Вернуться на страницу

Comments: 10

  1. Я ще школярка,це моя перша невпевнена проба пера.Мені хочеться почути думку і критику інших людей.

  2. Поблажек на возраст делать не будем, ты же не за этим сюда пришла? Смотри, сейчас ты пока пересказываешь события, как в школьном сочинении. Первое, что надо сделать - забыть школьные пересказы. Помнить правила правописания, но не помнить то, что пишешь на уроках.

    В данном случае ты представила себе героев, но донести до читателя еще пока не хватает умений, которые приходят с опытом. Пытаешься просто пересказать историю, а не показать читателю. Пишешь сплошным текстом, без диалогов.

    Например

    Звали її Блискучія,вона була красивою,виглядала приблизно як фея,але крил не було,від неї було завжди багато блиску.

    Бу-бу-бу, понимаешь. Сухой пересказ. Дай читателю картинку без был.

    Дівчину звали Блискучія. Струнка та гарна, немов безкрила фея, вона залишала у повітрі блискуче сяйво, й здавалося, що то тануть її посмішки. А співрозмовники ще довго чули дзвінкий та радісний сміх дівчини.

    Как-то так, тоже неудачный отрывок, но я не спец в девчачьих сказках. Имеется в виду, что пиши и старайся дать картинку, а не сухое описание, в виде Девчонка была. Старик был. Старик подошел и т.д.

    Потенциал есть.

    Да, и пиши с абзацами, а то текст сливается в неудобоваримое месиво.

  3. Звичайно,поблажок в віці я не хочу.Дякую за вашу думку,візьму до уваги.

  4. Впрочем, барышни-критики расскажут лучше.

  5. Буду лише рада.

  6. Но потенциал есть. Тут многие взрослые пишут не так хорошо.

  7. У мене ще не має навичок,але хочу спробувати.Цікаво чи змогла б.

  8. В деяких речах не можна не робити поправку на вік чи стать. Тому читаючи оповідання, я пам*ятала, що це пише юна, недосвідчена авторка, згадувала себе в приблизно такому віці.

    Загальне враження: Сподобалося. Цікаво. Це скоріше не оповідання, а синопсис - згорнутий переказ твору. Якщо його розгорнути вийде добра казкова повість. grin

    Ідея: для мене нова. Я ніколи не зустрічала схожого на блискітки із шкатулки з прикрасами. Молодець. Уява добре розвинена. Цікаво продумана організація життя. Інфраструктура і дороги, подорожі. З іншого боку, якщо продумати ще глибше вийде дуже гарний світ.

    Мова: гарна, грамотна. Декому дійсно можна повчитися. Ти добре складаєш речення, хоча іноді вони виходять дуже довгі і в них часто повторюються щось, що в одому реченні. Це не дуже добре і майстерність автора полягає у тому, щоб не загубивши зміст, підібрати такі слова аби повторів і схожостей було як найменше.

    Помилки трапляються, але частіше за все одруківки. Трохи бігають і ховаються коми, але я до цих пір страждаю тим же самим. Удосконалюйся! В тебе вийде.

    Так, треба абзаци. Так текст легше сприймається. І ще багато одруківок з оформлення розділових знаків у друкованих текстах.

    Давай згадаємо чи ознайомимось.

    Пробіл на початку абзацу не ставиться

    Перед комою, крапкою, двокрапкою, знаком запитання та оклику пробіл не ставиться, ставиться після них.

    перед і після тире ставиться пробіл

    перед і після дефісу пробіл не ставиться

    В друкованих текстах перенос зазвичай не ставиться, окрім випадків, коли слова дуже довгі. Щоб текст гарно виглядав його форматують "по ширине страницы" (це там же де і по центру.)

    Може ще щось забула, то хтось поправить.

    Персонажі: Персонажі не дуже яскраві. Таких часто називають шаблонними. От що ми знаємо наприклад про Доріса. Він у тебе важливий персонаж, але з тексту видно, що він любить співати і із заможної родини. А все інше? Для того, щоб персонажі більш-менш були яскравими, треба знати не тільки як вони виглядаюють, я й що люблять, про що мріють, чого хочуть, прагнуть. А може в них є вороги чи доброзичливці? Люблять вони товариство чи самоність. З ким дружать? І багато-багато інших питань. Десь я бачила досьє на персонажа близько 80 питань. Коли починаєш продумувати персонаж, то обов*язково з*являться нові ідеї.

    Правий пан Мишиус, дуже бракує діалогів. Коли я пишу діалоги, то уявляю, що це треба передати у кіно чи на сцені, де слів автора немає і тому треба викрутитись майже без них. Наприклад сцену в школі, коли Краплинка дізнається про конкурс і як з неї знущаються однолітки, сцену зустрічі із дідком, бесіду дідка з Дорісом, і випробовування доріса Можна було точно зробити діалогом.

    Ще одне, ти розкриваєш інтригу про випробовування Доріса.

    Хай би читачі про це не знали.

    В фіналі приходить дідок до Доріса із Краплинкою і говорить якщо він її кохає, то мусить віддати весь свій блиск. Краплинка можке відмовлятися, вона ж не хоче позбавити коханого блиску. А доіс може вагатися а може і не вагатися.

    всі читачі в напрузі, ну що ж буде...

    і тут блиск переходить Краплинці, навколо спалахує сяйво і вони починають сяти вдвох, бо блиск коханих, або блиск пожертвуваний іншому не додається і ділиться на двох, а помножується вдвоє. тут уже можна і про легенду чи пророцтво розповісти.

    Читачі щасливі. Герої теж.

    Бажаю успіху!

  9. Дякую,що витратили свій час і дали таку розгорнуту критику.Я візьму все до уваги,розумію як ще багато треба допрацювати.

  10. за час не зважайте, мені було приємно. І я не такий уже і експерт, щоб слідувати кожній букві моїх зауважень. В мене лише трішки більше досвіду, не набагато.

Вернуться на страницу