дома і завішую всі вікна.
Йдемо до спальні. Стаємо коло ліжка. Дивлюсь в його блакитні очі й запитую:
- Знаєш, що робити?
- Зі скафандром? Так.
- Ні, після скафандру.
- Не дуже. Давай не квапитися. Спочатку треба зняти цю штукенцію.
- Слушна ідея.
Дімка дістає електронний ключ, який виглядає як мініатюрний пульт. Прикладає його до нарукавного екрану свого скафандру, натискає пару кнопок, і скафандр раптом опиняється на підлозі.
Нервово хіхікаю. Дімка кладе скафандр на стілець, прикриваючись лівою рукою. Я й не знала, що він весь такий волохатий.
- Твоя черга, Лілько.
Мій сміх відразу вщухає. Питаю, щоб відтягнути мить мого стриптизу:
- Тобі не холодно?
- Ні.
Прикладає пульт до мого нарукавного екрану, натискає пару кнопок, і ось вже й я стою перед ним зовсім гола.
Виявляється, що в кімнаті й справді не холодно. Навіть якось трохи за жарко. Чи може це від сорому? Хоча чого чи кого мені соромитись?.
Ці думки пролітають в моїй голові, поки я складаю свій рожевий скафандр на стільці поряд з чоловіковим синім.
Дімка дивиться на мене як на статую в музеї давнього мистецтва.
Кажу йому:
- Лягай вже.
Кліпає очима, каже:
- Ти така гарна.
Може бути. Я не знаю, гарна я чи ні. Оглядаю сама себе, поки Дімка вмощується на ліжку.
Виявляється, що в мене дуже бліда шкіра і досить повні форми, так що я, мабуть, таки схожа на оту давню статую. Якщо точніше, давньогрецьку. Забула її назву.
Лягаю коло чоловіка, і він раптом каже, ніби підслухав мої думки:
- Венера Мілоська…
- Дурнику. Треба поцілуватися.
Перший поцілунок без скафандру виявляється дивним. Спочатку Дімка цілує мене в підборіддя, а я його – в ніс. Після калібрування ми нарешті торкаємося вустами.
У нього теплі вуста. Мені стає добре, так, як ніколи не бувало після скафандрових поцілунків.
Дімка стискає мене в своїх обіймах. Такі міцні руки. Відчуваю, як напружуються м’язи його рук.
Ми цілуємося ще і ще.
Між нами зростає якась напруга, але ця напруга напрочуд приємна.
Дивне відчуття: я знаю Дімку, знаю його минуле, його думки й мрії. А тепер виявляється, що я зовсім його не знала. Не знала, що в нього такі теплі вуста й міцні руки.
Ці міцні руки раптово стають лагідними і уважними. Вони вивчають моє тіло. Плечі, груди, живіт, стегна. І знов – плечі, груди, живіт, стегна.
Моє тіло починає помалу оживати й бриніти.
Шепочу:
- Вже, мабуть, можна…
Дімка лягає зверху. Кілька секунд ми борсаємося, не розуміючи, що до чого. Потім він раптом опиняється в мені.
Мені чомусь зовсім не боляче. Потім усвідомлюю, що це не дивно: в 16 років мені, як і всім дівчатам, видалили гімен.
Рухаємося назустріч один одному, поступово синхронізуючись. Виникає дивне, півзабуте відчуття. Ніби мене гойдає. Намагаюся згадати, де і коли я вже відчувала щось подібне, але думати стає дедалі складніше.
Згадала! На морі, під час нашого з Дімкою медового місяця. Ми тоді плигнули в воду й повільно погойдувалися на хвилях, тримаючись за руки...
Продовжуємо рухатись разом, навіть наше дихання синхронізується.
Відчуваю приємне запаморочення.
Думати… зовсім… не хочеться…
А ось що це?..
Що це?..
Так…
Так!..
Так!!!
3
Свідомість повертається поступово. Перше відчуття – я весь спітнів. Потім – тепло Лількіного тіла в моїх обіймах. Мені здається, що вона здригається. Потім ще й ще раз. Так і є: вона плаче.
- Що таке, Лілечко? Тобі боляче?
- Ні… Мені добре… Мені дуже добре…
Витирає обличчя, посміхається.
Раптом згадую щось із шкільної програми. З літератури за 12 чи 13 клас. «Саронська троянда… Долинна лілея…»
Шепочу:
- «Як лілея між тереном, так подруга моя поміж дівами!»
- Що це?
- «Пісня над піснями». Колись проходили в школі. Пам’ятаєш?
- Ні.
Намагаюся згадати ще кілька рядків.
- «Твої губки немов кармазинова нитка»…
Цілую Лілю в губи. Посміхається.
- «Твоя шия немов Давидова башта»…
Цілую її в шию. Сміється і шльопає мене по сідницях.
- «Два перса твої мов ті двоє близнят молодих у газелі»…
Тягнуся губами до її грудей. Ліля чухає мою голову і каже:
- Дурнику.
Потім серйозно:
- З першого разу я навряд чи зможу завагітніти. Я читала. Там усе складно. Овуляція і таке інше.
- Що ж робити?
- Зробиш дублікат ключа, а оригінал повернеш. Треба бути пробувати ще.
- Добре. Я готовий пробувати хоч щодня.
За звичкою вмикаю екран. Після того, як ми кохаємося, я завжди дивлюсь телевізор.
Міцно тримаю Лілю в своїх обіймах. У нас ще є біля півгодини, яку ми можемо провести без скафандрів.
У правому верхньому кутку екрану миготить напис «Повтор». З’являється знайомий ведучий і каже з награною бадьорістю:
- Доброго вечора! В ефірі міжпланетного телебачення програма «Брудні таємниці». Сьогодні ви дізнаєтесь про те, що буває з дівчатами, які знімають захисний скафандр.
Ліля притуляється до мене. Її пальці грають з моїм волоссям. Вона посміхається і каже:
- От ще, брудну таємницю знайшли.
І додає – моя дівчинка, моя долинна лілея:
- Дякуємо, ми вже знаємо, що буває з дівчатами, які знімають захисний скафандр.
Коментарів: 5 RSS
1Шпрота08-12-2019 18:11
Солоденько.
Якщо скафандр складно зняти, бо потрібен ключ, якого у дівчини немає, як же вони впоралися, ті дівчата з новин?
Якщо це підриває устрій, заснований на примусовому носінні скафандрів, навіщо здорове немовля показали в новинах?
А Лілі й Дмитру нічого не буде, коли вагітність виявлять?
Особливо Дмитру, який украв ключ?
Який сенс подорожувати до моря, якщо можна будь-коли ввімкнути симуляцію у скафандрі? Чи саме про симуляцію ішлося?
Ну, і знову скажу, що дуже вже солоденько. Ясно, шо перший раз і оце от усе, але ж... ну, справа смаку.
2Владислав Лєнцев09-12-2019 01:19
Дуже неоригінальне фантприпущення могло врятувати цікаве бачення світу, але його немає, та й персонажі надто звичайні. Також не зрозуміло, навіщо створювати точку конфлікту - а саме те, що треба викрасти ключ - щоб потім це злити: "у героя все вийшло". Ну ок, а то ми прям хвилювалися.
3Читач09-12-2019 16:03
В принципі тема цікава.
Людство довело екологію до того, що всім необхідно існувати у скафандрах.
Та все ж виникли запитання. Для чого носити ті скафандри постійно, якщо загроза життю без скафандра виникає лише після 50 хвилин. В такому випадку можна було б їх знімати на короткі проміжки часу, щоб наприклад випити справжнього чаю, або викурити справжню сигару..
І також незрозуміло, якщо запроваджено систему обов'язкового носіння скафандрів, тоді чому так легко здобути ключі, щоб їх зняти? І чому герої не бояться ні загрози життю, ні покарання?
Звідки у героїні виникло непереборне бажання народити, лише побачивши малюка, якщо вона не знає навіть нічого про секс, не кажучи вже про вагітність і пологи?..
4Сторонній10-12-2019 18:34
Такоє. Не цікавий конфлікт у нудному всесвіті з банальною проблематикою і примітивним, як інфузорія, сюжетом. Мова плюс-мінус норм, але над сюжетом і тим, що в цей сюжет влкадати, автору явно ще треба добре попрацювати.
5Єстет11-12-2019 11:32
Мило. Занадто по-жіночому, але дуже мило.