Last comments

Subscribe to RSS
List of commusers

  • РБЖ "Азимут" №34 (зима) | BrianWhics
    2018-06-18 22:46:47

    Купить защитный CYLF.RU [url=http://cylf.ru/kupit-zashchitnyy-jilet-dlya-verhovoy-ezdy-detskiy.html]Купить защитный CYLF.RU>>>[/url]

  • Конкурс міні-оповідань «Зоряна фортеця: Зірка Шеклі» | Волод Йович
    2018-06-11 17:27:07

    Наврочив... :(

  • Конкурс міні-оповідань «Зоряна фортеця: Зірка Шеклі» | Рубавтор
    2018-04-23 17:14:33

    І я, хоча б з одненьким оповіданнячком також прийму участь. Спасибі! )

  • Конкурс міні-оповідань «Зоряна фортеця: Зірка Шеклі» | Afonia
    2018-04-22 13:14:28

    Дуже цікаво. Буду приймати участь )) Дякую!

  • Конкурс міні-оповідань «Зоряна фортеця: Зірка Шеклі» | Рубавтор
    2018-04-19 18:07:20

    Гарний конкурс ) Хоча у вас всі гарні конкурси )

  • «Зоряна фортеця ХХ: Симбіоз» - результати | Лісовик
    2018-04-02 10:31:12

    Авторам "Пристрасті" і "Шляху широкого" присвячується. І всім іншим, що за були за крок від перемоги. cool smile

    https://www.youtube.com/watch?v=X3tqOO-cSo8

  • Материнський інстинкт | авторка
    2018-04-01 20:17:53

    Дякую усім за коментарі!

    Я лише починаю і це моє перше оповідання (як не рахувати творів у школі). Тому кожне ваше зауваження неймовірно цінне для мене. Дякую іще раз, що приділили час та увагу моєму оповіданню.

  • Більше ніж партнери | автор
    2018-04-01 10:32:32

    Було

  • «Зоряна фортеця ХХ: Симбіоз» - результати | Лісовик
    2018-04-01 07:13:40

    Вітання всім! Родіоне, побільше ще таких оповіданнь. grin

  • «Зоряна фортеця ХХ: Симбіоз» - результати | Сновида
    2018-04-01 04:35:30

    Хм-м... Неочікувана трійка. Тим не менше, вітаю переможців! Хай натхненно пишеться, а майстерність - зростає!

  • Herbal movement | L.L.
    2018-03-31 20:46:10

    Вітаю. Це був мій фаворит на цьому конкурсі. Кортіло довідатись, хто автор; і тим приємніше, що автор вже не раз викликав у мене захват своїми творами. smile

  • Симбіоз | murrrchik
    2018-03-31 20:45:03

    Вітання переможцям! grin

  • Симбіоз | Род Велич
    2018-03-31 20:16:27

    Оу! Я бачу вже є результати smile

    Ну що ж, дякую організаторам. І приємно бачити серед переможців знайомі імена! grin

  • «Зоряна фортеця ХХ: Симбіоз» - результати | Зіркохід
    2018-03-31 20:14:45

    Вітання переможцям!

  • Співучі | Автор
    2018-03-31 20:11:17

    Род Велич, дякую вам за підтримку!

  • «Зоряна фортеця ХХ: Симбіоз» - результати | Фантом
    2018-03-31 20:05:46

    Вітаю переможців! Молодці!

  • Симбіоз | Лісовик
    2018-03-31 20:04:56

    Все нове - це добре забуте старе. Для початку, з чого почалася архаїчна геройська форма? З того що люди перехотіли бути жертвами і почали полювати. З чого почався постмодернізм? Згадаймо про історію Месопотамії. З чого почався їх кінець? З того, що молодь стала ставити під сумнів авторитети. Можете погуглити про ці глиняні клинописи. Тож вибачте, але цифровий цинізм - це початок кінця.

  • Симбіоз | Род Велич
    2018-03-31 18:42:36
    У Толкієна ГГ це гобіти. які то якраз прості люди що змушені діяти силою обставин.

    Гобіти також йдуть класичним "шляхом героя" (вісник-зов-відмова-згода-заглиблення-битва-нагорода-повернення) все прямо як за Кемпбелом). Точно так само і Люк Скауокер)) Це дуже архаїчні (архетипічні) форми. Вони вічні, але й вічно застарілі (так само як "дамсель ін дістрес", де є дракон, вкрадена принцеса та лицар, шо має вбити дракона та її звільнити) smile

    Навіть Толкін розумів, що це все застаріло, тому поверх міфу став накладати драматургічні прийоми з сучасної літератури smile

    Я думаю, зараз вже час пробувати, щось новіше і цікавіше. Наприклад, коли принцеса є справжнім монстром, а дракон благає лицаря про порятунок від неї LOL

    Щось подібне з фентезійними сюжетами робить хіба що Джорж Мартін cool smirk

    Основна проблема постмодернізму, що цільова аудиторія біле з чорним плутає. І за рахунок цього виправдовується подвійна мораль.

    Не подвійна мораль, а полілог думок. Де дуже перегукується з попереднім постом: це надто архаїчній підхід, робити з опонента "орка" чи "дракона" (тобто суцільне нелюдське зло, з яким неможливо вести діалог, тільки двобій).

    Світ стає все тіснішим і все густонаселенішим. І у кожного є свої інтереси, яки все частіше вступають у конфлікти, але за кожним з них стоять звичайні живі люди, просто з різними точками зору та різними переконаннями. Якщо всіх опонентів ділити на "добро" і "зло", то ми дуже швидко повбиваємо один одного cool mad

    Тому єдиною справді універсальною мораллю я міг би назвати хіба що толерантність до інакшості. Але нажаль саме проти толерантністі найпершим ділом і виступають "борці за чистоту білого та чорного" cool grin

  • Симбіоз | Зіркохід
    2018-03-31 18:25:21

    Так розумію,перемогла дружба? grin

  • Симбіоз | Лісовик
    2018-03-31 16:45:20

    Роде, не плутайте читачів. Основна проблема постмодернізму, що цільова аудиторія біле з чорним плутає. І за рахунок цього виправдовується подвійна мораль. Захопили землю біля річки? Купайтеся в басейні! Воду з колодязя не можна пити? Проведіть водогін! І так створюється ілюзія що зі станом речей можна нічого не робити. Але я бачу головним завданням хайтек літератури можливість пропатчити систему. І справа не в тому щоб говорити про досягнення цивілізації складними словами. А в тому щоб простими допомогти розібратися у складному. І байдуже що це буде, темне фентезі, реалістичний кіберпанк чи наукова казка.

  • Симбіоз | Спостерігач
    2018-03-31 16:14:10

    Род Велич

    От непогоджуся.

    У Толкієна ГГ це гобіти. які то якраз прості люди що змушені діяти силою обставин. А той же Аратано, дял означення якого часто вживають ельфійське слово "Мерзота" Робив пару спроб стати добрим. Але не вийшло.

    в ЗВ Анакін і його падіння та що довелося з цим робити люку. Теж не просто.

    Так вони архаїка - про одвічну боротьбу. Просто якісна архаїка. І це прекрасно.

    А аніме я не ображаю, мене серйозно дратують пласкі персонажі, пласкі сюжети і картонна подача поді. Бувають виключення(ГуренЛаган, Мононоке, Дурара), але вини лишень підтверджують. правило.

  • Симбіоз | L.L.
    2018-03-31 15:23:02

    Ну, хто там ще не доголосував? Давайте!

  • Компаньйони | Род Велич
    2018-03-31 14:47:53
    Зображений світ цілком ймовірний

    Що правда? hmmm

  • Більше ніж партнери | Сторонній
    2018-03-31 13:28:02

    Непогано технічно, але не дотягує за змістом та посилом. Ніби жуйка - пожував, а перетравити немає чого. О, і ще: а чи не було у Вас колись оповідання про події зі спогадів гг?)

  • Синтез життя | Поміркований критик
    2018-03-31 12:27:06

    Оповідання динамічне, але щось тут не стикується:

    На тих планетах здебільшого жили вегетаріанці та вегани, що їли рослини, аби не їсти тварин. Вони чомусь були певні, що фауна жива, а флора – ніби й ні. Чому? Бо рослина не кричить і не стогне? Не плаче, не б’ється в агонії? Не відчуває болю? А що, як рослини спілкуються інакше, ніж ви? Що, як ви просто бачите їхньої агонії? Не чуєте благань про пощаду? Ми винищили мільярди людей на тисячах планет. Це – помста за довгі роки геноциду флори, за ваше пожирання рослин! Адже людина – всеїдна істота! Ви могли б їсти фауну і вживати винятково фрукти для вітамінного балансу в організмі.

    Справа в тому, що фауна ж теж їсть флору. І навіть, я підозрюю, що якщо перейти на на схему рослини - тварини - людина, то рослин для цього буде використано більше ніж для ланцюга рослини - люнина.

  • Симбіоз | Род Велич
    2018-03-31 10:43:50
    ЧИ були персонажі Володаря Перстнів чи Зоряних Воєн простими та одностайними. Так ніж.

    Ет, Ви обрали невдалі приклади для своєї тези. Як раз і фентезі "Володаря перснів", і "Зоряні війни" експлуатують архаїчну поетику міфу з чітким поділом на добро і зло. Яка неоднозначність є у Гендальфі чи Галадріелі? Який позитив є у орках чи Сауроні? Дякуючи таланту Толкієна, він хоч трошки це розбавив внутрішніми ваганнями Фродо і Горлума. А бо була б така саме казочка, як і у "Гобіті" smile

    Те ж саме у "ЗВ" - доброчесні, віддані, духовні джедаї проти ницих, підступних, потворних сітхів! Де там неоднозначність образів? cool hmm Ті ж самі янголи проти демонів - архаїка пре з усіх дір confused

    героїв з однієї риси треба уникати - бо вийде аніме

    Ви ображаєте аніме LOL Якраз у буддистській Японії дуже добре розуміють відносність "добра/зла", тому герої аніме по складності, неоднозначності та довершеності внутрішньої мотивації часто на дві голови вищі за аналогічний американський кіномотлох cool grin

  • Симбіоз | Спостерігач
    2018-03-31 09:22:55
    якщо герой в творі не хороший і не поганий - то він просто сірий.

    Погоджуся з цією синтенцією. Власно, Род Велич, так я кажу про використання одного з сценаріїв дідуся-Гомера. Але він не став з того часу гіршим. Бо власно література вона не про буденність вона про спородичність. Коли герої реалістичний без супер, то він такий як ти. Він не стає маяком росту.

    ЧИ були персонажі Володаря Перстнів чи Зоряних Воєн простими та одностайними. Так ніж. А головних персонажів, що там що там, навіть супр сил ніяких не було. Але ми можемо чітко розділити хто за Бобро а хто за Козло. І ми читачі, ми за Боборо. Такий водорозділ дуже важливий.

    І так ми все ще активно культивуєм комплекс жертви. Це видно по сірим не виразним творам з сірими невиразними героями в яких проблеми з внутрішньою мотивацією. Жертва шукає як догодити. Герої втане на повний зріст та заявить про те що він правий. Без застережно. І викличе Гекртора на двобій. А про те яка буря емоцій, сумнівів та страхів точиться у нашого Люка в середині знають лишень троє: він, автор та читач.

    І так героїв з однієї риси треба уникати - бо вийде аніме.

    А Ви хочете війни?

    Шановний Волод Йович, прошу вас набратися терпіння, вимкнути емоції та прочитати мій коментар перш ніж писати відповідь. Там більшість відповідей на ваші питання дані. І зокрема відповідь про "чому не відєдналися мирно". Крим мітингами показав з ким він хоче бути. І коли він це зробив прийшли кацапи і поставили його раком силою зброї. А ми сковтнули? Чому? Зокрема і тому що небуло в наших людей національної самоіндетифікації, яка зокрема приходить з книжок. Один з сучасників Гомера сказав: "той ххто тікає від битви буде битися знову". З тих часів нічого не змінилося. Але в роцитованому Вами коментарі я вже про це писав.

    Резюмую: не варіант заплющувати очі і казати я в доміку коли крокодил вже розкрив над вами пащеку.

    Що ж до воєн минулого. А що новго в нашій війні? Серйозно. ЧИ виддумаєет вона перщша така за минулі 500 (п'ятсот) років? За часів Макіавелі такі гібридні війни не були чимось новим. А тілько за останні пів століття таких війни, САМЕ ТАКИХ, було дві. Вони добре задокументовані та описані. Можете почитати.

    А ще читнітть трошки про початок Другої світової. ТОй самий період коли СРСР був другом та союзником Нацистів.

  • Симбіоз | Род Велич
    2018-03-31 07:43:04
    Хайтек література має в собі передбачити складність. Через саме поняття високої техніки. Але складні речі насправді складаються з простих речей. І якщо автор не розбирається в простих речах, в нього виходить те, що виходить.

    Важко не погодитись. Але мені здається тут переставлені місцями причина й наслідки. Будь які технології це не більше ніж фон, обставини. А вся складність творів виникає саме у площині вічних людських запитань (простих у формулюванні і одночасно складних у відповідях). Технології не роблять життя легшим, вони роблять його заплутанішим, при цьому так само лишаючи людей наодинці з необхідністю самим шукати відповідь на вічні теми.

    Тому я вважаю, "хайтек" література чи ні - доброю чи поганої її робить саме торкання людських тем, а не науково-технологічних.

    якщо герой в творі не хороший і не поганий - то він просто сірий.

    Так, "НЕ хороший і НЕ поганий" герой - сірий. Тому мені біль подобається, коли герой "І хороший, І поганий". Тобто чорно-білий. Це дає складність і контраст.

    Споглядання чорного і білого, це зовсім не те ж саме, що споглядання сірого cool smile

    https://orig00.deviantart.net/37da/f/2012/168/9/8/sin_city_by_robgee789-d53s8rb.gif

  • Симбіоз | Род Велич
    2018-03-31 07:27:05
    А Ви хочете війни? Справжної, по всьому кордону, з авіацією...?

    Кажуть, генерали завжди готуються до минулої війни. Мені здається, Ви також...

    Сучасні війни (а тим більше війни майбутнього) ведуться не бомбардувальниками й мінометами, а у інформаційних каналах і свідомості. Навіщо бомбардувати електростанція, коли її може вимкнути комп'ютерний вірус? Навіщо скидати ядерну бомбу на мільйонів людей, коли можна одразу завоювати їхні мізки за допомогою ТБ та соцмереж? Телепропаганда, спотворення інформації та армії мережевих тролів краще за бомб перетягнуть їх на бік противника або принаймні виведуть з ладу, заставивши потонути у безкінечних твітер-срачах між собою.

    І це не справа майбутнього - така війна вже у розпалі. Й персональний "калаш" тут мало чим зарадить.

  • Емпатія | Род Велич
    2018-03-31 07:07:06
    перекорнеіть Корнія в рамках новітніх традицій фентезійних конкурсів, і тут понеслося...

    А якби ГГ отруїла ображена його недбалим відношенням супер-нано-позитронна смарт-чашка, то це було б "Федорине горе"? hmmm

    Й при чому тут взгалі фентезі?? big surprise

    Якщо Ви звинувачуєте мене у плагіаті, то це даремно

    Я теж гадаю, що даремно. В епоху постмодерну абсолютно нормально взяти героїв Шекспіра, перемістити до сучасної загальноосвітньої школи в Японію, додати 300 спартанців у обладунках паладинів Святої Римської імперії з одного боку та інопланетян-трансформерів з іншого, і подати це все у стилістиці еччі-аніме з жартами у стилі Олекси Негребецького. Чом би й ні? cool smirk