У тексті достатня кількість типових помилок оформлення.
Щодо оформлення, рекомендую подивитися посилання під п.2.7. Правил.
Якщо автор не заперечує, то після конкурсу я проведу невеликий "розбір" рекомендацій щодо оформлення текстів на прикладі саме цього оповідання.
Щось на зразок п.5 цього розбору http://starfort.in.ua/postreliz7
Дивуюсь чому Ви взагалі його розмістили?
Поясню. Завжди є вірогідність, що координатор (в моїй особі) не зміг розгледіти фантастичне припущення. Зараз, коли стираються кордони між фантастикою і мейнстрімом (великою літературою), таке буває. Цієї теми ми трохи торкались на минулому Львівському форумі видавців, наводили в якості прикладу Дмитра Бикова та Марію Галіну.
Тож, я прийняв оповідання і направив лист авторові з підтвердженням розміщення тексту та проханням вказати на фантастичне припущення з цитатою.
Наступного разу пришлю згідно вимог.
Або до 23.59.59 07.03.2014 (післязавтра), або вже з першого вересня.
Типовий приклад абсолютно непереконливого ідеологічного твору.
Я не знаю, авторе, як давно ви на Фортеці. Судячи з невідповідності оповідання ні правилам, ні темі конкурсу - ви новачок. Так от, колись (може, хтось навіть згадає) я казала, що поважаю твори, які пропагують ідеї та світогляд, протилежні моїм, якщо ці твори написані якісно і переконливо. Тоді я взяла Овода за приклад. Я віруюча, так що моє ставлення до атеїстичних творів цілком передбачуване. Але Овід - дійсно якісний атеїстичний твір, далеко не кожний читач зрозуміє, де автор лукавить.
Тут же неправда - мов на долоні. "Причеплюся" лише до двох моментів:
1. Сам біблійний уривок - дев'ятий вірш вісімнадцятої глави Апокаліпсису. Шмат речення, абсолютно вирваний з контексту. На кого це розраховано? Певно, на того, хто текст Апокаліпсису і не відкривав.
Таким можу пояснити, про що та вісімнадцята глава. В ній апостолові відкривається покарання певному місту, названому Вавилоном; багате місто, що збагатилось, звісно, неправедним шляхом; впливове місто, що диктувало всьому світу свою неправедну волю; про нього так і сказано: "яростным вином блудодеяния своего она напоила все народы". (Вона - це тому що місто Вавилон змальовано ще й в образі хтивої жінки.) Описується кара за беззаконня - за один день це місто було знищено вогнем. Немало сказано і про те, що ті царі земні плакали не за самим містом, а за його багатствами, від яких і самі збагатились - є навіть довгий перелік тих багатств. Багато хто вирішив, що це пророцтво збулось, коли в Нью-Йорку літаки зруйнували хмарочоси - там дійсно дуже багато збіглось з текстом Апокаліпсису.
Ну і до чого, запитується, тут Україна? Не така впливова, щоб беззаконнями "напоїти всі народи". Чи автор вважає, що це за нею плачуть "царі земні"? Так то вже, пробачте, просто манія величі.
2. Ну добре. Хлопець зрозумів, що жив неправильно (хоча є в оповіданні деякі моменти, що вказують на протилежне). Вирішив змінити своє життя. І тут - о диво! - рятівний Майдан! Не здається, що якось фальшиво?
Ні, я б ще може й повірила, якби ви, авторе, показали, що Майдан дійсно змінив героя на краще. Але ГГ просто поміняв ідеологію, а сам не змінився. Не видно, щоб він став чеснішим, добрішим, людянішим; характер лишився той самий.
Ну і так само не видно, чому він не міг змінити життя без Майдану. Ну от що саме таке необхідне дав герою Майдан? Мені все одно здається, що йому б пішло більше на користь, якби він взагалі зав'язав з політикою і колупаннями в системах і пішов чесно працювати.
Але я все одно дякую авторові за цей твір - чудовий приклад того, як не треба писати ідеологічні оповідання! Вчіться!
Comments: 5
Буду використовувати у якості приклада "як не треба оформлювати текст". На виїзних лекціях та літстудіях знадобиться.
А в обговоренні прошу утримуватися від усіляких закликів. Я сподіваюсь, мене зрозуміли.
Що не так з текстом?
Поясніть?
І дійсно вимогам не відповідає.
Наступного разу буду уважнішим.
Дивуюсь чому Ви взагалі його розмістили?
Та дякую, що все ж звернули увагу.
Наступного разу пришлю згідно вимог.
автор.
У тексті достатня кількість типових помилок оформлення.
Щодо оформлення, рекомендую подивитися посилання під п.2.7. Правил.
Якщо автор не заперечує, то після конкурсу я проведу невеликий "розбір" рекомендацій щодо оформлення текстів на прикладі саме цього оповідання.
Щось на зразок п.5 цього розбору http://starfort.in.ua/postreliz7
Поясню. Завжди є вірогідність, що координатор (в моїй особі) не зміг розгледіти фантастичне припущення. Зараз, коли стираються кордони між фантастикою і мейнстрімом (великою літературою), таке буває. Цієї теми ми трохи торкались на минулому Львівському форумі видавців, наводили в якості прикладу Дмитра Бикова та Марію Галіну.
Тож, я прийняв оповідання і направив лист авторові з підтвердженням розміщення тексту та проханням вказати на фантастичне припущення з цитатою.
Або до 23.59.59 07.03.2014 (післязавтра), або вже з першого вересня.
Типовий приклад абсолютно непереконливого ідеологічного твору.
Я не знаю, авторе, як давно ви на Фортеці. Судячи з невідповідності оповідання ні правилам, ні темі конкурсу - ви новачок. Так от, колись (може, хтось навіть згадає) я казала, що поважаю твори, які пропагують ідеї та світогляд, протилежні моїм, якщо ці твори написані якісно і переконливо. Тоді я взяла Овода за приклад. Я віруюча, так що моє ставлення до атеїстичних творів цілком передбачуване. Але Овід - дійсно якісний атеїстичний твір, далеко не кожний читач зрозуміє, де автор лукавить.
Тут же неправда - мов на долоні. "Причеплюся" лише до двох моментів:
1. Сам біблійний уривок - дев'ятий вірш вісімнадцятої глави Апокаліпсису. Шмат речення, абсолютно вирваний з контексту. На кого це розраховано? Певно, на того, хто текст Апокаліпсису і не відкривав.
Таким можу пояснити, про що та вісімнадцята глава. В ній апостолові відкривається покарання певному місту, названому Вавилоном; багате місто, що збагатилось, звісно, неправедним шляхом; впливове місто, що диктувало всьому світу свою неправедну волю; про нього так і сказано: "яростным вином блудодеяния своего она напоила все народы". (Вона - це тому що місто Вавилон змальовано ще й в образі хтивої жінки.) Описується кара за беззаконня - за один день це місто було знищено вогнем. Немало сказано і про те, що ті царі земні плакали не за самим містом, а за його багатствами, від яких і самі збагатились - є навіть довгий перелік тих багатств. Багато хто вирішив, що це пророцтво збулось, коли в Нью-Йорку літаки зруйнували хмарочоси - там дійсно дуже багато збіглось з текстом Апокаліпсису.
Ну і до чого, запитується, тут Україна? Не така впливова, щоб беззаконнями "напоїти всі народи". Чи автор вважає, що це за нею плачуть "царі земні"? Так то вже, пробачте, просто манія величі.
2. Ну добре. Хлопець зрозумів, що жив неправильно (хоча є в оповіданні деякі моменти, що вказують на протилежне). Вирішив змінити своє життя. І тут - о диво! - рятівний Майдан! Не здається, що якось фальшиво?
Ні, я б ще може й повірила, якби ви, авторе, показали, що Майдан дійсно змінив героя на краще. Але ГГ просто поміняв ідеологію, а сам не змінився. Не видно, щоб він став чеснішим, добрішим, людянішим; характер лишився той самий.
Ну і так само не видно, чому він не міг змінити життя без Майдану. Ну от що саме таке необхідне дав герою Майдан? Мені все одно здається, що йому б пішло більше на користь, якби він взагалі зав'язав з політикою і колупаннями в системах і пішов чесно працювати.
Але я все одно дякую авторові за цей твір - чудовий приклад того, як не треба писати ідеологічні оповідання!
Вчіться!